Web Analytics Made Easy - Statcounter

بارندگی عصر امروز در شهرستان بشاگرد که سبب طغیان رودخانه و فوت دو عضو یک خانواده در روستای « دهنه سوراب » شد، دستگاههای عضو ستاد بحران را به حالت آماده باش درآورد.

« احمد محمودی »، فرماندار و رئیس ستاد بحران شهرستان بشاگرد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با اشاره به بارندگی امروز شهرستان بشاگرد که منجر به فوت  دو خواهر شد، گفت: بعد از اعلام بارندگی شدید و طغیان رودخانه ها در روستاهای بشاگرد به خصوص روستای «دهنه سوراب» برای بررسی از ابعاد مختلف این اتفاق، ستاد بحران تشکیل جلسه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه هم اکنون همه دستگاه های عضو ستاد بحران شهرستان بشاگرد در آماده باش بسر می برند، افزود: از ابتدای تیرماه تاکنون شاهد بارش های شدید و سیل آسا در بشاگرد بوده ایم و از این رو ضروری است که دستگاه های امدادرسان در آماده باش باشند.

 

فرماندار و رئیس ستاد بحران شهرستان بشاگرد عنوان کرد: به محض اطلاع از حادثه غرق شدن دو کودک در طغیان رودخانه روستای دهنه سوراب، به همراه برخی از مدیران در محل حاضر شدیم، تا ضمن همدردی با خانواده، جزئیات حادثه را از نزدیک مورد بررسی قرار دهیم.

 

وی در تشریح این حادثه، گفت: چهار دختر عضو یک خانواده  که به دنبال دام های خود بوده اند، پس از باران شدید به رودخانه در حال طغیان می رسند و متاسفانه با نزدیک شدن به حریم رودخانه، زیر پای خواهر کوچکتر خالی می شود و به درون رودخانه می افتد و سه خواهر دیگر برای نجات او خود را به آب می زنند که در نهایت منجر به فوت دو نفر از خواهران و زخمی شدن یک نفرشان می شود.

 

محمودی افزود: خواهر مصدوم این دو متوفی نیز برای ادامه درمان به بیمارستان شهرستان میناب اعزام شد.

 

وی از دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان بشاگرد در خواست کرد ضمن تلاش درجهت آگاه سازی مردم نسبت به رعایت حریم رودخانه ها، مانع هرگونه ساخت و ساز در این محدوده ها باشند و با افراد خاطی برابر با قانون برخورد کنند.

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: مساجد مسجد عید غدیر روز جهانی مساجد روز جهانی مسجد غدیر روزنامه اردبیل کانون های فرهنگی هنری مساجد عید غدیر خم فرماندار بشاگرد بارش شدید باران طغیان رودخانه ستاد بحران فوت مصدوم بیمارستان اعزام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۳۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی مدارس شهرستان زرند در روز چهارشنبه

به گزارش خبرنگار مهر، با دستور فرماندار و رئیس ستاد بحران شهرستان زرند به دلیل شرایط نامناسب جوی و احتمال بارندگی شدید در روز چهارشنبه، کلیه مدارس این شهرستان تعطیل می‌باشد.

فرماندار زرند از شهروندان خواست در روز چهارشنبه و پنجشنبه از مسافرت به مناطق کوهستانی و قرار گرفتن در مسیر رودخانه‌ها خودداری نمایند.

رئیس ستاد بحران شهرستان از اعلام آمادگی کلیه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای خدمات رسان در شهرستان خبر داد.

کد خبر 6087048

دیگر خبرها

  • دریافت تسهیلات ساخت مسکن ۴۰۰ روستا در چناران
  • طغیان رودخانه میرود در بابل
  • اهتمام دهیاران و شوراها در انعکاس مشکلات مردم ضروری است
  • مدارس زرند فردا تعطیل است
  • ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند در روز چهارشنبه
  • سیل ۱۱۰ هزار میلیارد ریال خسارت به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان وارد کرد
  • لایروبی ۴۲ کیلومتر از رودخانه‌های قزوین
  • پاکسازی حریم رودخانه زاینده رود
  • ضرورت لایروبی رودخانه‌های شهرستان هشترود