Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@23:30:39 GMT

ترکیب تیم کشتی فرنگی ترکیه مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۵۰۵۷

ترکیب تیم کشتی فرنگی ترکیه مشخص شد

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان و گزینشی المپیک روزهای ۲۳ تا ۲۶ شهریورماه در شهر نورسلطان قزاقستان برگزار می شود.

ترکیب تیم کشتی فرنگی ترکیه برای حضور در این رقابت ها به شرح زیر است:

۵۵ کیلوگرم: شریف کلیچ
۶۰ کیلوگرم: کرم کامل (طلای جوانان جهان)
۶۳ کیلوگرم: رحمان بلیجی (برنز جهان)
۶۷ کیلوگرم: آتاکان یوکسل (برنز جهان)
۷۲ کیلوگرم: چنگیز ارسلان (طلای زیر ۲۳ سال جهان)
۷۷ کیلوگرم: فاتح چنگیز (برنز جهان)
۸۲ کیلوگرم: امره کوش (نقره جهان)
۸۷ کیلوگرم: متهان باشار (طلای جهان)
۹۷ کیلوگرم: جنگ ایلدیم (برنز المپیک و جهان)
۱۳۰ کیلوگرم: رضا کایالپ (نقره المپیک و برنز المپیک- طلا، نقره و برنز جهان)

کد خبر 4699896.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: کشتی فرنگی ترکیه رقابتهای جهانی تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس مسابقات قهرمانی جهان آندره استراماچونی کشتی آزاد کشتی فرنگی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گابریل کالدرون فوتسال جام باشگاه های آسیا کشتی تیم فوتسال مس سونگون ووشو تیم فوتبال پارس جنوبی جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۵۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی آزاد و فرنگی کسب سهمیه المپیک/ ۵ نماینده ایران رقبای خود را شناختند

رقابت‌های کشتی آزاد کسب سهمیه المپیک در قاره آسیا، از صبح فردا (جمعه) و رقابت‌های کشتی فرنگی از صبح یکشنبه به میزبانی بیشکک قرقیزستان آغاز می‌شود.

مراسم قرعه‌کشی اوزان شش‌گانه المپیکی کشتی آزاد و فرنگی این رقابت‌ها بعد از ظهر امروز (پنجشنبه) در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد.

کشتی آزاد:

در وزن ۵۷ کیلوگرم که ۱۵ نفر حضور دارند، احمد محمدنژاد جوان در دور اول در مقابل آیال بلولیوبسکی از تاجیکستان پیکار خواهد کرد و در صورت پیروزی، در مرحله یک‌چهارم نهایی مقابل برنده مبارزه مونخ باتخویاگ از مغلوستان و بیلال از پاکستان کشتی خواهد گرفت.

در وزن ۷۴ کیلوگرم که ۱۴ نفر حضور دارند، یونس امامی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم مقابل برنده دیدار سولدخو اولونبایار از مغلوستان و بیونگ مین گنگ از کره جنوبی مبارزه خواهد کرد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم، که ۱۰ نفر حضور دارند، امیرعلی آذرپیرا پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم در مقابل برنده کشتی آرش یوشیدا از ژاپن و دیپاک از هند مبارزه خواهد کرد.

کشتی فرنگی:

در وزن ۷۷ کیلوگرم که ۹ نفر حضور دارند، امین کاویانی‌نژاد پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با علی محمد ال عبوداح از عراق کشتی می‌گیرد و در صورت گذر از این حریف، در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف برنده کشتی میان ویکاس از هند و لی یو از چین می‌رود.

در وزن ۸۷ کیلوگرم که یازده شرکت‌کننده دارد، علیرضا مهمدی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با برنده دیدار میان آسان ژانیشُف از قرقیزستان و یالاس عبدو رازاکُف از ترکمنستان کشتی می‌گیرد.

مسابقات کشتی آزاد از ساعت هشت صبح فردا (جمعه) به وقت ایران و مسابقات کشتی فرنگی از ساعت هشت صبح روز یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • کاوه تکلیف وزن ۵۷ کیلوگرم را مشخص کرد
  • نفرات برتر رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی مشخص شدند
  • چهارمین سهمیه کشتی آزاد ایران در المپیک ۲۰۲۴ به یونس امامی رسید
  • کشتی آزاد و فرنگی کسب سهمیه المپیک/ ۵ نماینده ایران رقبای خود را شناختند
  • قرعه کشی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی آزاد و فرنگی برگزار شد
  • برگزاری قرعه کشی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی
  • کشتی ایران چگونه «آقای» آسیا شد/ امید به درخشش در المپیک با «طلا»
  • شانس مخفی طلای ایران در المپیک
  • علیرضا دبیر راهی قرقیزستان می‌شود
  • سلطه شیر بختیاری بر کشتی جهان؛ میرزازاده غول ترکیه‌ای را به زیر کشید