Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-24@08:13:03 GMT

چرا آرسنال داوید لوییز را جذب کرد؟

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۴۱۸۸

چرا آرسنال داوید لوییز را جذب کرد؟

خبرگزاری میزان- باشگاه آرسنال برای جذب مدافع فصل گذشته تیم چلسی دلیل خاصی داشت. تاریخ انتشار: 06:42 - 02 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۳۶۶۶

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، اونای امری سرمربی تیم فوتبال آرسنال قصد داشت در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی خط دفاعی تیمش را تقویت کند و برای این کار آنها نهایتا داوید لوییز مدافع فصل گذشته تیم چلسی را جذب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان، اما شنیده می‌شود لوییز گزینه اصلی توپچی‌ها برای تقویت خق دفاع نبوده است. مدیران آرسنال با نظر امری سعی داشتند از بین دایوت اوپامکانو (مدافع لایپزیک) و دانیله روگانی (مدافع یوونتوس) یکی را خریداری کنند، اما به دلیل قیمت بالایی این بازیکنان نسبت به هزینه‌ای که آرسنال قصد داشت برای این کار کند، نهایتا آنها داوید لوییز را به خدمت گرفتند.

گفتنی است که آرسنال تنها با پرداخت ۸ میلیون پوند لوییز را از چلسی خرید.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر امری لوییز چلسی میزان آرسنال یوونتوس روگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۴۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در تاریخ ماندگار شد / آرسنال چلسی را با 5 گل به توپ بست +فیلم

آرسنال در هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس برابر چلسی به یک پیروزی پرگل رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم‌های آرسنال و چلسی از ساعت ۲۲:۳۰ سه‌شنب شب در چارچوب هفته بیست‌ونهم لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفتند.

دو تیم بزرگ لندن در حالی روبروی هم قرار گرفتند که آرسنال برای تثبیت صدرنشینی به دنبال سه امتیاز در این بازی خانگی بود. در سوی دیگر چلسی هم با وجود اینکه از جمع مدعیان این فصل دور افتاده است اما برای اعاده حیثیت نمی‌خواست دست خالی از نبرد با توپچی‌ها خارج شود.

آرسنال برخلاف پیش‌بینی‌ها اما کار سختی در این مسابقه نداشت و در حالی که ۴ دقیقه از شروع بازی گذشته بود، لئاندرو تروسار، آرسنال را یک بر صفر پیش انداخت‌.نیمه اول با همین تک به سود آرسنال به پایان رسید.

آتش‌بازی اصلی توپچی‌ها در نیمه دوم آغاز شد و بن وایت در دقایق ۵۲ و ۷۰ و کای هاویتزر در دقایق ۵۷ و ۶۵، ۴ بار دیگر دروازه چلسی را باز کردند تا آبی‌های لندن شب تلخی را تجربه کنند.

در نهایت آرسنال با نتیجه پرگل ۵ بر صفر چلسی را شکست داد و با ۷۷ امتیاز جایگاهش را در صدر تثبیت کرد.

چلسی هم ۴۷ امتیازی و در رده نهم قرار گرفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ببینید | خلاصه بازی آرسنال ۵ - چلسی ۰
  • فیلم/ خلاصه دیدار آرسنال ۵ - چلسی صفر
  • در تاریخ ماندگار شد / آرسنال چلسی را با 5 گل به توپ بست +فیلم
  • خلاصه بازی آرسنال 5-0 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • وقتی درخشش کای هاورتس حرص توییتر چلسی را در می‌آورد! / عکس
  • گل دوم بن وایت به چلسی (آرسنال ۵-۰ چلسی)
  • گل دوم کای هاورتس به چلسی (آرسنال ۴-۰ چلسی)
  • گل کای هاورتس به چلسی (آرسنال ۳-۰ چلسی)
  • گل بن وایت به چلسی (آرسنال ۲-۰ چلسی)
  • گل لیاندرو تروسار به چلسی (آرسنال 1-0 چلسی)