Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@05:26:22 GMT

اضافه وزن خوش یمن مرد کروات!(عکس)

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۵۱۳۵

سرمربی کروات نفت موفق شد تا در فولاد اره نا تیم سابقش را شکست بدهد و برای دیدار با همنام دیگر خوزستانی اماده بشود.

به گزارش "ورزش سه"، دراگان اسکوچیچ 5 سال پیش با ملوان به لیگ برتر آمد و سپس دو سال در فولاد خوزستان مربیگری کرد. وی پس از فولاد تنها مدتی در لیگ یک حضور داشت و از لیگ برتر فاصله گرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این سرمربی کروات که با نفت آبادان به لیگ برتر بازگشته، در اولین هفته رقابت ها باید در برابر تیمی قرار می گرفت که آخرین حضورش در لیگ برتر با این تیم بود، با این تفاوت که وی در ورزشگاهی تیمش را هدایت کرد که در زمان حضورش در فولاد هنوز تکمیل نشده بود.

 

اسکوچیچ به مانند زمان حضورش در فولاد، تیمش را با چینش ۴-۴-۲ لوزی به زمین فرستاد و در نهایت موفق شد  با کمی خوش شانسی در گل عجیب و غریب عقبل کعبی دیدار را به سود خود به پایان ببرد.البته دراگان در کنفرانس از نحوه بازی شاگردانش انتقاد و تاکید کرد هنوز تیمش به شرایط دلخواه نرسیده.


او با کمی اضافه وزن نسبت به گذشته دوباره در فوتبال ایران حضور یافته است اما این موضوع اثری روی کار این مربی کروات ندارد.

 

دراگان اسکوچیچ (سرمربی) صنعت نفت آبادان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دراگان اسکوچیچ سرمربی صنعت نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۵۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آقای گل سابق لیگ برتر میهمان تمرین امروز فولادی‌ها + عکس

رضا نوروزی تماشاگر بازی دوستانه امروز فولاد بود

طرفداری | در حاشیه دیدار درون خانوادگی و دوستانه فولاد خوزستان و فولادنوین برخوردهای صمیمانه‌ای را شاهد بودیم.

میهمان ویژه این مسابقه دوستانه رضا نوروزی مهاجم سابق فولاد خوزستان بود که با پیراهن این تیم به عنوان آقای گلی لیگ برتر هم رسید. نوروزی که در فصل 89-90 موفق شد 24 گل با پیراهن فولاد به ثمر برساند و رکورددار گلزنی در طول یک فصل از لیگ برتر در طول تاریخ محسوب می‌شود.

قبل از شروع بازی دوستانه، برخی بازیکنان و ستاره‌های سابق فولاد که این روزها در کادرفنی تیم بزرگسالان حضور دارند، با حسن هوری سرمربی فولادنوین و رضا نوروزی برخورد گرمی داشتند و خاطرات گذشته را زنده کردند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • فولاد خوزستان با ویسی به دنبال نجات در لیگ برتر
  • آقای گل سابق لیگ برتر میهمان تمرین امروز فولادی‌ها + عکس
  • بهترین آقای گل لیگ برتر، دوباره در زمین چمن!(عکس)
  • حسینی به تراکتور و استقلال فکر نمی‌کند! (عکس)
  • لیگ برتر والیبال؛ خانزاده امتیازآورترین بازیکن دیدار پیکان و فولاد
  • صعود فولاد سیرجان به مرحله نهایی لیگ برتر والیبال
  • لیگ برتر والیبال؛ فولاد کام‌بک کرد و فینالیست شد
  • فولاد سیرجان نخستین فینالیست لیگ برتر والیبال
  • دقیقی به دنبال رکوردشکنی در سال جدید
  • ویسی مثل قهرمان‌ها به تیم محبوب برگشت (عکس)