Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-16@18:36:47 GMT

استخدام طراح در تهران

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۳۳۲۲

طراح خانم مسلط به نرم افزار کرل و فتوشاپ  دارای روابط عمومی بالا  حداقل سه سال سابقه کار  همراه با حقوق مکفی، بیمه و پاداش متقاضیان واجد شرایط میتوانند رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند و یا با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایند. موبایل: 09022806616 آدرس ایمیل: amntarin@hotmail.com

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۳۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پینوکیو» در تالار هنر خوانش می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، اولین برنامه نمایشنامه خوانی تالار هنر در راستای معرفی آثار برتر جهان در قالب نمایشنامه خوانی، به نمایشنامه «پینوکیو» نوشته سو آرنگو اختصاص یافته که داوود زارع به همراه گروه بازیگران حرفه‌ای تئاتر خوانده می‌شود.

این نمایشنامه که ویژه کودک، نوجوان و خانواده هاست روز‌های ۷، ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت در ساعت ۱۶ میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

داوود زارع مترجم و کارگردان این اثر، نمایشنامه پینوکیو را با حضور بازیگران ۹ تا ۱۲ سال؛ نیلوفر افشاریان زاده، محمدصالح بیات، پریماه حسین پور، آویتا حیدری، بنیتا حیدری، ملیسا رجایی، محدثه رستمی فر، نفس رستمی فر، ثنا رنگ ساز، آناهیتا زحمتکش، آیلین غریبی، کیان فراهانی، محمدطا‌ها موسوی، نیلیا سادات میری زرندی معرفی خواهد کرد.

مشاور کارگردان نرگس اصغری، طراح صحنه داود زارع و زهرا امینی، طراح لباس شیما محترمی، طراح گریم و ماسک لیلا پریشان و حسین تبریزی، طراح پوستر و بروشور امیرحسین شقاقی، انتخاب موسیقی داود زارع، دستیار کارگردان زهرا بخشنده منشی صحنه حدیثه میرزائی، مدیر صحنه زارع لواسانی، رومینا ابراهیم زاده و ریحانه زارع، عکاس اختر تاجیک، مهفام شیخ جعفری، روابط عمومی ریحانه مطهری، روژین ستاری، روشنک کریمی، تئاتر کودک ببین، مجری طرح آموزشگاه بازیگری و موسسه هنر‌های نمایشی توانش هستند.

در متن کوتاهی که داوود زارع برای معرفی این نمایشنامه نوشته بیان شده است که "پینوکیو، عروسک چوبی در پی تغییر است، ابتدا به عروسکی خوش قلب که دروغ نمی‌گوید، سپس به یک انسان و در نهایت به شخصی مفید برای جامعه. شاید او یک کارآفرین باشد که سراسر جهان او را می‌شناسند.

شماره‌های ۰۹۰۳۴۹۹۰۲۸۵ و ۰۹۲۲۳۹۳۲۸۹۲از سوی گروه نمایش برای ارتباط با مخاطبان اعلام شده است. علاقه مندان می‌توانند بلیت این برنامه نمایشنامه خوانی را از طریق سایت گیشه تئاتر و سایت تیوال تهیه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرهیز از سفر‌های غیرضروری به مناطق ییلاقی
  • شرایط استخدام زباله‌گردان به عنوان پاکبان مشخص شد / این افراد چقدر حقوق می گیرند؟
  • شرایط استخدام زباله‌گردان به عنوان پاکبان مشخص شد
  • زباله‌گرد‌ها و کارتن‌خواب‌های تهران پاکبان می‌شوند
  • شرایط استخدام زباله‌گردان به عنوان پاکبان مشخص شد | این افراد چقدر حقوق می گیرند؟
  • زباله‌گردها و کارتن‌خواب‌های تهران پاکبان می‌شوند/ بکارگیری ۷۰ نفر تا کنون
  • کارتن خواب‌ها پاکبان می‌شوند
  • جذب افراد زباله‌گرد و کارتن‌خواب در شهرداری تهران به عنوان پاکبان
  • محصولی جدید از طراح آیفون و خالق چت جی‌پی‌تی
  • «پینوکیو» در تالار هنر خوانش می‌شود