Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@09:31:14 GMT

۱۲۰ طرح عمرانی و خدماتی در درمیان افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۳۶۰۲

۱۲۰ طرح عمرانی و خدماتی در درمیان افتتاح می‌شود

محمد بشیری زاده روز جمعه در جمع مردم شهر طبس مسینا از توابع شهرستان درمیان افزود: با افتتاح این طرح‌ها برای ۲۸ نفر اشتغال پایدار ایجاد شده است و ۲۳ هزار نفر در چهار شهر و ۹۸ روستا از مزایای آنها برخوردار می‌شوند.

وی گازرسانی به ۱۵ روستا و ۱۲ واحد صنعتی و تولیدی، بهره‌ برداری از ۶۴ واحد مسکونی در روستاهای محروم جلاران، ذکری و گل نی، بهره‌ برداری از مجتمع آبرسانی کلاته ملا (آبرسانی به روستاهای نخاب، گیت، آنیک، نوغاب آنیک و منند)، اجرای ۴۱ پروژه روستایی توسط دهیاری‌ها، مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی اسدیه و روکش آسفالت محور اسدیه - بیرجند به طول ۹ کیلومتر را از مهمترین پروژه‌های افتتاحی شهرستان درمیان در هفته دولت ذکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار درمیان گفت: همچنین هفته دولت امسال عملیات اجرایی گازرسانی به پنج روستای شهرستان درمیان با اعتبار ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان آغاز خواهد شد.

وی هفته دولت را فرصتی مناسب برای ارائه شفاف و روشن عملکرد دولتمردان به مردم دانست و اظهار داشت: مسئولان اجرایی گزارش عملکرد و خدمات اجرا شده را در این فرصت ارائه کنند و همه روزه پاسخگوی عملکرد خود به مردم باشند.

بشیری زاده با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع باید سرلوحه کار مسئولان قرار گیرد گفت: فلسفه وجودی مسئولان اجرایی، خدمت به مردم است و خدمتگزاری به آحاد شهروندان توفیق بزرگی است که نصیب هر کسی نمی‌شود.

شهر اسدیه مرکز شهرستان مرزی درمیان در ۱۰۵ کیلومتری شرق بیرجند قرار دارد.

هفته دولت از دوم شهریور هر سال آغاز می‌شود و تا هشتم شهریور سالروز انفجار دفتر نخست وزیری به دست منافقان و شهادت محمدعلی رجایی رئیس جمهوری و حجت الاسلام دکتر محمدجواد باهنر نخست وزیر در سال ۱۳۶۰ ادامه دارد.

یک هزار و ۱۹ طرح عمرانی و زیربنایی در استان خراسان جنوبی با اعتبار هشت هزار و ۵۶۵ میلیارد ریال در هفته دولت افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود که از این تعداد ۹۸۰ طرح با اعتبار چهار هزار و ۹۸۵ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد.

همچنین عملیات اجرایی ۳۹ طرح با پیش بینی اعتبار سه هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال در این استان مرزی آغاز می‌شود.

۷۵۵۶*۳۰۲۸

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر اشتغال خراسان جنوبی شهری و روستایی فلسفه درمیان قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۳۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح طرح‌های عمرانی، فرهنگی و ورزشی صداوسیمای کیش، ۲۹ فروردین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، روابط عمومی صداوسیمای کیش اعلام کرد: مرکز ارتباطات، استودیوی و اتاق فرمان آلاچیق، استودیوی پخش سیما، دکور جدید سیمای کیش، استودیوی تولید صدا، باشگاه ورزشی و رونمایی از بسته هویت بصری طلایی سیمای کیش فردا با حضور معاون امور استان‌های رسانه ملی افتتاح می‌شوند.

حسن عابدینی، معاون امور استان‌های رسانه ملی امشب برای حضور در مراسم افتتاحیه، دیدار با ائمه جمعه کیش، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، جامعه نخبگان و بازدید از صداوسیمای کیش به جزیره سفر کرد.

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی بخش دوم طرح های عمرانی حفاظت محیط زیست کلید خورد
  • برنامه مدون اقتصادی همدان منطبق با تحقق شعار سال تکلیف شد
  • افتتاح طرح های صنعت برق و مخابرات در میامی
  • خبر خوش وزیر بهداشت برای سمنانی‌ها؛ افتتاح مرکز درمان سرطان در هفته دولت امسال
  • ۲ پروژه در میامی افتتاح و کلنگ زنی می‌شود
  • ۲ پروژه در دامغان افتتاح می‌شود
  • افتتاح چند پروژه عمرانی توسط ارتش زنجان
  • افتتاح طرح‌های عمرانی، فرهنگی و ورزشی صداوسیمای کیش، ۲۹ فروردین
  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام راهسازی صومعه سرا مستلزم ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • طرح‌های عمرانی با حضور وزرا در شهرستان‌های سمنان افتتاح می‌شود