Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، شاید زمانی که برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس راهی الاهلی عربستان شد تصور نمی کرد که اوضاعش در تیم جدید به این زودی ها پیچیده شود.

برانکو که با امید زیادی راهی عربستان شده بود، در اولین آزمون خود مقابل الهلال عربستان قرار گرفت؛ دیداری در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و به غایت حساس و حیاتی برای مسئولان و هواداران الاهلی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی کُروات اما در بازی رفت ناامید کننده ظاهر شد و در دربی عربستان با نتیجه ۴ بر ۲ شکست خورد. هرچند الاهلی در بازی برگشت یک بر صفر برنده شد اما ناراحتی و نگرانی هواداران الاهلی نسبت به عملکرد برانکو از همان نتیجه اول شکل گرفته بود.

سومین آزمون برانکو در لیگ عربستان بود. الاهلی شب گذشته در هفته  نخست لیگ عربستان در حالی که تا دو دقیقه پایانی دیدار با العدله یک بر صفر پیش بود، به یکباره گل تساوی را دریافت کرد و نتوانست سه امتیاز مسابقه را کسب کند.

بعد از این مسابقه منصور بن مشعل رئیس باشگاه الاهلی اعلام کرد که برانکو هنوز تیم را نشناخته است و مسئولیت جذب بازیکنان جدید بر عهده این مربی است نه باشگاه.

عصر امروز جمعه عبدالله الغامدی خبرنگار روزنامه الریاض عربستان خبر مهمی را منتشر و شرط ادامه همکاری برانکو با باشگاه الاهلی را اعلام کرد.

این خبرنگار نوشت: «باشگاه الاهلی یک فرصت دیگر برای برانکو ایوانکوویچ کروات در بازی با الاتفاق در هفته دوم جام امیر محمد بن سلمان داده است و بر اساس نتیجه این بازی درباره ابقای برانکو تا پایان فصل یا برکناری اش تصمیم گیری می شود.»

 

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: پرسپولیس عربستان لیگ قهرمانان آسیا بازی بازی پرسپولیس عربستان لیگ قهرمانان آسیا برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس الاهلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۳۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت استثنایی برای یک بازیکن پرسپولیس

به گزارش همشهری‌آنلاین، تاجیکستان یکی از شگفتی‌سازان جام‌ملت‌های آسیا بود و البته که همه می‌دانند وحدت هنانوف آنجا یک بازیکن کلیدی به شمار می‌آمد. حقیقت آن است که هنانوف کیفیت بدی ندارد و نسبت به آن، خیلی کم در پرسپولیس بازی می‌کند. حالا گاهی کادرفنی به این بازیکن اعتقاد نداشته و گاهی هم مثل حالا جایی در ترکیب برای این بازیکن باقی نمانده است.

به هر جهت بعد از اتفاقاتی که در مسابقه با نفت آبادان رخ داد و شادی عجیب دانیال اسماعیلی‌فر، کمیته انضباطی او را یک جلسه در لیگ محروم کرده و به این ترتیب مدافع راست پرسپولیس بازی حساس با سپاهان را از دست خواهد داد. انتظار می‌رود در این مسابقه هنانوف جای او بازی کند و این، می‌تواند یک فرصت تاریخی برای وحدت باشد تا ارزش‌هایش را نشان بدهد. آیا او موفق خواهد شد؟

کد خبر 846586 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه سپاهان باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • آرسنال ۵ - ۰ چلسی/ شیر‌های بی دندان به توپ بسته شدند+ فیلم
  • فرصت ویژه گلر استقلال پس از یازده ماه!
  • فرصت استثنایی برای یک بازیکن پرسپولیس
  • ابراز تمایل ستاره سیتی برای حضور در عربستان
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • عزت اللهی دومین بازیکن برتر شباب الاهلی + عکس
  • میتروویچ آماده بازگشت به تمرینات الهلال عربستان
  • سالم راشد کمر کلباء و قایدی را شکست
  • جواب محکم سعید عزت‌ به پاس گل قایدی!
  • (تصاویر) شاسی‌بلند ۲۰ میلیاردی فورد، همه را شیفته خود می‌کند!