Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-25@01:41:14 GMT

بیوگرافی کامل محمد زارع، نفر دوم برنامه عصر جدید

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۳۲۲۰

بیوگرافی کامل محمد زارع، نفر دوم برنامه عصر جدید

رویداد۲۴   محمد زارع جوان ۲۰ ساله شیرازی است که به عنوان یک استعداد در برنامه عصرجدید شناخته شده و به مرحله نهایی رسیده است.



محمد زارع نه فقط به خاطر کار‌های خاص نمایشی که انجام می‌دهد مورد توجه مردم و عوامل برنامه عصر جدید قرار گرفته بلکه به خاطر شخصیت خاصش هم مورد توجه مردم است.



محمد از جمله افرادی است که دارای هوش فیزیکی بالا و هوش اجتماعی متوسط است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
این هوش فیزیکی بالا البته مشکلاتی هم برای او به وجود آورده از جمله اینکه چندان با همسالان خودش ارتباط برقرار نکرده و در نهایت به دلیل اینکه به گفته خودش مدرسه به او کمکی نکرده تحصیل را رها کرده است.



محمد درباره زندگی‌اش می‌گوید: من دوست نداشتم به مدرسه بروم چیزی که به دردم بخورد به من یاد نمی‌داد البته سعی کردم در مدرسه بمانم مثلا اینکه کلاس تدوین گری رفتم و هنرستان ثبت نام کردم، اما فایده‌ای برایم نداشت.



روح بی‌تاب و سرکش محمد در اجراهایش کاملا پیداست. او به گفته خودش کتاب زیاد می‌خواند و بیشتر وقتش را روی طراحی حرکات خاصی که انجام می‌دهد می‌گذارد.

از نکاتی که مورد توجه مردم قرار گرفته اصرار محمد بر این است که درس نخواندن او را کمک کرده است. البته در مورد محمد این مساله کاملا درست است، اما چند درصد مردم چنین استعدادی دارند؟



کارشناسان رواشناسی می‌گویند کمتر از ۵ درصد مردم در شرایط محمد هستند نه بیشتر؛ بنابراین درس نخواندن محمد نباید الگوی بچه‌ها باشد. آنچه باید الگو قرار بگیرد سخت‌گیری محمد نسبت به خودش در انجام کار‌های درست و البته تلاش بی‌وقفه‌اش برای آن چیزی است که دوست دارد انجام دهد.



محمد زارع با توجه به سبک زندگی خاصی که دارد از خانواده‌اش جدا زندگی می‌کند او یک خواهر کوچکتر از خودش دارد. سطح زندگی والدینش متوسط است و با اینکه محمد می‌توانست بی‌دغدغه با آن‌ها زندگی کند، اما قبول نکرد و با خرید یک کانکس زندگی‌اش را در آنجا آغاز کرده است. او خودش هزینه زندگی‌اش را تامین می‌کند.



هرچند جوانان هم‌سال محمد درگیر آخرین مدل ماشین و گوشی تلفن همراه هستند، اما او می‌گوید از اینکه در یک کانکس و بدون هیچ وسیله ارتباطی خاصی زندگی می‌کند ناراحت نیست و این کار به پیشرفتش کمک می‌کند. او همه حرکات نمایشی‌اش را خودش طراحی می‌کند. نکته مهم این است که طراحی حرکات نمایشی نیاز به دانش بالایی در زمینه آناتومی انسان و شناخت ریز عضلات و کارایی آن‌ها و ... دارد که به نظر می‌رسد محمد با مطالعه خودش این دانش را به دست آورده‌است.

او توانست چند ثانیه در هوا معلق شود و در حالت وارونه برای مردم چشمک بزند و لبخند‌هایی از جنس بی خیالی تحویلشان بدهد.



یکی از اجرا‌های محمد زارع که بحث برانگیز هم شد پرتاب چاقو به سمت هدف زنده بود او توضیح داد که یکدستی و یک شکلی لباس خودش با لباس هدف به معنای نقد بی‌رحمانه خود بوده است و خواسته این را بگوید که انسان برای پیشرفت نیاز دارد که بی‌رحمانه به سمت خودش چاقو پرتاب کرده و خودش را نقد کند تا دوباره بتواند خودش را بازسازی کند و بهتر شود. محمد گفت که طراحی صحنه و ساخت صحنه و وسایل آن کار خودش بوده‌ا و سال‌ها برای این اجرا تمرین کرده بود، اما هرگز فکر نمی‌کرد آن را روی صحنه عصر جدید ببرد. برچسب ها: رویداد24 ، محمد زارع ، محمد زارع عصر جدید ، عصر جدید ، برنامه عصر جدید ، مسابقه عصر جدید ، احسان علیخانی ، محمد زارع عصر جدید کیست ، بیوگرافی محمد زارع عصر ج ، داوران عصر جدید ، رویا نونهالی ، آریا عظیمی نژاد سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 محمد زارع محمد زارع عصر جدید عصر جدید برنامه عصر جدید مسابقه عصر جدید احسان علیخانی داوران عصر جدید رویا نونهالی آریا عظیمی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۳۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی نانوایی‌های کرمانشاه برای پخت نان کامل

رئیس جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: با توجه به مزایای استفاده از نان کامل از نظر پزشکان، پخت این نان به صورت نمونه در تعدادی از نانوایی‌ها پخت می‌شود. - اخبار استانها -

علی چاله‌چاله در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: در حال جمع‌بندی و ارائه خدماتی با هدف بهبود کمی و کیفی نان در سطح استان هستیم که در حوزه‌های مختلف باید کنترل می‌شد و ادارات مختلفی در این زمینه مرتبط بودند.

وی از تهیه سند نان در استان خبرداد و عنوان کرد: متناسب با نیاز استان نسبت به ذخیره‌سازی گندم مرغوب اقدام شده است.

چاله‌چاله گفت: کیفیت نان از نظر استاندارهای اداره کل استاندارد و دانشگاه علوم پزشکی مدنظر قرار گرفته و در حال بهبود است و با مجموعه اقدامات انجام شده نان با کیفیت نسبتاً خوبی در اختیار مردم قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه این روند افزایش کیفیت نان استمرار خواهد داشت افزود: تأمین نان کامل و توزیع در استان با توجه به توصیه پزشکان و تأکید استاندار در دستور کار قرار دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه بیان کرد: مقرر شده در تعدادی از نانوایی‌ها به صورت نمونه نان کامل پخت و به مردم اطلاع‌رسانی شود و این می‌تواند گام مؤثری در تأمین نان مورد نیاز مردم استان باشد.

رتبه هفتم کیفیت نان کرمانشاه در کشور

طبق گزارش کارگروه آرد و نان استان، نان عرضه شده در استان کرمانشاه از نظر کیفیت رتبه هفتم را در سطح کشور کسب کرده و استان از نظر عملکرد صحیح و عدم تخلف واحد های خبازی رتبه سوم کشور را بدست آورده است.

کارگروه نان استان کرمانشاه در راستای ارتقای کیفیت نان و سلامت مردم در نظر دارد تولید نان کامل را پس آموزش خبازان وارد فاز اجرایی کند.

ساماندهی واحدهای خبازی بر اساس سرانه جمعیت

همچنین عبدالوحید محمدی معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه در گردهمایی روز ملی گندم گفت: پراکندگی واحدهای خبازی بایستی بر اساس سرانه جمعیت هر محله باشد و یک میانگین مناسب در این زمینه وجود داشته باشد.

وی عنوان کرد: به عنوان نمونه محله‌ای وجود دارد که تعداد نانوایی‌های آن کمتر از میزان استاندارد است و باید تناسب میان تعداد نانوایی‌ها با جمعیت هر محله به وجود آید.

محمدی گفت: سرانه جمعیت و تعداد واحدهای خبازی در هر محله به دست آمده و به زودی طرح ساماندهی نانوایی‌ها آغاز می‌شود.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • ۲ هزار واحد مسکن مهر مهستان تا پایان اردیبهشت تحویل می‌شود
  • شیوه حضور پوتین در فیلم زندگی خودش | تصویر
  • مصوبه کمیسیون اصل ۹۰ برای اقتصادی شدن پخت نان کامل
  • روایت کشتی‌گیر ایرانی از مبارزه‌اش با برنده دیوید تیلور
  • اخاذی با مهریه سنگین!
  • «به افق فلسطین»؛ تجربه‌ای شیرین در رسانه ملی بود/ آماده باش کامل عوامل یک برنامه برای «وعده صادق»
  • معرفی برگزیدگان «سرزمین شعر»
  • ۳ اردیبهشت بزرگداشت شیخ بهایی + بیوگرافی و آثار
  • رکن اصلی سبک زندگی ایرانی-اسلامی، معماری تمدن‌پایه است
  • آمادگی نانوایی‌های کرمانشاه برای پخت نان کامل