Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-28@22:26:36 GMT

واکنش فتاحی به اعتراض باشگاه‌های لیگ برتری

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۴۱۵۸

آفتاب‌‌نیوز :

سعید فتاحی درباره اعتراض باشگاه های لیگ برتری به توپ های مسابقات عنوان کرد: هر باشگاهی به توپ ها معترض است، سرپرست آن به باشگاه منتقل کند و باشگاه به ما نامه بزند. اینکه استوری بگذارند و انتقاد کنند، قشنگ نیست. هیچ جای دنیا هم شما نمی بینید که بازیکن درباره پیراهن و توپ و این مسائل استوری بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به این پرسش که آیا بهتر نبود قبل از شروع لیگ برتر این توپ ها را در اختیار باشگاه ها می گذاشتید تا مشکلی پیش نیاید، بیان کرد: ما این کار را کردیم. این توپ دربی استار دو سال قبل هم مورد استفاده قرار گرفت و امسال سال سوم آن است. انصافا هم کیفیت مناسبی داشته اند. توپ امسال تکنولوژی اش جدید تر است. توپ های قبلی دو ستاره بود و جدیدها سه ستاره اند. جالب اینکه همین توپ ها به رنگ سفید در بوندسلیگا هم استفاده می شود و فقط ما آرم سازمان لیگ و یوزپلنگ ایرانی را روی آن گذاشته ایم. این توپ ها هیچ فرقی با توپ های بوندسلیگا ندارد.

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ همچنین گفت: خیلی از تیم های لیگ برتر اظهار رضایت کردند و به غیر از استقلال و پرسپولیس چند تیم دیگر مثل پارس جنوبی جم هم گفته اند توپ ها خوب نیست. باید جمع بندی کنیم و اگر مشکلی داشته باشد، بررسی کنیم.

منبع: ورزش سه

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سازمان لیگ فوتبال لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۴۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذخیره لیگ برتری، محور اصلی تیم ملی

آفتاب‌‌نیوز :

لژیونر ایرانی شاغل در لیگ برتر انگلیس در سالی که گذشت توانست حضور موثرتری در زمین داشته باشد.

رفت‌وآمد در برنتفورد

سامان قدوس در شروع سالی که گذشت تصمیم به جدایی از برنتفورد گرفت. باشگاه برنتفورد جدایی سامان قدوس را تایید و اعلام کرد که این بازیکن در تابستان به صورت آزاد جدا می‌شود. تیم‌های فولام و کوئینزپارک رنجرز نیز به دنبال بازیکن ایرانی بودند و قدوس مدتی در تابستان بدون تیم بود و بازیکن آزاد محسوب می‌شد. در حالی که حتی صحبت از بازگشت قدوس به لیگ ایران هم شنیده می‌شد در اوایل شهریور با اعلام رسمی باشگاه برنتفورد، سامان قدوس دوباره به جمع شاگردان توماس فرانک بازگشت.

سوپرگل قدوس در لیگ جزیره

در هفته نهم لیگ برتر انگلیس، برنتفورد در خانه توانست با سه گل برنلی را شکست دهد که گل سوم برنتفورد را سامان قدوس با شوتی زیبا به ثمر رساند. این گل در بین نامزدهای بهترین گل ماه لیگ برتر نیز قرار گرفت و در نهایت  این گل با رای کارشناسان به عنوان زیباترین گل ماه در لیگ برتر انگلیس انتخاب شد. این اولین گل سامان قدوس در رقابت‌های این فصل لیگ برتر انگلیس بود. او شمار گل‌هایش را در لیگ برتر انگلیس به عدد دو رساند. 

جام ملت‌های آسیا

در ادامه نوبت به حضور سامان قدوس در جام ملت‌های آسیا رسید. امیر قلعه‌نویی که پس از جام جهانی ۲۰۲۲ به سمت سرمربیگری تیم ملی ایران منصوب شد، نظر ویژه‌ای روی قدوس دارد؛ چنان که او به بازیکن محوری در تیم ملی ایران تبدیل شد که در مرکز زمین آزادی عمل زیادی دارد. حالا بازیکنی که در دوره‌های قبلی معمولا به عنوان بازیکن ذخیره در تیم ملی مورد استفاده قرار می‌گرفت به بازیکن محوری تیم ملی تبدیل شد.

ساکرنت نیز با مهم ارزیابی‌کردن بازی این بازیکن ایرانی درباره‌اش نوشت: قدوس نقشی کلیدی در بازی ایران مقابل ژاپن ایفا کرد. این بازیکن ۳۰ساله عضو کلیدی تیم امیر قلعه‌نویی بود و خط میانی ایران را رهبری کرد و رتبه سوم از حیث ایجاد موقعیت گل را در بین تمامی بازیکنان در اختیار داشت. علیرغم اینکه قدوس ۳۰ سال دارد و امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی ایران سیاست جوانگرایی را در پیش خواهد گرفت ولی قدوس همچنان نقش مهمی در جام جهانی آینده برای ایران خواهد داشت.

البته جام ملت‌ها با قهرمانی ایران همراه نشد و تیم ملی در نیمه‌نهایی ناکام ماند ولی به نظر می‌رسد قدوس بتواند در بازی‌های آتی نیز در مرکز زمین برای ایران به میدان برود و جام جهانی ۲۰۲۶ می‌تواند مهم‌ترین تورنمنت فوتبالی سامان قدوس باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • برد استقلال خوزستان در یک دیدار تدارکاتی
  • سپاهان در مقابل تراکتور بازی نمی‌کند؟
  • تهدید سپاهان به بازی نکردن مقابل تراکتور
  • تجمع اعتراض‌آمیز مردم شیراز در محکومیت جنایات اسراییل
  • کسب مدال ارزشمند برنز توسط بوکسور ارزنده سیستان و بلوچستان
  • ذخیره لیگ برتری، محور اصلی تیم ملی
  • پلی به گذشته - برتری 2-0 آرسنال مقابل یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا (2006/3/28) / فیلم
  • تجمع اعتراض آمیز دانشجویان قمی به جنایات صهیونیست‌ها
  • عکس| خشم رونالدو و واکنش تند به داور چهارم!
  • اعتراض شدید به واگذاری استقلال؛ لعنت به این دشمنان! + عکس