Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در این اطلاعیه آمده است؛ قبل از هرچیز پیروزی سرخپوشان در افتتاحیه لیگ را به هواداران تبریک می‌گوییم. بی تردید این موفقیت ها با درایت کادر فنی کاردان، همت و غیرت بازیکنان  توانمند و حمایت هواداران پر شور ادامه پیدا می‌کند. این پیروزی  سزاوار دلاورمردان پرسپولیس و این شادی حق هواداران پرسپولیس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شادی نباید از آن ها دریغ شود، هر چند بعضی رسانه ها در هنگامه پیروزی های پرسپولیس ، با انتشار اخبار نگران کننده ، بارها، موضع خود نسبت به این باشگاه بزرگ و هوادارانش روشن کرده اند.

از رسانه های محترم کما این که بسیاری از آن ها چنین هستند تقاضا داریم در جریان انتشار اخبار به ویژه در چنین مواقعی، هوای هواداران پرسپولیس را بیشتر داشته باشند.

حق هواداران پرسپولیس است پس از روزهای پر التهاب از حال و هوای پیروزی لذت ببرند و احساس آرامش کنند.

هواداران پرسپولیس هم اخبار دقیق را از  طریق مراجع رسمی باشگاه دنبال کنند. بی تردید بهترین تصمیم های ممکن برای پرسپولیس اخذ می شود چنانکه تا کنون چنین بوده است.

 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۳۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | اسم تیم پیروزی بود؛ پرسپولیس را پس گرفتیم!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمد رویانیان، مدیرعامل اسبق پرسپولیس در بخشی از صحبت هایش در کافه خبر از ماجرای بازپس گیری نام پرسپولیس صحبت کرد.

او در مورد اینکه آیا نقش اصلی را برای بازگرداندن نام تیم از پیروزی به پرسپولیس ایفا کرده بود گفت:«اسم باشگاه پیروزی بود و از قبل می‌خواستند پرسپولیس را بگیرند و دادگاه داشتیم. ما با تمام قوا به این مسئله پرداختیم و اسم پرسپولیس را پس گرفتیم. خدا کمک کرد و من هم آن زمان آدم قلدری بودم و مثل الان پیر نبودم.»

رویانیان در جواب به اینکه برای بازپس گیری این نام از زور و نفوذ استفاده کرده است یا خیر گفت:« نه؛من منطق داشتم. به دادگاه گفتم ۳۰ میلیون نفر این اسم را دوست دارند و متعلق به ۳۰ میلیون ایرانی است. شما چطور می‌خواهید این اسم را به ۴ نفر که مدعی شده‌اند بدهید. حکم گرفتیم و از آن دستگاه قضایی تشکر می‌کنیم و ما هم ایستادگی کردیم. تهدید هم شدیم و می‌خواستند ما را تطمیع کنند ولی ما ایستادیم که پرسپولیس برای مردم است.»

257 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888389

دیگر خبرها

  • شایعات تکراری درباره مهلت پرسپولیس و استقلال برای پرداخت بدهی‌ها
  • گل گهر به دنبال طلسم شکنی مقابل پرسپولیس
  • واکنش فرزند علم‌الهدی به شایعه سهامداری در یک هلدینگ
  • واکنش فرزند علم‌الهدی به اتهامات اقتصادی و ماجرای قطع 4000 درخت هیرکانی + عکس
  • پیروزی تیم والیبال شهرداری ارومیه بر شهداب یزد با حمایت هواداران
  • بانک قرمز، مورد نظر هواداران آبی - گزارش
  • شکایت رضا اسدی از پرسپولیس به AFC
  • طوفان توییتری استقلالی ها با هشتگ واگذاری عادلانه
  • ببینید | اسم تیم پیروزی بود؛ پرسپولیس را پس گرفتیم!
  • وساطت افشین پیروانی برای حضور هواداران در تمرین