Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، یک دادگاه روسی حکم بازداشت پیش از محاکمه پائول ولان، تفنگدار پیشین نیروی دریایی آمریکا را که متهم به جاسوسی است دو ماه دیگر تمدید کرد.

بر اساس این حکم، ولان تا پایان ماه اکتبر (۹ آبان) در بازداشت به سر خواهد برد.

برخی آژانس‌های خبری روسیه به نقل از مقام‌های این کشور اعلام کرده‌اند که مسکو درصدد اتمام تحقیقات در خصوص ولان و ارائه اتهامات قطعی علیه وی طی دو هفته آتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولان ضمن رد این اتهامات مدعی شد برگزاری جلسه دادگاه اتلاف وقت است.

او به خبرنگاران گفت: تمام این‌ها نمایشی برای رسانه‌هاست. در واقع هیچ‌کاری انجام نمی‌شود. ما فقط نشسته‌ایم و وقت تلف می‌کنیم.

ولان که پاسپورت‌های انگلیسی، کانادایی، آمریکایی و ایرلندی دارد، دسامبر گذشته در هتلی در مسکو توسط عوامل سرویس امنیت فدرال روسیه بازداشت شد.

یکی از آشنایان روس ولان فایل حافظه‌ای به وی داده و گفته بود شامل تصاویر خود در تعطیلات است، در حالی که در واقع حاوی اطلاعاتی محرمانه بوده است.

 انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روسیه دادگاه آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۳۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش خود را برای حمایت خیران در تجهیز بیمارستان تخصصی ارتش انجام می دهیم

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، شیخ یوسف جمالی در دیدار با امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: با توجه به همت و نظمی که در ارتش حکم فرماست به اقدامات این نیرو خوش بین هستیم و شاهد خدمات مطلوبی در بیمارستان تخصصی ارتش خواهیم بود.

وی با بیان اینکه هرمزگانی ها ساحل نشین هستند و با مشقت دریانوردی آشنایی دارند و انجام ماموریت ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی و سختی‌های آن را به خوبی لمس می کنند.
 
امام جمعه اهل سنت بندرعباس این مأموریت را ستود و انجام چنین مأموریت را نشانه برنامه ریزی و تخصص نیروهایی دانست که با فرماندهی دریادار ایرانی توانستند به خوبی از پس آن برآیند.

انتهای پیام/
 
 

دیگر خبرها

  • بایدن ورود کشتی‌های روسی به بنادر آمریکا را برای یک سال دیگر ممنوع کرد
  • (تصاویر) درباره بزرگترین پهپاد جاسوسی نیروی دریایی آمریکا
  • ملوان روس کشتی توقیفی توسط ایران به کشورش باز می گردد
  • ملوان روس کشتی توقیفی توسط ایران به کشورش باز می‌گردد
  • تسلا کارگرانش را اخراج می کند
  • تسلا نیروهایش را اخراج می کند
  • واکنش مایلی‌کهن بعد از دادگاه تجدیدنظر قلعه‌نویی
  • چرا آمریکا معافیت تحریمی همکاری‌های هسته‌ای ایران و روسیه را تمدید نکرد؟
  • احداث بیمارستان در جاسک توسط ارتش جمهوری اسلامی
  • تلاش خود را برای حمایت خیران در تجهیز بیمارستان تخصصی ارتش انجام می دهیم