Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@19:26:54 GMT

بمب خبری در راه است

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۴۹۲۴

بمب خبری در راه است

بازیگران فیلم شباهت بسیاری زیادی به کسانی دارد که توسط مدیر فاکس سواستفاده جنسی شده‌اند. ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۲ فرهنگی سینما و تئاتر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران پویا  بعد از رسوایی جنسی هاروی واینستین این راجر ایلز مدیر فاکس و از حامیان «دونالد ترامپ» بود که متهم به رسوایی جنسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درباره زندگی این فرد سریال صدای بلند از شبکه SHOWTIME‌ با بازی رسال کرو پخش شد اما اینبار یک فیلم متفاوت درباره این مساله و بیشتر از نگاه زنانی که به آنان تعرض شده است در حال آماده اکران است.

حالا به تازگی تیزر فیلم سینمایی بمب خبری (Bombshell) با همین موضوع و با بازی نیکل کیدمن در نقش «گرچن کارلسون»، شارلز ترون در نقش «مگان کلی» و مارگارت رابی در نقش «کایلا پاسپیسیل» منتشر شد. زنانی که نام برده شد تمامی زنانی هستند که ایلز را به آزار جنسی متهم و چندین میلیون دلار حق‌السکوت دریافت کردنده بودند.

این فیلم توسط Jay Roach  تهیه کننده فیلم ملاقات با والدین ساخته شده است. لاینزگیت این فیلم را در تاریخ 20 دسامبر آینده در آمریکا اکران می‌کند.

انتهای پیام/

 

 

R1544/P/S4,34/CT1 واژه های کاربردی مرتبط هالیوود سینمای جهان سینما

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هالیوود سینمای جهان سینما هالیوود سینمای جهان سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۴۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاشمی‌نسب: آقای میثاقی از حق تیمها دفاع کنید

به گزارش ورزش سه،به گزارش ورزش سه، مهدی هاشمی نسب مربی تیم استقلال در نشست خبری پیش از دیدار با شمس آذر قزوین حاضر شد و درباره شرایط تیمش صحبت کرد.
هاشمی‌نسب حرفهایش به پاسخ به محمد میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر آغاز کرد و گفت: من  یک عذرخواهی ویژه می‌کنم از آقای میثاقی مجری شایسته و توانمند شبکه سه، که به صلاحدید ایشان من صلاحیت این را ندارم که در کنفرانس خبری شرکت کنم و شخص بهتری به کنفرانس بیاید. آقای میثاقی خواستم بگویم که این نظر شماست و نظر باشگاه ما چیز دیگری است. شما به جای اینکه در امور باشگاه ما دخالت کنی، لطفاً توی برنامه از حق تیم‌ها دفاع کنید. شما از این فوتبال سررشته دارید و تخصصتان هست. حداقل می‌دانید آفساید یا پنالتی چی هست. شما در جایگاه خودتان از تیم‌ها دفاع کنید. فکر نمی‌کنم لازم باشد که تشخیص بدهی مهدی هاشمی نسب در کنفرانس خبری شرکت کند یا نه. در ضمن روزی که قانون را بر علیه تیم ما عوض می‌کنند باید از ما دفاع کنی. شما دوست خوب من هستی و به حق و شایسته بر روی آن صندلی نشستی و یکی از دلایلی که آنجا نشستی این است که واقعاً توانمندی.

صحبتهای بعدی هاشمی نسب کنایه به تغییر قوانین در لیگ بود. او گفت: شمس آذر تیمی است که جایگاه خوبی دارند و تیم جوانی هستند که بسیاری از بازی‌ها را انتحاری بازی کردند. بازی سختی داریم و با توجه به نتیجه بازی رفت که ۲ امتیاز حساس را از دست دادیم، امیدوار هستم در این بازی تمرکز داشته باشیم و اهمیتش را بدانیم.

او ادامه داد: تلاش می‌کنیم و با تمرکز کامل می‌خواهیم به این مهم دست پیدا کنیم و  صدرنشین بمانیم، (البته) اگر قانونی وسط فصل تصویب نشود که بجای تیمی که با یک امتیاز بیشتر صدر جدول است، تیم دیگری بیاید صدر! قانون در فوتبال ایران هر روز تغییر می‌کند و تمام دلخوشی ما این است که آقای میثاقی که تریبون دستش است از حق ما دفاع کند اما درباره چیزهایی اظهار نظر می‌کنند که هیچ ربطی به آنها ندارد.

از هاشمی نسب سئوال شد که آیا استقلال به واسطه همین قانون برای درآوردن بدون گل دربی وارد زمین نشد؟ او جواب داد: اصلا به صفر-صفر در دربی فکر نمی‌کردیم. چون ما هفته پنجم دور برگشت با پرسپولیس بازی کردیم و اگر با این تفکر هم وارد شده باشیم، ده بازی هم بعد از آن است و در صورتی این اتفاق می‌افتد که همه چیز برابر باشد و اگر گل زده ما در دربی بیشتر بود، تصمیم گیری کنیم ولی کسی می‌تواند ده بازی آینده را پیش بینی کند؟ اصلا غیر منطقی است که بخواهیم درباره آن فکر کنیم. هفته قبل هم ۳-۴ امتیاز فاصله بود ولی اصلا به مساوی صفر-صفر و گل بازی رفت فکر نمی‌کردیم.

دیگر خبرها

  • پیوند مسجد و جوانان نقطه مثبتی در احیای کارکردهای مسجد است
  • از کجا بفهمیم زگیل تناسلی داریم و چگونه باید آن را درمان کنیم ؟
  • مرور مهم‌ترین اخبار روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ قم
  • هاشمی‌نسب: آقای میثاقی از حق تیمها دفاع کنید
  • ذوالنوری: زنانی که حجاب غیرکاملی دارند، داغ و درفش نمی‌شوند
  • بناهای تاریخی البرز ۳۰ فروردین ماه روی گردشگران باز است
  • مرور مهم ترین اخبار روز سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ قم
  • خشم عجیب پوچتینو: خاک بر سر مدیر نشست خبری!‏
  • نشست خبری فرمانده نزاجا به مناسبت روز ارتش
  • استفاده از زبان کودکانه در انتقال مفاهیم