Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@02:39:32 GMT

نمایش «مرفی» به صحنه می رود

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۴۹۸۰

نمایش «مرفی» به صحنه می رود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نمایش «مرفی»، تازه ترین اثر گروه تئاتر «واسومانی»، به نویسندگی سپیده ضیایی و کارگردانی نگین ضیایی از دوم تا هشتم شهریور ماه ۹۸ در سالن امام خمینی نوشهر ساعت ۲۰ روی صحنه می رود.

 نمایش «مرفی» پیش از این در بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران اجرا شده بود و در ۳ بخش طراحی صحنه، طراحی لباس و تیزر نامزد و موفق به دریافت تندیس و لوح تقدیر بهترین طراحی لباس از این جشنواره شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نمایش که اقتباسی از رمان «مرفی» اثر ساموئل بکت است با نقش آفرینی ساجده حمیدی، شادی ضیایی، امین موحدی پور، حامد ادوای (مهمان از گروه گره)، پوریا دادخواه و صدای علیرضا مویدی روی صحنه می رود.

از دیگر عوامل این نمایش می توان به امیر مرسلی مجری طرح، شادی ضیایی طراح لباس، هادی فکری طراح گریم، رضا جاویدی طراح پوستر و عکاس، امیر قالیچی روابط عمومی، روزبه خورزنی طراح صدا، پدرام رضوانی طراح نور، پارسا محمدزاده و مونا پارسایی گروه کارگردانی اشاره کرد.

از اجراهای پیشین گروه تئاتر «واسومانی» می توان به نمایش «آپارتاید»، «واسومانی»، «آهسته گویی»، «بازیافتگی» و «کبوتری ناگهان» اشاره کرد.

این نمایش به زودی در شهر تهران نیز اجراهای صحنه ای خود را آغاز خواهد کرد.

کد خبر 4699897 نیوشا روزبان

منبع: مهر

کلیدواژه: تئاتر ایران جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران شهرستان نوشهر تئاتر ایران فیلم سینمایی موسیقی ایرانی سینمای مستند جشنواره نمایش های آیینی و سنتی کنسرت موسیقی کارگردان تئاتر سریال ایرانی جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان شبکه سه سیما فیلم کوتاه نمایشنامه خوانی جشنواره آیینی و سنتی تماشاخانه شهرزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۴۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام جدول اجرای نمایش‌های بخش کودک و نوجوان تئاتر رضوی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما بر اساس اعلام دبیرخانه این جشنواره، نمایش «یک اتفاق ساده» به نویسندگی و کارگردانی مهدی حبیبی از ۱۳ تا ۲۱ اردیبهشت در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر به نمایش درخواهد آمد.

نمایش «خداداد» به نویسندگی سیروس همتی و کارگردانی مهدی خجستگی از ۱۵ تا ۳۰ اردیبهشت در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم اجرا می‌شود.

نمایش «سفر پرماجرا» به نویسندگی و کارگردانی رضا جوشعار نیز از ۱۱ تا ۲۰ اردیبهشت در سالن تئاتر فرهنگسرای طوبی بندرعباس و نمایش «چهارمین نفر» به نویسندگی امیر مشهدی عباس و کارگردانی سولماز محمدی و صادق حسنی نیز از یکم تا ۱۰ اردیبهشت در سالن تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان روی صحنه خواهد رفت.

نمایش «خداداد» به نویسندگی سیروس همتی و کارگردانی محسن اکرمی از ۱۰ تا ۲۰ اردیبهشت ماه در مدارس نواحی ۱ و ۲ شهر یزد و نمایش «نارنجی» به نویسندگی و کارگردانی سید سوران حسینی نیز از ۱۶ تا ۳۰ اردیبهشت در سالن تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان روی صحنه می‌رود.

نمایش «گم» به کارگردانی رضا عربشاهی از پنجم تا ۲۰ اردیبهشت در مرکز تئاتر شماره ۷ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مشهد و نمایش «بی بی و دشت ارغوانی» به نویسندگی شهرام کرمی و کارگردانی مهیار هزارجریبی ۸ تا ۲۱ اردیبهشت در تماشاخانه آنا بهشهر به صحنه می‌رود.

نمایش «من و برادرم اقبال» به نویسندگی و کارگردانی محسن پورقاسمی نیز از ۵ تا ۱۵ اردیبهشت در سالن تئاتر مجتمع شهید آوینی همدان به نمایش درخواهد آمد.

نمایش «صاحب سرزمین نور» به نویسندگی سید حسین فدایی‌حسین و کارگردانی سید رهبان مسلمی از ۱۵ تا ۱۹ اردیبهشت در سالن تئاتر فرهنگسرای ویلا گرگان روی صحنه خواهد رفت.

چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی تا ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به صورت غیرمتمرکز و در قالب اجرا‌های عمومی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • نمایش «توافق نامه» در «بسته پیشنهادی»
  • اعلام جدول اجرای نمایش‌های بخش کودک و نوجوان تئاتر رضوی
  • «ابله» آماده نمایش و پخش شد/ «آخرین شیهه» در جشنواره آمریکایی
  • «طلوع خونین» را در تماشاخانه ایران‌شهر مشاهده کنید
  • در سینما و تئاتر چه خبر است؟
  • «شورش ذهن» در نوفل‌لوشاتو برپا می‌شود
  • «رجوع» در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود
  • «شورش ذهن» به عمارت نوفل لوشاتو می‌آید
  • اولین حضور بین‌المللی «چوپان» ‌در جشنواره آلمان
  • اولین حضور بین‌المللی «چوپان» ‌درجشنواره «sehsüchte» آلمان