Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@01:54:39 GMT

شلیک مرگبار کعبی/نفت فاتح دربی خوزستان شد

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۳۱۶۸

شلیک مرگبار کعبی/نفت فاتح دربی خوزستان شد

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، نخستین دیدار لیگ نوزدهم برای خوزستانی ها با دربی شروع شد، علاوه بر این جذابیت باید به برگزاری این دیدار در ورزشگاه استاندارد و تازه احداث شده فولاد آره نا اشاره کرد که به زیبایی های این دیدار افزوده است.

البته با همه این جذابیت ها و زیبایی ها، بر خلاف دیدار های قبلی، دیدار نیمه اول شاهد اشتباهات بسیاری از دو تیم بودیم که در نهایت هیچ توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا به کسالت این دیدار بیفزاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این  دیدار تا دقیقه 16 بسیار یک نواخت بود تا اینکه لوسیانو پریرا در دقیقه 17 پشت محوطه جریمه صنعت با ضربه ای ناگهانی دروازه حریف را تهدید کرد که شوت او را دریس مهار کرد. در ادامه  روح الله سیف اللهی از عقیل کعبی توپ ربایی کرد و به محمد قاسمی نژاد پاس داد اما این این بازیکن در نهایت توپ را تقدیم دریس کرد تا در نهایت این دیدار در نیمه اول بدون گل پایان یابد.

نیمه مربیان این دیدار اما طوفانی آغاز شد تا بلاخره اولین توپ در دقیقه 52 از خط دروازه یکی از دروازه ها عبور کند. در همین راستا برگشت ناقص یک توپ از سوی مدافعان فولاد، موقعیت شوت زنی را برای"عقیل کعبی" فراهم کرد که این بازیکن هم به بهترین شکل ممکن ضربه فوق العاده ای(رو پا) را به گوشه بالای دروازه فولاد زد و گل اول بازی را به ثمر رساند.

پس این گل بازی شکل بهتری به خود گرفت و هر دو تیم صاحب موقعیت هایی شدند اما در نهایت این دیدار با تک گل دقیقه 52 به پایان رسید تا صنعت نفت آبادان اولین سه امتیاز را کسب کند.

در این دیدار جواد نکونام با شهاب گردان، صابر حردانی(77- امیرحسین باقرپور)، ایوب والی، عارف آقاسی، وحید حیدریه، سینا مریدی(78- احمد عبدالله زاده)، محمد آبشک(85 - صابر حردانی)، محمد قاسمی نژاد، حسن بیت سعید، روح الله سیف اللهی و لوسیانو پریرا در مقابل صنعت نفت آبادان صف آرایی کرده است.

همچنین محمد دریس- عقیل کعبی، محمد قریشی، محمد اهل شاخه، مسلم مجدمی، عبدالله ناصری، مهدی حنفی، طالب ریکانی، مهدی مومنی(73- میلاد جهانی)، عیسی آل کثیر(66- رضا جبیره) و جعفر سلمانی یازده بازیکن اسکوچیچ در این دیدار را تشکیل دادند.

این دیدار با قضاوت امیر عرب براقی و کمک های سعید علی نژادیان و علیرضا ایلدروم و نظارت محسن ترکی در حضور دو هزار تماشاگر برگزار شد.

در این دربی روح الله سیف اللهی(45+5) از فولاد و مهدی حنفی(60)، مسلم مجدمی(62) و رضا جبیره (97) از صنعت نفت آبادان کارت زرد داور را دریافت کردند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خبرنگار: احمد بن رشیدی

عکاس: علیرضا هنرجویان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فوتبال لیگ برتر فوتبال خوزستان برنا خوزستان دربی خوزستان ترکیب تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۳۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیتی فینالیست شد / سیلوا اشتباه خود را با گل صعود جبران کرد

منچسترسیتی با گل دیرهنگام برناردو سیلوا موفق شد چلسی را در ‏نیمه‌نهایی جام حذفی شکست دهد. ‏

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دیدار تیم‌های منچسترسیتی و چلسی در چارچوب مرحله نیمه نهایی اف‌ای کاپ انگلیس (جام حذفی) از ساعت ۱۹:۴۵ شنبه شب در ورزشگاه ومبلی با قضاوت مایکل اولیور برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری یک بر صفر منچسترسیتی به پایان رسید.
بازی با فرم بهتر منچسترسیتی مدافع عنوان قهرمانی آغاز شد و حتی فیل فودن می‌توانست در دقیقه ۱۴ گل نخست تیمش را به ثمر برساند که هافبک انگلیسی بعد از عبور از پتروویچ نتوانست دروازه خالی چلسی را باز کند و ضربه او توسط کوکوریا برگشت داده شد. 


این‌بار نوبت جکسون بود که نتوانست دروازه خالی سیتی را در دقیقه ۲۹ باز کند. او پس از عبور از اورتگا با یک پاس بسیار بد بهترین موقعیت چلسی را به راحتی از دست داد. در دقیقه ۴۹ جکسون ۲ موقعیت بسیار خوب در محوطه جریمه سیتی را از دست داد، ضربات این بازیکن توسط اورتگا مهار شد.


سرانجام منچسترسیتی موفق شد در دقیقه ۸۴ گل اول را به ثمر برساند، پاس در عرض کوین دی بروینه روی تیر دوم به برناردو سیلوا رسید و این هافبک پرتغالی موفق شد دروازه چلسی را باز کند تا به نحوی اشتباه چند روز گذشته خود در ضربات پنالتی مقابل رئال مادرید را جبران کند و با تک گل او سیتیزن‌ها راهی فینال شدند.
سیتیزن‌ها باید منتظر برنده دیدار کاونتری و منچستریونایتد باشند تا در فینال این رقابت‌ها مقابل یکی از این تیم‌ها قرار بگیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فولاد خوزستان چرا هدف تحریم‌ها قرار گرفت؟
  • اشک شوق هاکان چالهان اوعلو پس از فتح اسکودتو با اینتر / عکس
  • گل سردار آزمون مانع شکست رم نشد
  • گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد
  • شکست رُم در شب گلزنی سردار
  • تعویض‌های طلایی ربیعی برای پایان کابوس!
  • برتری رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • برد ارزشمند سپاهان و ذوب آهن برابر ملوان و آلومینیوم
  • ذوب آهن 2 - 0 آلومینیوم: فولاد‌شهر رنگ برد را دید!
  • سیتی فینالیست شد / سیلوا اشتباه خود را با گل صعود جبران کرد