Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی درباره ساز و کار مالی اتحادیه اروپا با تاکید بر حل مشکلات بانکی ایران و اروپا گفت: بانک‌های جهان علاقه‌مند به دور زدن تحریم ایران نیستند.

حسین مرعشی سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌ها گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تعلل اروپایی‌ها در اجرایی کردن اینستکس، گفت: در هر نقل و انتقالاتی بانک‌های دنیا باید در آن دخیل باشند و بانک‌ها به دلیل جرایم سختی که آمریکایی‌ها بر آن‌ها اعمال کردند، علاقمند به دور زدن تحریم ایران نبوده و از جرایم آمریکا واهمه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی ادامه داد: اروپا یک ساختار کامل دولت را ندارد و کشور‌های مستقلی هستند که در پاره‌ای از مسائل با هم هماهنگی دارند و کار جمعی کشور‌های اروپایی خیلی سخت و پیچیده‌ای است.

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی با بیان اینکه اراده سیاسی اروپایی کار کردن با ایران است، خاطر نشان کرد: نبودن یک دولت مرکزی در اروپا، پیچیدگی‌های اینستکس و عدم همکاری بانک‌های اروپایی با اینستکس باعث شده تاکنون این سازوکار عملیاتی نشود.

مرعشی درباره برنامه آتی حزب کارگزاران برای انتخابات گفت: ائتلاف شکل گرفته و کار آن در حال انجام است و شورای عالی به ریاست آقای عارف به خوبی کار می‌کند، اصلاح طلبان با انسجام برای انتخابات شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/

آخرین برنامه های حزب کارگزاران برای انتخابات

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی برجام اینستکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۴۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق اتحادیه اروپا برای تشدید تحریم‌های ایران

آفتاب‌‌نیوز :

جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد که اعضای شورای وزیران امور خارجه اتحادیه در نشست امروز (دوشنبه)، درباره تشدید تحریم‌ها علیه تهران به توافق رسیدند.

جوزپ بورل در نشست با خبرنگاران، در لوگزامبورگ، عنوان کرد که تحریم‌های پیشنهادی، ممنوعیت انتقال قطعات مورد نیاز برای تولید پهپاد و موشک در ایران و صادرات آن به آنچه گروه‌های نبابتی ایران در منطقه خواند، شامل می‌شود.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: «ما درباره گسترش تحریم پهپادی ایران به نحوی که تولید موشک و احتمال انتقال آن‌ها به روسیه را شامل شود، به توافق سیاسی دست یافتیم.»

این مقام اروپایی ادامه داد که حوزه تحریم‌ها نیز بر اساس پیشنهاد اعضای شورا، کل منطقه خاورمیانه و دریای سرخ را شامل می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • دهه نود بدترین دهه زندگی مردم بود
  • واکنش امیرعبداللهیان به تصمیم اروپا برای اعمال تحریم‌ جدید علیه ایران
  • اتحادیه اروپا باید رژیم اسرائیل را تحریم کند
  • امیرعبداللهیان: اتحادیه اروپا باید رژیم اسرائیل را تحریم کند
  • اتحادیه اروپا باید رژیم اسراییل را تحریم کند
  • توافق اروپا برای تحریم‌های بیشتر علیه ایران
  • توافق اتحادیه اروپا برای تشدید تحریم‌های ایران
  • تشدید تحریم های اتحادیه اروپا علیه ایران
  • واکنش آنکارا به خبر رهگیری موشک های ایران توسط ترکیه/ هدف قرار دادن ۲ پایگاه نظامی آمریکا در شرق سوریه/  رایزنی شورای اروپا برای تشدید تحریم‌ ها علیه ایران‌/ افزایش بی‌سابقه هزینه‌های نظامی در جهان
  • فایننشال تایمز: ایرانی‌ها در دور زدن تحریم‌ها استاد شده اند | چرا بایدن علاقه ای به افزایش تحریم نفتی ایران ندارد؟