Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، حمید عسگری پور، دادستان عمومی و انقلاب شهریار از ورود دادستانی جهت جلوگیری از فعالیت واحد‌های غیرمجاز عرضه قلیان خبر داد و بیان کرد: واحد‌های متعدد غیرمجازی در سطح شهرستان شهریار وجود داشت که اقدام به عرضه قلیان به جوانان و حتی نوجوانان می‌کردند که این واحد‌ها فاقد هر گونه پروانه کسب و مجوز بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دادستان عمومی و انقلاب شهریار گفت: با ورود دادستانی، بیش از ۲۰۰ واحد از واحد‌های مذکور تعطیل و پلمب شدند. همچنین به اتحادیه‌های ذی ربط نیز تذکر داده شد تا نظارت لازم را بر اماکنی که تحت عنوان چایخانه و یا قهوه خانه فعالیت می‌کنند به نحو کامل داشته باشند تا این مراکز به محل‌هایی جهت تجمع اراذل و اوباش، سارقان حرفه‌ای و یا عرضه قلیان به جوانان و نوجوانان تبدیل نشوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در خصوص عطاری‌های غیرمجاز که اقدام به فروش غیرمجاز دارو و مداخله در امور پزشکی می‌کردند در حالی که مطابق قوانین موضوعه عطاری‌ها فقط باید گیاهان دارویی بفروشند، به این موضوع توجهی نمی‌شد.

عسگری پور ادامه داد: این عطاری‌ها اقدام به توزیع دارو‌های چاقی، لاغری، ترک اعتیاد و متادون به طور غیرمجاز می‌کردند که در این خصوص دادستانی به موضوع ورود کرد و علاوه بر تعقیب این افراد و جمع آوری کلیه دارو‌های غیرمجاز اقدام به تعطیلی و پلمب این واحد‌ها کردیم تا مطابق ضوابط و قانون امور صنفی اقدام به اخذ پروانه از مراجع ذی صلاح کنند.

میزان

انتهای پیام/

20 / 20 حمید عسگری پور دادستان عمومی و انقلاب شهریار قلیان پلمب ۲۰۰ واحد غیرمجاز عرضه قلیان واحد‌های غیرمجاز عرضه قلیان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دادستان عمومی و انقلاب شهریار قلیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۳۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک محل غیرمجاز زیبایی و لیزر در اردبیل

رامین نسیمی دوست در گفت‌و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: طی بازدیدهای مداوم و نامحسوس کارشناسان اداره نظارت بر درمان دانشگاه یک محل غیرمجاز زیبایی و لیزر در اردبیل به دلیل دخالت افراد فاقد صلاحیت علمی در امور درمان و انجام خدمات غیرمجاز درمانی، شناسایی و با همکاری اداره اماکن انتظامی پلمب و افراد متخلف به مراجع قضایی معرفی شد.

وی خاطرنشان کرد: انجام هرگونه مداخلات و اقدامات پزشکی و دندانپزشکی، طب سنتی، زیبایی و کاشت مو در مراکز غیرمجاز و توسط افراد غیر مرتبط ممنوع بوده و باید در مراکز معتبر و زیر نظر متخصص مربوطه انجام شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی افزود: هم استانی‌ها و شهروندان اردبیلی می‌توانند هرگونه تخلف مربوط به حوزه درمانی یا دخالت غیر مجاز افراد فاقد صلاحیت در امر درمان‌های پزشکی و دندانپزشکی را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت یا اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌ها گزارش کنند.

کد خبر 6079373

دیگر خبرها

  • پلمب یک واحد غیر مجاز کشتار دام در کوهدشت
  • پلمب اماکن غیرمجاز درمانی در اردبیل
  • گلایه رئیس سازمان غذاودارو از فروش اقلام غیرمجاز در عطاری‌ها
  • پلمب انبار سموم کشاورزی غیرمجاز در مرند
  • پلمب اماکن غیرمجاز دندانپزشکی و ماساژدرمانی در اردبیل
  • ۱۰ واحد عرضه فرآورده خام دامی متخلف پلمب شد
  • یک واحد غیرمجاز کشتار دام در کوهدشت پلمب شد
  • پلمب یک محل غیرمجاز زیبایی و لیزر در اردبیل
  • پلمب یک محل غیرمجاز زیبایی در اردبیل
  • پلمب یک مرکز زیبایی غیرمجاز در شهرکرد