Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@16:35:44 GMT

۲ شرط سران الاهلی برای برانکو/ مهلت اندک ایوانکوویچ!

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۴۲۹۵

۲ شرط سران الاهلی برای برانکو/ مهلت اندک ایوانکوویچ!

مدیران باشگاه الاهلی خیلی زود در جلسه‌ای که با برانکو برگزار کردند و به او هشدار دادند که تنها با وجود دو شرط می‌تواند در تیم بماند.

به گزارش ایسنا و به نقل از یورو اسپورت، برانکو ایوانکوویچ در تابستان بعد از روزهای درخشانی که با پرسپولیس تجربه کرد راهی الاهلی عربستان شد.
با وجود آن که برانکو با الاهلی قرارداد دو ساله امضا کرده اما بعد از تنها سه بازی همه چیز علیه مرد کروات شده و بسیاری خواستار اخراج زود هنگام او هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکست در مجموع دو بازی رفت و برگشت برابر الهلال در لیگ قهرمانان آسیا و تساوی در بازی نخست لیگ عربستان باعث شد تا انتقادها از برانکو زیاد شود.
آنچه که باعث شده تا انتقادها از این مربی کروات بسیار بالا بگیرد نیمکت نشین کردن عمر السومه بهترین بازیکن الاهلی است.

مدیران باشگاه الاهلی خیلی زود به برانکو هشدار دادند و جلسه‌ای را با او ترتیب دادند. در این جلسه رئیس و سرپرست باشگاه الاهلی عربستان با دو شرط با ماندن برانکو موافقت کردند، نخست اینکه به اختلاف خود با عمر السومه پایان دهد و او را به ترکیب اصلی برگرداند و دوم اینکه دانیل الکسیچ بازیکن صربستانی که با خواسته برانکو جذب شد به تیم دیگری برود و به جای او یک هافبک بازی‌ساز جذب شود.

به گزارش ایسنا، این خواسته‌های سران الاهلی عربستان به خوبی نشان می‌دهد که آنها از یک طرف از عملکرد تیم با برانکو راضی نیستند و دوم اینکه به راحتی در تصمیم‌های برانکو دخالت می‌کنند و آزادی اختیار را از این مربی سلب کرده‌اند. برانکو در پرسپولیس هیچ گونه دخالتی را تحمل نمی‌کرد اما به نظر می‌رسد که در الاهلی عربستان شرایط برای او کاملا متفاوت است.

این مربی کروات سخت تحت فشار است و اصلا بعید نیست که کسب دو سه نتیجه بد و یا شاید حتی یک نتیجه بد دیگر باعث اخراج او شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اخراج برانکو از الاهلی برانکو ایوانکوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۴۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فقط بذارید من برم!

  پاکو فصل گذشته مربی موفقی بود و تراکتور به این نتیجه رسید اگر تیم خود را پرستاره ببندد، می‌تواند قهرمان لیگ‌برتر شود اما پیش‌بینی آنها غلط بود. آنها در سه بازی اول فصل شکست خوردند و از همانجا مشکلات شروع شد. خمس فاش کرد که در جریان خرید بعضی از بازیکنان نبوده و باشگاه آنها را جذب کرده است. طرفداران تراکتور هم تا یک جایی به پاکو فرصت دادند و از او حمایت کردند اما رفته رفته سکوها برگشت.  فصل پرچالش تراکتور با نوسان نتیجه‌گیری هیچگاه به آرامش نرسید با بازیکنانی که چند بار از هواداران گلایه کردند و هوادارانی که روی سکو حرف خود را می‌زدند. پاکو خمس چندین و چند بار در کنفرانس‌های مطبوعاتی‌اش با خبرنگاران چالش پیدا کرد. او که دیگر رودربایستی را کنار گذاشته و بی‌صبر و حوصله حرفش را می‌زد، در باخت ۴ بر یک برابر ذوب‌آهن در هفته گذشته لیگ نشان داد یک جای کارش ایراد اساسی دارد وانگار این خود خمس است که باید برود.  مسئولان تراکتور بر سر مسائل فنی نیز با پاکو خمس به اختلاف نظر خوردند. به طور مثال بازیکنان به مدیریت می‌گفتند خمس علاقه‌ای به کار با توپ ندارد! دلیلش هم این بودکه اگر بخواهند درتمرین بازی کنند،ممکن است آسیب ببینند.پاکو اعتقادی به برگزاری بازی دوستانه هم نداشت. آنها به سختی بازی دوستانه برگزار می‌کردند چراکه خمس اعتقاد داشت شاید بازیکنان آنجا هم آسیب ببینند. مسئولان تراکتور به شدت منتقد تصمیمات فنی این مربی بودند تا جایی که به آنالیزهای او هم گیر می‌دادند. خمس علاقه زیادی به آنالیز رقبا نداشت و تاکید می‌کرد باید به سبک او فوتبال بازی کنند.  مشخص بود رابطه او و باشگاه هم خراب شده. به طور مثال کرمانشاهی، معاون ورزشی تراکتور با حمله به این مربی گفت همه امکانات در اختیارش بوده و نتوانسته نتیجه بگیرد. دیروز هم که اتفاقات جالبی رخ داد ... .
 
اشک‌های خمس
صبح دیروز شایعه شد پاکو خمس از تراکتور برکنار شده و دیگر به محل تمرین این تیم نخواهد رفت. اما ساعتی بعد خبر رسید او در محل تمرین تیمش حاضر شده و با بازیکنان کار کرده. تا اینجا همه چیز عادی بود ولی گویا در رختکن اتفاقات اصلی رخ داد. پاکو خمس بعد از پایان تمرین، به جمع بازیکنان رفت و با تک تک آنها دست داد. او در حالی که اشک می‌‍ریخت، دقایقی برای بازیکنان صحبت کرد و گفت مجبور است از آنها خداحافظی کند. خمس همچنین در پاسخ به مسئولان تراکتور که گفته بودند پای میز مذاکره بیاید تا بر سر رقم جدایی توافق کنند، جواب داد: «نیازی به توافق نیست. فقط بگذارید من بروم. دیگر نمی‌توانم اینجا کار کنم.»  خمس بعد از تمرین نیز به محل زندگی خود رفت و تمام راه‌های ارتباطی را بست. مترجمش در تماسی که با مسئولان باشگاه داشت گفت او درخواست کرده چند ساعت استراحت کند و در آرامش باشد و پس از آن توافق‌نامه جدایی را امضا خواهد کرد. دیروز بعد از ظهر یکی از مسئولان باشگاه تراکتور به خبرنگار ما گفت: «از نظر ما این همکاری به پایان رسیده است. باشگاه قدردان پاکو خمس است. او زحمات زیادی برای تراکتور کشید ولی دیگر امکان همکاری وجود نداشت.» 

چه کسی می‌آید؟ 
بعد از خمس قرار است چه کسی در بازی‌های باقی مانده لیگ هدایت تراکتور را برعهده بگیرد؟ این سوالی است که هنوز هیچکس در تراکتور به آن شفاف پاسخ نداده است. فعلا اعلام شده محمد نصرتی که چند روز پیش استعفا داد، قرار است دوباره بازگردد و موقتا هدایت این تیم را تا پایان فصل برعهده بگیرد. نصرتی با هواداران تراکتور کمی به مشکل خورد ولی اخیرا با انتشار ویدئویی از آنها تشکر کرد. حال باید دید این باشگاه چه تصمیمی می‌گیرد. عده‌ای در باشگاه اعتقاد دارند باید فردی جای خمس بیاید که طرفداران نا‌امید نشوند و بتواند با مدیریتی درست، بازیکنان را کنترل کند. یکی از مشکلات تراکتور در فصل جاری این بود که بازیکنان زودتر از موعد پول‌های خود را گرفتند و انگیزه‌شان را از دست دادند. 

آمار خمس در تراکتور
۴۴ بازی 
۲۳  برد 
۸  تساوی 
۱۳  شکست 

دیگر خبرها

  • جام ملت‌های آسیا محل جدال مربیان و سبک‌هاست
  • فقط بذارید من برم!
  • غرورانگیز‌ ترین برد پرسپولیس با برانکو
  • ۵ نکته از کن ۲۰۲۴؛ سهم اندک هالیوود تا تمرکز بر حضور سلبریتی‌ها
  • شکستی که عربستان را متحول کرد/مربی بارسلونا سوار بر شاهین‌های سبز
  • جام عجیب به لژیونر ایران رسید | سوپرشیلد بالای سر رفت! + عکس
  • لورکوزن قدم‌به‌قدم برای فتح سه‌گانه پیش می‌رود
  • رباتی که روی سیارات می‌جهد
  • النصر عربستان سرمربی جدیدش را انتخاب کرد
  • ملی‌پوش ایران مقابل اولونگا و کوتینیو