Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-24@05:15:35 GMT

یک نظامی هندی در درگیری‎های کشمیر کشته شد

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۴۲۸۸

یک نظامی هندی در درگیری‎های کشمیر کشته شد

ارتش هند امروز جمعه اعلام کرد نیرو‌های پاکستانی مستقر در مرز با منطقه کشمیر هند یک نظامی هندی را کشتند.

ارتش هند از سه هفته گذشته منطقه کشمیر هند را محاصره کرده است. این منطقه همچنان از ارتباطات تلفنی و اینترنت محروم است. براساس اخباری که رسانه‌های محلی منتشر کردند این نظامی هندی امروز جمعه در منطقه کوهستانی راجوری سمت مهمی داشت که هدف شلیک‌های بی هدف از آن سوی مرز قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



یک سخنگوی ارتش هند این خبر را تأیید کرد. از آغاز تصمیم هند برای لغو خودمختاری منطقه کشمیر هند این چهارمین کشته در ارتش هند است. در ارتش پاکستان نیز پنج نفر که سه نفر از آن‌ها نظامی بودند در گلوله باران‌های نیرو‌های هند کشته شدند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: کشمیر هند پاکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۴۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات اسرائیل به خان یونس و رفح / ۲۶ کشته

آفتاب‌‌نیوز :

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی شامگاه یک شنبه مناطق مختلف شهر غزه از جمله رفح را هدف حملات خود قرار دادند که این حملات تلفات زیادی برجا گذاشته است.

براساس گزارش الجزیره، ارتش اسرائیل یک خانه را در محله المواصی در غرب خان یونس و دو منزل مسکونی دیگر را در رفح مورد حملات خود قرار دادند که به گفته منابع فلسطینی طی آن دست کم ۲۶ نفر از جمله ۱۶ زن و کودک به شهادت رسیدند. 

وزارت بهداشت غزه روز یک شنبه اعلام کرد ارتش اسرائیل طی ۲۴ ساعت گذشته جنایت‌های جدیدی در نوار غزه مرتکب شده و شمار شهدای فلسطینی در مجموع به ۳۴ هزار و ۹۷ نفر افزایش یافته است.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • کشته شدن نظامی صهیونیست در شمال غزه
  • درگیری عوامل جناح راست افراطی در لندن با پلیس
  • دستاوردسازی خیالی با بمباران رفح
  • ۲۰۰ روز پس از طوفان‌الاقصی/ درگیری‌های شدید در شمال غزه و حملات توپخانه‌ای به جنوب و مرکز
  • ۱۰ کشته در برخورد ۲ بالگرد ارتش مالزی + فیلم
  • استعفای یک مقام ارشد دیگر ارتش رژیم صهیونیستی
  • دومینوی استعفاها در رژیم صهیونیستی؛ فرمانده منطقه مرکزی ارتش این رژیم هم استعفا می‌کند
  • اختلاف‌شخصی در مهاباد ۳ کشته و زخمی برجا گذاشت
  • حملات اسرائیل به خان یونس و رفح / ۲۶ کشته
  • سقوط ۲ بالگرد نظامی در ژاپن؛ ۸ نفر کشته و ناپدید شدند