Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-20@10:22:09 GMT

طعنه اینستاگرامی جواد رضویان در روز پزشک

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۳۵۴۸

طعنه اینستاگرامی جواد رضویان در روز پزشک

سیدجواد رضویان، بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون، در حالی روز پزشک را به این قشر از جامعه تبریک گفت که آن را با چاشنی طعنه همراه کرد.

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرآنلاین، اول شهریور در ایران به مناسبت زادروز ابوعلی سینا، روز پزشک نام گرفته است. سیدجواد رضویان، بازیگر فیلم‌ها و سریال‌های کمدی کشورمان هم با توجه به فضای کاری خود، این روز با چاشنی طعنه به پزشکان تبریک گفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او در پستی اینستاگرامی نوشته است: «روز پزشک بر تک تک پزشکان واقعی و زحمتکش و ایثارگر مبارک ... کنگر زهتاب: «ما فقط به کسی خدمت می‌کنیم که جیبش پر پول باشه، هر مریض جیبش پر پول‌تر، خدمت بیشتر، هر کی بی پول‌تر ... تنتون به ناز هیچ طبیبی نیازمند نباشه.»

شخصیت کنگر زهتاب (سیدجواد رضویان) در سریال کمدی «در حاشیه»، مالک بیمارستانی بود که در آن اخلاق پزشکی رعایت نمی‌شد. پخش این سریال از تلویزیون در همان زمان با اعتراض بخش بزرگی از جامعه پزشکی و مسوولان وزارت بهداشت و درمان روبه‌رو شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سیدجواد رضویان روز پزشک در حاشیه اردوگاه شهید باهنر محمد عزیزی فریدون احمدی ناصر احمدی سامانه باور ۳۷۳ علی فرجی ائتلاف دریایی آمریکا لیگ نوزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۳۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست اینستاگرامی عجیب مادر امیر تتلو ؛ شکر که درهای به ظاهر ناگشودنی بر روی تتلو گشوده شد (عکس)

سینما اعتماد نوشت: مادر امیرحسین مقصودلو (تتلو) به تازگی در اینستاگرامش پست جدیدی را منتشر کرد و در آن به این شکل نوشت: «شکر که درهای به ظاهر ناگشودنی بر روی تتلو گشوده شد» که برداشت برخی از کاربران از این حرف او این بود که احتمالا تتلو آزاد خواهد شد!

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: امیر تتلو با ظاهر جدید در نخستین جلسه دادگاه (+عکس) امیدواری خواهر امیر تتلو نسبت به آزادی برادرش (+ عکس) پست اینستاگرامی مادر امیر تتلو بعد از دیدار با پسرش ؛ مبارکه مبارکه ... (عکس)

دیگر خبرها

  • طعنه بزرگ به گواردیولا: اعتماد به پپ اشتباه بود!
  • طعنه بن گویر به گزارش‌ها درباره انفجار‌های اصفهان: مسخره است
  • طعنه بن گویر وزیر تندرو اسرائیل به انفجار‌های اصفهان: «مسخره است»
  • (عکس) لقب جذاب اینستاگرامی پرتغالی‌ها برای مهدی طارمی
  • کمیسیون پزشکی حج تمتع ۱۴۰۳ در گلستان تشکیل شد
  • پست اینستاگرامی عجیب مادر امیر تتلو ؛ شکر که درهای به ظاهر ناگشودنی بر روی تتلو گشوده شد (عکس)
  • طعنه همسر گوندوگان به بارسا: فاتح سه‌گانه! (عکس)
  • طعنه معاون وزیر ورزش به برپایی مجدد گشت‌ های ارشاد
  • انگشت‌ اتهامی که به سمت سعید آقاخانی، جواد عزتی و محسن تنابنده گرفته شد/ صداوسیما عذرخواهی کند
  • انگشت‌های اتهامی که به سمت سعید آقاخانی، جواد عزتی و محسن تنابنده گرفته شد