Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@01:14:42 GMT

۷ پروژه عمرانی کهریزک در هفته دولت افتتاح می شود

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۳۹۹۳

۷ پروژه عمرانی کهریزک در هفته دولت افتتاح می شود

اسماعیل نعمت زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص برنامه هفته دولت در کهریزک ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دولتمردان شهید، رجایی و باهنرگفت: بزرگداشت هفته دولت، پاسداشت خدمات ماندگار بزرگمردانی است که پایبند  فرهنگ  خدمت به  خلق بوده اند و در این مسیر حتی از جان خود گذشته اند.

شهردار کهریزک همچنین از افتتاح و بهره برداری ۷ پروژه شاخص در طول هفته دولت با حضور استاندار محترم تهران خبر داد و افزود: باتوجه به تاکید مقام‌معظم رهبری به توسعه فرهنگی شهرها و روستاهای کشور، در هفته دولت شاهد بهره برداری از اولین مجموعه سالن سینمایی شهر کهریزک هستیم که این سالن‌نمایشی در بازه زمانی یکساله و ظرفیت ۲۰۵ نفر و اعتباری بالغ بر۳/۵ میلیاردتومان در۵۰۰مترمربع بنا و۱۰۰۰متر مربع محوطه آماده رونمایی و بهره برداری عمومی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نعمت زاده در ادامه از تکمیل ۶ پروژه جدید خبر داد و بیان داشت: احداث بوستان پاکبان ، مناسبسازی محوطه آستان بی بی رقیه(س)، دیوارکشی رودخانه کن وبوستان خبرنگار،بوستان مشاهیر،مرمت عمارت فخرالدوله و سایر پروژه های آماده بهره برداری در این هفته محسوب می شود که بهره برداری از هریک از این پروژه ها تحول جدیدی در توسعه و آبادانی شهر و رفع معضلات اهالی شهر ایجاد کرده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شنبه در اولین روز رسمی هفته گرامیداشت دولت  با حضور  استاندار تهران شاهد افتتاح و رونمایی سالن سینمایی غدیر شهرداری کهریزک خواهیم بود.

کد خبر 4699839

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری کهریزک افتتاح طرح عمرانی بوشهر قزوین شیراز هفته دولت شهرکرد ایلام عید غدیر خم گرگان یاسوج خطبه های نماز جمعه اربعین حسینی کهگیلویه و بویراحمد سانحه تصادف استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۳۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از فاز اول پایانه شرق تا پایان خرداد ۱۴۰۳

تین نیوز

مدیر اجرایی پروژه پایانه جدید شرق از افتتاح و بهره برداری از فاز اول پایانه شرق تا پایان خرداد ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، یاشار لطفی درمورد آخرین وضعیت راه اندازی پایانه جدید شرق گفت: از میانه سال گذشته راهبری عملیات اجرایی پروژه تکمیل و راه اندازی پایانه جدید شرق به شرکت متروی تهران واگذار شد و این در حالی بود که این پروژه از سال ۹۷ رها شده بود و به همین علت شاهد آسیب دیدگی پروژه بودیم.

لطفی با بیان اینکه ساخت پایانه جدید شرق در ۳ فاز پیش بینی شده که فاز اول آن مربوط به سالن های مسافربری و... است، افزود: فاز اول این پایانه در ۳ ماه نخست سال و قطعا پیش از تابستان ۱۴۰۳ بهره برداری می شود. پس از آن به مرور سایر فازها وارد مدار بهره برداری می شود.

وی در مورد ویژگی های فاز یک پایانه جدید شرق با اشاره به اینکه فاز اول این پایانه شامل سالن اصلی است که حدود ۲۵ هزارمتر مربع مساحت دارد، ادامه داد: با افتتاح فاز اول پایانه جدید شرق، زمینه انتقال تعاونی های پایانه قدیمی فراهم می شود که خدمت رسانی به مسافران برون شهری در این پایانه مطلوب تر خواهد بود.

مدیر اجرایی پروژه پایانه جدید شرق با تأکید بر اینکه پایانه جدید شرق هوشمند خواهد بود، اظهار کرد: پایانه شرق به عنوان پایانه دوستدار خانواده نامیده خواهد شد؛ چراکه علاوه بر هوشمندسازی پایانه، فضای استراحت و اقامت مسافران، ارتباط بصری و محیطی با مجموعه سرخه حصار و همچنین یکی از بزرگ ترین فروشگاه های شهروند به عنوان مجموعه مکمل پیش بینی شده است. 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز
  • بهره برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران
  • بهره‌برداری از ۲ طرح راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور
  • ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود
  • استان همدان صاحب آزمایشگاه تخصصی ژنتیک شد
  • بهره برداری از فاز اول پایانه شرق تا پایان خرداد ۱۴۰۳