Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه‌های عربستانی در انتقاد از برانکو ایوانکوویچ جملات تندی را به کار برده‌اند. به نظر شرایط فوتبال عربستان از همین ابتدای کار برای برانکو بسیار سخت شده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت 24، برانکو ایوانکوویچ با عمر السومه بهترین و کلیدی‌ترین بازیکن الاهلی عربستان خیلی زود به مشکل خورد. السومه عملکرد درخشانی در الاهلی داشته و با وجود پیشنهادهای زیاد حاضر نشده که این تیم را ترک کند و همین باعث شد تا در بین هواداران الاهلی از محبوبیت زیادی برخوردار باشد و او را عاشقانه دوست داشته باشند اما برانکو این فوق ستاره تیمش را نیمکت نشین کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمکت نشینی عمر السومه آن هم در شرایطی که الاهلی عملکرد خوبی نداشته باعث شده تا انتقادها از برانکو بسیار زیاد شود.

پس از آنکه گزارشگر بازی الاهلی با العداله جملات توهین آمیز و عجیبی را درباره برانکو به کار برد و او را با یک تعمیرکار مقایسه کرد که اصلا قیافه و استایل مربیگری ندارد، سایر رسانه‌ها و روزنامه‌نگاران نیز به برانکو تاختند.

مصطفی آغا، روزنامه نگار عربستانی با منتشر کردن عکسی از نیمکت نشینی عمر السومه نوشت: آیا این بازیکن که با وجود پیشنهادهای وسوسه انگیز در الاهلی ماند شایسته نیمکت نشینی است؟ او قطعا شایسته نیمکت نشینی نیست.

محمد الشیخی دیگر روزنامه نگار عربستانی هم در انتقاد از برانکو نوشت: او تنها مربی است که با تصمیم اشتباه خود (نیمکت نشینی عمر السومه) باعث شده تا هواداران تیمش از خانه بازی‌ها را نگاه کنند. نباید فراموش کرد که السومه در این شرایطی که تیم از هم پاشیده نمی‌تواند به تنهایی کاری انجام دهد.

سران باشگاه الاهلی در جلسه ای که با برانکو داشتند به او هشدار دادند که تنها در شرایطی می تواند در تیم بماند که به نیمکت نشینی السومه پایان دهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اخراج برانکو از الاهلی برانکو ایوانکوویچ عمر السومه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۴۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت و شنود/ نخور!

خبرنگار بی‌بی‌سی ناپرهیزی کرده و گفته است؛ در همه دنیا حمله اسرائیل به ایران را مسخره می‌کنند و آن را در مقابل عملیات نظامی ایران علیه اسرائیل در حد صفر می‌دانند.

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: «محمد سعید یاز»‌، نماینده مجلس ترکیه در جلسه علنی دیروز گفت؛ ایران، آمریکا و اسرائیلی را موشک‌باران کرد که می‌گفتند هیچ کسی نمی‌تواند در مقابل آنها بایستد.

گفتم: کارشناسان اسرائیلی در شبکه تلویزیونی این رژیم گفته‌اند؛ «‌یحیی سنوار» ما را مثل لیمو فشار داده و لِه کرده است.

گفت: روزنامه صهیونیستی «‌اسرائیل هیوم‌» هم نوشته است در مقابله با ایران باخته‌ایم و نتانیاهو بیش از ده بلای ویرانگر بر سرمان آوار کرده است.

گفتم: خبرنگار بی‌بی‌سی هم ناپرهیزی کرده و گفته است؛ در همه دنیا حمله اسرائیل به ایران را مسخره می‌کنند و آن را در مقابل عملیات نظامی ایران علیه اسرائیل در حد صفر می‌دانند.

گفت: «‌بن گویر» وزیر امنیت رژیم صهیونیستی در مصاحبه با خبرگزاری «‌راشا تودی‌» اعتراف کرده که در حمله ایران دو پایگاه مهم و استراتژیک ما به طور کامل از بین رفته است ولی نتانیاهو از ضربه‌های خیالی به ایران و حماس سخن می‌گوید!

گفتم: یارو خواب دید که در حال خوردن درازترین رشته ماکارونی دنیاست! وقتی از خواب پرید، متوجه شد که نصف کِش تنبانش را جویده و قورت داده است!

دیگر خبرها

  • حمله تند دولت به ایران خودرو به خاطر فیلم جنجالی پژو پارس
  • لبخند مدافع پرسپولیس به نیمکت نشینی‌های ادامه دار!
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • افشای طرح لغو شده حمله اسرائیل به ایران از جمله تهران
  • شکست سنگین روستوف در شب نیمکت‌نشینی محبی
  • (تصاویر) شاسی‌بلند ۲۰ میلیاردی فورد، همه را شیفته خود می‌کند!
  • نیمکت‌نشینی مهری در دوئل سخت برای قهرمانی
  • افتتاح «خانه روزنامه‌نگاران» در آینده نزدیک
  • گفت و شنود/ نخور!
  • حمله گواردیولا به سران فوتبال انگلیس: به خاطر حق پخش، تیم من را نابود کردید!