Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@10:14:40 GMT

محقق: انتخابات اولویت دوم «حنیف اتمر» بود

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۵۳۰۷

محقق: انتخابات اولویت دوم «حنیف اتمر» بود

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، محمد محقق، رهبر حزب وحدت اسلامی مردم افغانستان پس از پیوستن به تیم انتخاباتی «ثبات و همگرایی» به رهبری عبدالله عبدالله گفت: دلیل جدایی من از تیم «صلح و اعتدال» این بود که اتمر به صلح اولویت بیشتری داد و برگزاری انتخابات در اولویت دوم او قرار دشت.

وی در یک نشست خبری با حضور رهبران تیم انتخاباتی ثبات و همگرایی افزود: تیم صلح و اعتدال به دلیل اولویت دادن به صلح فعالیت‌های انتخاباتی خود را آغاز نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد که با جدایی از تیم «صلح و اعتدال» خواستار از فروپاشی این تیم نیست.

گفتنی است که پیش از این گزارش‌هایی وجود داشت که این تیم به دلیل اختلافات داخلی بر سر کرسی نخست وزیری و اختیارات آن دچار اختلاف شده بود و احتمال پیوستن اعضای این تیم به دیگر تیم‌ها وجود داشت.

عبدالله عبدالله، رهبر تیم انتخاباتی ثبات و همگرایی نیز در این نشست خبری اظهار داشت که تیم انتخاباتی او از تمامی شهروندان کشور است و او هیچگاه طرفدار فروپاشی تیم انتخاباتی محمد حنیف اتمر نبوده است.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محمد محقق عبدالله عبدالله حنیف اتمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۵۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولویت انتخابات سرمایه‌گذار در کیش اعلام شد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به ظرفیت‌های ویژه این جزیره در جذب سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی، گفت: اولویت انتخاب سرمایه‌گذار در کیش، با سرمایه‌گذاری است که منجر به افزایش زمان ماندگاری گردشگران در کیش شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کیش، رحیم سرهنگی امروز در بازدید از دو مجموعه گردشگری بزرگ در کیش که با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در دست انجام است، اظهار داشت: جزیره کیش امن‌ترین منطقه برای سرمایه‌گذاری است و یکی از مهمترین اولویت‌های این سازمان تلاش در جهت کاهش فرایند اداری جذب سرمایه‌گذار است.

وی خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی گسترده در خصوص معرفی بسته‌های سرمایه‌گذاری از سال گذشته با حضور گسترده در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی آغاز شده است.

رئیس سازمان منطقه آزاد کیش تاکید کرد: بخش خصوصی فعال در کیش هم‌افزایی، حمایت و احساس مسئولیت لازم جهت نقش آفرینی در توسعه گردشگری پایدار در این منطقه را دارا است و بهره‌مندی از تمامی ظرفیت‌ها برای توسعه سرمایه‌گذاری در این منطقه در دستور کار این سازمان قرار دارد.

سرهنگی یکی از مهمترین اولویت‌های در دست انجام جهت جذب سرمایه‌گذاری بیشتر را حوزه دریامحور اعلام کرد و گفت: کیش به واسطه محصور شدن در دریا از ظرفیت بسیار بالایی در حوزه دریا برخوردار است.

وی تصریح کرد: در تلاشیم تا در جهت تحقق اهداف اقتصاد دریامحور، بحث گردشگری دریایی، تجارت، شیلات، فناوری‌های دریایی و تولید و تعمیرات شناورها را در این جزیره فعال‌تر کنیم که در نتیجه آن شاهد ارزش‌افزوده بیشتر و بهبود شرایط اقتصادی خواهیم بود.

انتهای پیام/7558/

دیگر خبرها

  • کدهای انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی ۱۱ اردیبهشت اعلام می‌شود
  • پنج دغدغه بزرگ برای انتخابات ریاست جمهوری
  • برخورد قاطعانه با تخلفات انتخاباتی در‌گلستان
  • طرح «عروسِ ترامپ» برای جلوگیری از تقلب در انتخابات
  • طرح «عروسِ ترامپ» برای جلوگیری از تقلّب در انتخابات
  • اولویت انتخابات سرمایه‌گذار در کیش اعلام شد
  • رونمایی از اسامی ۱۳ نامزد انتخابات ریاست فدراسیون شطرنج
  • رقابت ۱۳ نفر برای ریاست فدراسیون شطرنج
  • رونمایی از اسامی ۱۳ نامزد انتخابات فدراسیون شطرنج
  • آغاز تلاش جمهوری خواهان برای مبارزه با تقلب در انتخابات