Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

نیکو کواچ در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل هرتابرلین در هفته دوم رقابت‌های بوندس‌لیگای آلمان از شرایط بازیکنان بایرن سخن گفت.

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ اظهار داشت:  بواتنگ بیمار است و دیروز و امروز در تمرین حاضر نبوده است، پس به احتمال فراوان به بازی فردا (شنبه) نمی‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گورتسکا نیز از هفته گذشته تمرین نکرده است و بنابراین او هم در بازی فردا غایب خواهد بود. علاوه بر این دو تیم یان فیته آرپ نیز به دلیل بیماری در دسترس نخواهد بود.

وی درباره کوتینیو، خرید جدید بایرن مونیخ هم گفت: او هنوز در سطح آمادگی لازم جهت بازی در ترکیب ابتدایی و حضور کامل در بازی روز شنبه نیست. کم کم فیلیپه را  آماده می‌کنیم و هیچ ریسکی نخواهیم کرد. پست 10 بهترین موقعیت برای بازی کردن او خواهد بود، اما توانایی بازی در پست‌های  دیگر را هم دارد.

کواچ یادآور شد: بایرن مونیخ تنها به خاطر کوتینیو با یک سیستم خاص بازی نمی‌کند و خود کوتینیو هم این را نمی‌خواهد. فصل گذشته ما با سیستم‌های مختلف بازی کردیم. نحوه و شکل بازی تیم به سیستم بستگی ندارد، بلکه به نحوه پر کردن پست‌ها توسط بازیکنان مربوط است. اکنون ما ترکیب منعطف و خوبی در اختیار داریم.

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ در خاتمه تصریح کرد: رؤسای باشگاه به وعده خود عمل کردند. رناتو به خاطر بی‌نظمی جریمه شد و خبرها در این باره حقیقت داشت. البته او تنها به خاطر صحبت‌هایش در پایان بازی جریمه نشد. دلیل جریمه او عدم حضورش در تمرینات پس از بازی بود. بازیکنانی که بازی نکردند در پایان در زمین دویدند، اما او مستقیم به خانه رفت.

انتهای پیام/

منبع: وانا

کلیدواژه: بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۳۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن این هفته بدجور روی شانس!

به گزارش ورزش سه اشتوتگارت که در راه نایب‌قهرمانی بوندس لیگا موی دماغ بایرن شده بود با شکست امروزش سه امتیاز عقب افتاد. 

امروز از هفته سی ام بوندس لیگا اشتوتگارت مقابل وردربرمن با نتیجه دو بریک شکست خورد تا در امتیاز 63 باقی بماند و با 3 امتیاز کمتر از بایرن مونیخ در رده سوم قرار بگیرد. 

با این نتیجه بایرن مونیخ که دیروز با 5 گل یونیون برلین را شکست داده با سه امتیاز بیشتر از اشتوتگارت در فاصله چهار هفته مانده به پایان فصل شانس این را دارد تا نایب قهرمانی اش را قطعی کند. 

از سوی دیگر بوروسیا دورتموند که حالا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان حاضراست با قبول تساوی دقیقه 97 مقابل بایرلورکوزن قهرمان زودهنگام این فصل همچنان در رده پنجم و پایین تر از لایپزیش در رده پنجم ماند تا کار سختی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد.

دیگر خبرها

  • رانگنیک: باید ببینم بایرن را می‌خواهم یا نه!
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • موسیالا: بی‌صبرانه منتظر بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در برنابئوی افسانه‌ای هستم
  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم
  • استون ویلا جواب بایرن مونیخ را داد
  • سپاهان دوباره به خاطر هوادارانش جریمه شد
  • تراکتور به خاطر طرفدارانش جریمه شد
  • اونای امری، سرمربی یا شغل «همه‌کاره» در استون ویلا؟
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان با گل زیبای ماریو باسلر (1999/4/22) / فیلم
  • بایرن این هفته بدجور روی شانس!