Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@12:35:05 GMT

استقلال از این بازیکن ضربه خورد+عکس

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۳۷۱۰

استقلال از این بازیکن ضربه خورد+عکس

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛استقلال در بازی با ماشین سازی مشکل تکراری گلزنی داشت. مشکلی که فصل گذشته هم تا پیش از حضور آیاندا پاتوسیدر تیم خود داشت.

 

آبی‌ها با رفتن پاتوسی هنوز نتوانستند جای خالی او را پر کنند و البته مدیران این تیم قول خرید یک هافبک را به هوادارانشان داده‌اند و درست از نبود پاتوسی یا بهتر بگویم نبود جانشینی در حد او ضربه خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال که در نیمه دوم با سه تعویض هجومی در تلاش بود تا به گل برسد اما نبود یک طراح در میانه میدان کار مهاجمین این تیم را سخت کرد تا جایی که در نهایت با گلزنی ماشین سازی با شکست به تهران بازگردد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال بازی برنا ضربه نبود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۳۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه تمرینی ویژه برای مهرداد محمدی در استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

مهرداد محمدی که پس از مدتی افت و دوری از ترکیب اصلی تیم استقلال حالا با قدرت در هفته‌های اخیر به ترکیب اصلی برگشته توانست در دیدار مقابل شمس آذر قزوین دو بار گلزنی کند و یکی از ارکان اصلی پیروزی سه امتیازی استقلال در هفته حساس بیست و چهارم باشد.

با توجه به فاصله ۱۲ روزه تا دیدار بعدی این تیم مقابل تراکتور، بدنساز تیم استقلال به دستور جواد نکونام برنامه ویژه‌ای برای مهرداد محمدی در نظر گرفته تا در این فاصله تمرینات شدیدتری را نسبت به دیگران انجام بدهد.

محمدی که همراه با ماشاری‌پوف و بلانکو ارکان هجومی تیم استقلال تشکیل می‌دهند در دیدار‌های اخیر تاثیر مستقیمی در گلزنی تیم داشته اند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • دانشگاه صنعت ماشین‌سازی تاسیس می‌شود
  • جود بلینگام و ثبت یک رکورد منحصربه‌فرد در ال‌کلاسیکوها
  • کامبک دقیقه۹۰ رئال با گل بلینگام/ کارلتو کلک ژاوی و لالیگا را باهم کَند/ بارسا هر سه ال‌کلاسیکو را باخت!
  • برنامه تمرینی ویژه برای مهرداد محمدی در استقلال
  • آمار موفق مهاجم ملوان مقابل تیم های مدعی لیگ برتر
  • پشت پرده خوشحالی خاص مهرداد محمدی بعد از گلزنی + عکس
  • ذهنیت برنده؛ لب‌خوانی رونالدو پیش از زدن ضربه ایستگاهی: تو بهترین بازیکن تاریخ هستی!
  • همه بازی‌ها برایمان فینال است
  • تصویر تکراری: آغوش امن بازیکنان استقلال!
  • طلاقی که هزینه سنگینی برای بازیکن سرشناس داشت؛ آپارتمان، ویلا و ماشین گران‌قیمت برای همسر سابق!