Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

تیمهای فولاد و نفت آبادان جمعه شب در نخستین هفته از رقابتهای لیگ برتر فوتبال کشور در اهواز به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود نفت آبادان به پایان رسید.

در این دیدار شهاب گردان، ایوب والی، عارف آقاسی، صالح حردانی، وحید حیدریه، محمد آبشک، سینا مریدی، حسن بیت سعید، روح اله سیف الهی، محمد قاسم نژاد و لوسیانو پریرا برای فولاد به میدان رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین محمد دریس، عقیل کعبی، عیسی آل کثیر، مهدی مومنی، طالب ریکانی، مسلم مجدمی، سید محمد قریشی، جعفر سلمانی، محمد اهل شاخه، مهدی حنفی و عبداله ناصری ترکیب تیم نفت آبادان را تشکیل دادند.

در دقیقه ۵۲ بازی، عقیل کعبی با یک شوت استثنایی از پشت محوطه جریمه دروازه فولاد را باز کرد.

در این دیدار روح الله سیف اللهی از فولاد و مسلم مجدمی، مهدی حنفی و رضا جبیره بازیکنان نفت آبادان از داور بازی کارت زرد دریافت کردند.

قضاوت این دیدار بر عهده امیر عرب براقی بود که علیرضا ایلدروم و مهدی عالیقدر او را در کار داوری همراهی کردند.

تیم های فولاد و نفت آبادان فصل گذشته عنوان های هشتم و نهم لیگ را به خود اختصاص دادند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تیم فولاد خوزستان نفت آبادان لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۳۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور جمعی از کارکنان صنعت فولاد اکسین خوزستان در دیدار کارگران با رهبر انقلاب

سجاد خراسانی سرپرست روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان با اعلام این خبر گفت: به مناسبت هفته جهانی کار و کارگر، توفیق بزرگی نصیب تعداد ۷۵ نفر از کارکنان مجموعه فولاد اکسین خوزستان شد که به نیابت از همه کارگران این شرکت در دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی حضور داشته باشند.

او افزود: رهبر انقلاب اسلامی در سالهای اخیر تاکید ویژه ای بر موضوع جهش تولید و توجه به کارگران داشته اند و از کارگردان عرصه تولید به عنوان جهادگران خط مقدم جنگ اقتصادی یاد کرده اند.

سرپرست روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان می‌گوید: رهبری انقلاب همواره از تولید داخل حمایت کرده اند و حضور تعدادی از کارگران مجموعه فولاد اکسین در دیدار با ایشان، یقیناً روحیه آنها را برای پیشبرد هرچه بهتر منویات رهبری در تحقق شعار سال بالا ببرد.

آقای خراسانی یادآرو شد: عملکرد موفق فولاد اکسین خوزستان در سال ۱۴۰۲ و روزهای ابتدایی امسال که منجر به ثبت رکوردهای خوبی در حوزه تولید و صادرات شده بود، باعث شد تعدادی از کارگران و متخصصان این شرکت به دیدار با رهبر انقلاب دعوت شوند که نشان از برجسته بودن موفقیت های اکسین در حوزه فولاد بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • حضور جمعی از کارکنان صنعت فولاد اکسین خوزستان در دیدار کارگران با رهبر انقلاب
  • ویسی دنبال قرارداد بلندمدت با فولاد در حال سقوط
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد
  • مدیرعامل فولاد شکایت مهدی رحمتی را تکذیب کرد
  • نسل طلایی 98 کجای فوتبال ایران است؟
  • آغاز اردوی تیم ملی دانشجویان ایران با حضور 53 بازیکن
  • آبشک: جای استقلال خوزستان رده چهاردهم جدول نیست
  • سپاهان قافیه قهرمانی را باخته است/ دل کندن از مورایس راحت نیست
  • بهترین‌های هفته ۲۴؛ ربیعی طلسم شکست، اصفهانی‌ها برگشتند