Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@02:02:49 GMT

جوانان امید رهبری در گام دوم انقلاب هستند

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۳۵۰۱

جوانان امید رهبری در گام دوم انقلاب هستند

سید احمد عبودتیان عصر جمعه در گردهمایی فعالان فرهنگی خراسان جنوبی در بیرجند افزود: امروز امید رهبری برای پیشبرد آرمان‌های انقلاب به جوانان مومن انقلابی است و در این زمینه کسی کار و فعالیتش تاثیرگذار است که به منبع اصلی حقیقی متصل‌تر باشد.

وی بیان کرد: بعد از وصیت‌نامه امام خمینی (ره)، بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان دومین سند مکتوب و عالی‌ترین اسناد جمهوری اسلامی ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل بنیاد فرهنگی قرارگاه خاتم الاوصیا گفت: امروز خودجوش و آتش به اختیار بودن یک تشخص و جایگاه اجتماعی بین جوانان ما شده‌ است و جوانان مومن و انقلابی یک شخصیت در جامعه هستند که حرکت انقلابی خود را آغاز کرده‌اند.

وی افزود: بیانیه گام دوم انقلاب در دوره‌ای صادر شد که کمترین توجه به جوانان می‌شود و از نگاه سیاسیون ما در یک جایگاه بسیار پایین قرار داریم ولی از نگاه حرکت‌های مردمی و انقلابی در نقطه اوج قرار داریم.

عبودتیان بیان کرد: این بیانیه حساب شده، صادر شد و مقام معظم رهبری جامعه هدف خود را می دانند و مخاطب خودش را در این چند ساله خوب شناخته است.

وی اظهار داشت: هرچقدر به خدا متصل‌تر باشیم پیروزی و تاثیرگذاری ما بیشتر خواهد بود امروز اصلی‌ترین مساله برای موفقیت جبهه انقلاب، اخلاص و کار برای خدا است.

وی گفت: تنها کاری ماندگار می‌ماند که از منبع حقیقی خدای متعال نشات گرفته باشد و شهادت شهید حججی نمونه ای از این موضوع است.

دبیرکل جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی افزود: جریان مدافعان حرم نمونه‌ای از ظهور جریان پیشرانی است که در این چند سال خودش را در انقلاب نشان داده چرا که بخش عمده شهدای مدافع حرم غیرنظامی و انقلابی بودند.

وی اظهار داشت: گام اول انقلاب را شهدا به خوبی برداشتند و رقم زدند و فصل مشترک آنان تقوا و نیروی معنوی آنان است.

عبودتیان گفت: ما نیز برای موفقیت در گام دوم انقلاب باید متصل به خداوند باشیم و همواره اقدامات شهدا الگوی عملی ما باشد.

استاد حوزه و دانشگاه هم در این همایش گفت: عید غدیر عید مطلق، بی نظیر و شادترین روز سال است.

آیت‌الله سید محمد قائم‌مقامی افزود: ارتباط تاریخی بین غدیر تا عاشورا تنها ۵۰ سال است که عاشورا غم بارترین روز هر سال است و چه اتفاقی رخ داده که جامعه اسلامی از یک وضعیت عید در مدت کوتاهی به یک وضعیت عزا رسیده است.

وی بیان کرد: روز غدیر عالمیان به ندای خداوند پاسخ منفی دادند و از این هنگام فاجعه‌ای رخ داد که عاشورا حاصل آن است و پاسخی منفی که به حقیقت جانشینی علی (ع) داده شده، نطفه عاشورا را بست.

استاد حوزه و دانشگاه گفت: روز غدیر که شادترین روز سال است رگه‌هایی از غم در آن است و آن غم، انکار عالمیان در مقابل حقیقت است.

وی ادامه داد: بعد از جریان عاشورا نیز یک بیداری حاصل شد و بعد از گذشت سال‌ها از واقعه کربلا واقعه عظیم انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

آیت‌الله قائم مقامی بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران با محوریت جریان غدیر، امامت و ولایت برای ادامه بیداری بشر فعالیت دارد.

همچنین در این آیین مجتبی ذاکریان به عنوان دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی خراسان جنوبی معرفی و از خدمات محمد مطهری فر تقدیر شد.

۷۵۵۶*۳۰۲۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگی خراسان جنوبی گام دوم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۳۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر علوم: تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند / انتظارات رهبری از تشکل‌های دانشجویی+فیلم

وزیر علوم تحقیقات و فناوری با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دانشجویان گفت: رهبر انقلاب تاکید داشتند که تشکل‌های دانشجویی به محیط داخل دانشگاه کمک کنند که اسلامی و با نشاط باشد و در برگزاری برنامه‌های مختلف و تعامل با دانشجویان همکاری کنند.

زلفی گل، وزیر علوم تحقیقات و فناوری در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دانشجویان گفت: رهبر انقلاب تاکید داشتند که تشکل‌های دانشجویی محیط داخل دانشگاه را کمک کنند که اسلامی و با نشاط باشد و در برگزاری برنامه‌ها و تعامل با دانشجویان و جذب دانشجویان مختلف همکاری کنند.


وی افزود: همچنین تشکل‌های اسلامی تعامل و ارتباط خود را با سایر تشکل‌های دانشجویی، انجمن‌های اسلامی، کانون های علمی و فرهنگی همچنین کمک به پر کردن اوقات فراغت دانشجویان را داشته باشند.


وزیر علوم اضافه کرد: ۸۵ ساعت از اوقات فراغت دانشجویان در داخل دانشگاه می‌گذرد و باید برای این زمان برنامه داشته باشیم و همچنین بسیج دانشجویی فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه و خوابگاه‌ها داشته باشد.


وی ادامه داد: رهبر انقلاب از بسیج دانشجویی انتظار دارد که اولین نقش خودش را در افزایش سرمایه اجتماعی نظام جمهوری اسلامی در داخل دانشگاه رقم بزند و تعامل چهره به چهره با دانشجویان داشته باشد؛ و محیط داخل دانشگاه را یک محیط زیبایی که فکر زیبای بسیج و بسیجی درآن باشد، داشته باشیم.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قهرمانان واقعی شهدا هستند
  • ۲ راهبرد ایران برای افزایش اقتدار و حرکت به سوی قله
  • عقلانیت انقلابی راه حل مواجهه با معادله و حل مسائل کشور است
  • عقلانیت انقلابی اهل دوقطبی‌های کاذب نیست
  • وزیر علوم: تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند / انتظارات رهبری از تشکل‌های دانشجویی چیست؟ +فیلم
  • وزیر علوم: تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند / انتظارات رهبری از تشکل‌های دانشجویی+فیلم
  • حضور سه دوچرخه سوار استان در اردوی تیم ملی
  • دهقانی: زیست‌بوم دانش‌بنیان حامی سپاه درمسیر پیشرفت و اقتدار
  • سپاه پاسداران دژ مستحکم ملت ایران در مقابل بیگانگان است
  • هم‌افزایی سپاه و ارتش در عملیات «وعده صادق»