Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-28@18:30:45 GMT

2شرط سران الاهلی برای برانکو

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۴۷۶۷

مدیران باشگاه الاهلی خیلی زود در جلسه‌ای که با برانکو برگزار کردند و به او هشدار دادند که تنها با وجود دو شرط می‌تواند در تیم بماند. ناطقان: به نقل از یورو اسپورت، برانکو ایوانکوویچ در تابستان بعد از روزهای درخشانی که با پرسپولیس تجربه کرد راهی الاهلی عربستان شد.

با وجود آن که برانکو با الاهلی قرارداد دو ساله امضا کرده اما بعد از تنها سه بازی همه چیز علیه مرد کروات شده و بسیاری خواستار اخراج زود هنگام او هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شکست در مجموع دو بازی رفت و برگشت برابر الهلال در لیگ قهرمانان آسیا و تساوی در بازی نخست لیگ عربستان باعث شد تا انتقادها از برانکو زیاد شود.
آنچه که باعث شده تا انتقادها از این مربی کروات بسیار بالا بگیرد نیمکت نشین کردن عمر السومه بهترین بازیکن الاهلی است.

مدیران باشگاه الاهلی خیلی زود به برانکو هشدار دادند و جلسه‌ای را با او ترتیب دادند. در این جلسه رئیس و سرپرست باشگاه الاهلی عربستان با دو شرط با ماندن برانکو موافقت کردند، نخست اینکه به اختلاف خود با عمر السومه پایان دهد و او را به ترکیب اصلی برگرداند و دوم اینکه دانیل الکسیچ بازیکن صربستانی که با خواسته برانکو جذب شد به تیم دیگری برود و به جای او یک هافبک بازی‌ساز جذب شود.

این خواسته‌های سران الاهلی عربستان به خوبی نشان می‌دهد که آنها از یک طرف از عملکرد تیم با برانکو راضی نیستند و دوم اینکه به راحتی در تصمیم‌های برانکو دخالت می‌کنند و آزادی اختیار را از این مربی سلب کرده‌اند. برانکو در پرسپولیس هیچ گونه دخالتی را تحمل نمی‌کرد اما به نظر می‌رسد که در الاهلی عربستان شرایط برای او کاملا متفاوت است.

این مربی کروات سخت تحت فشار است و اصلا بعید نیست که کسب دو سه نتیجه بد و یا شاید حتی یک نتیجه بد دیگر باعث اخراج او شود.
منبع: ایسنا برچسب ها: سران الاهلی ، برانکو ، شرط

منبع: ناطقان

کلیدواژه: سران الاهلی برانکو شرط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۴۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی تیم ملی والیبال: جلسه‌ای عالی با پائز داشتیم/ شرمنده مردم ارومیه شدیم

یکی از مربیان تیم ملی والیبال در مورد بیانیه سرمربی تیم ملی والیبال و اظهار بی‌اطلاعی از انتخاب دستیاران ایرانی‌اش گفت: آقای اکبری هم گفتند ما با آقای پائز یک جلسه عالی داشتیم و صحبت کردیم. نمی‌دانم این شیطنت از کجا و چگونه بود.

به گزارش ایسنا، تیم‌های والیبال شهداب یزد و شهرداری ارومیه در اولین دیدار خود از مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال از ساعت ۱۹ به مصاف هم رفتند که در این دیدار شهداب یزد موفق شد سه بر یک (۲۲ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۱۵) برنده شود.

عبدالرضا علیزاده، سرمربی شهرداری ارومیه در مورد این بازی گفت: به تیم شهداب خسته نباشید می‌گویم. تیم خوبی است و چند سال پشت سر هم قهرمان شده است. به بچه‌های تیم ارومیه هم خسته نباشید می‌گویم. امروز خوب بازی کردند. ما در ست اول خوب بازی کردیم. تیم شهداب امروز عالی بود. از ست دوم  سرویس ساده‌تر زدیم. رفته‌رفته آنها بهتر سرویس زدند و ما هم توپ‌هایمان را نخواباندیم.  

او در مورد اینکه پوریا فیاضی با وجود مصدومیت بازی کرد، گفت: پوریا فیاضی از ناحیه کتف کمی آسیب‌دیدگی دارد اما مجبور شدیم او را در زمین بگذاریم. علاوه بر این جاوید اسماعیل‌زاده هم سرماخوردگی داشت و او را در زمین گذاشتیم. بازی بعد قوی‌تر می‌آییم.

علیزاده در مورد اینکه بین هواداران ارومیه‌ای محبوب است و با وجود باخت تشویق شده است، بیان کرد: مردم ارومیه به ما لطف دارند و تشویق کردند. در این وضعیت آب و هوا از ارومیه می‌آیند و شبانه برمی‌گردند. شرمنده‌شان شدیم. ان‌شاءالله در مسابقه دوم، یک بازی خوب انجام بدهیم و از شرمندگی شان دربیایم.  

علیزاده که از سوی فدراسیون والیبال به عنوان یکی از دستیاران پائز در کادر فنی تیم ملی والیبال قرار گرفته است، در مورد بیانیه این مربی که از انتخاب دستیاران خود اظهار بی‌اطلاعی کرده، گفت: حضور در تیم ملی برای هر کسی افتخار است. در زمان بازیکنی از نوجوانی تا بزرگسالان افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی را داشتم و الان هم برایم افتخار است که کنار تیم ملی باشم. ما سرباز تیم ملی هستیم و هر جا باشیم کمک می‌کنیم. آقای اکبری هم گفتند ما با آقای پائز یک جلسه عالی داشتیم و صحبت کردیم. نمی‌دانم این شیطنت از کجا و چگونه بود. فدراسیون ما را انتخاب کرده است. بگویند بیایید، می‌آییم و اگر بگوید بروید، می‌رویم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انگیزه سرمربی ایرانی الشمال مقابل الاهلی
  • ناپولی را مجانی مربی‌گری می‌کنم!
  • بی‌استرس‌ترین مربی ایران با پاچه‌های بالا! (عکس)
  • حرف‌های انگیزشی برانکو بعد از اولین پیروزی
  • همراه با نتایج مدعیان آسیایی: لبخند چین با برانکو
  • پیروزی پرگل کره جنوبی، عراق و استرالیا/ اولین برد برانکو با چین گل اول عراق+ فیلم
  • عکس| هنرنمایی جادوگر رئال مقابل اهرام ثلاثه مصر
  • برانکو، بزرگترین بازنده بین ما تو هستی!
  • یادداشت شدیداللحن روزنامه‌نگار چینی علیه برانکو!
  • مربی تیم ملی والیبال: جلسه‌ای عالی با پائز داشتیم/ شرمنده مردم ارومیه شدیم