Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@04:55:39 GMT

مهم‌ترین رویدادهای خبری اصفهان در هفته‌ای که گذشت

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۵۳۴۸

مهم‌ترین رویدادهای خبری اصفهان در هفته‌ای که گذشت

۸۰۰ چاه آب غیرمجاز در اصفهان مسدود می شود

۸۰۰ حلقه چاه آب غیرمجاز به منظور ممانعت از بهره‌برداری بی‌رویه و غیرقانونی از منابع آب در استان اصفهان تا پایان امسال مسدود می شود.

مدیر حفاظت و بهره برداری آب منطقه‌ای استان اصفهان اظهارداشت: پر و مسدود کردن چاه‌های غیرمجاز به طور جدی در دستور کار این شرکت است، زیرا استفاده عادلانه و حساب شده از منابع آبی زیرزمینی حیاتی و مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید مهدی میرباقری افزود: پایین رفتن بی‌سابقه سطح آب‌های زیرزمینی، اهمیت نظارت و استفاده حساب شده از سفره‌های آب زیرزمینی را گوشزد می کند و بر همین اساس استفاده عقلانی از چاه‌های مجاز نیز از جمله برنامه‌های آب منطقه ای به شمار می رود.

معاون استاندار: صنعت گردشگری به توسعه اصفهان می انجامد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان گفت: صنعت گردشگری یکی از اولویت های این استان در زمینه توسعه است که باید بیش از پیش به این مهم توجه شود.

حسن قاضی عسگر در جلسه شورای اداری گلپایگان در سالن اجتماعات فرمانداری با اشاره به این که استان در منطقه کم آب قرار گرفته و دیگر امکان توسعه صنایع آب بر و آلاینده در محدوده منطقه وجود ندارد، افزود: باید به سمت زمینه های جدید از جمله توسعه گردشگری، ایران گردی و استقبال از توریسم به عنوان یک انتخاب حرکت کنیم.

وی به فعالیت خوب گردشگری در گلپایگان اشاره و خاطرنشان کرد:  با توسعه گردشگری گردش مالی و توزیع ثروت انجام می شود.

متروی اصفهان از ایمن ترین متروهای کشور است

مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان گفت: بر اساس شاخص‌های ایمنی، متروی اصفهان نسبت به سایر کلانشهرهای کشور، از ایمن‌ترین متروهای کشور محسوب می شود.

محمدرضا بنکدار با اشاره به اهمیت توجه به مسائل ایمنی در همه طرح های مدیریت شهری افزود: مترو از نقاط راهبردی شهرها به شمار می‌رود و همه الزامات ایمنی و پدافند غیرعامل در این سیستم حمل و نقل ریلی جدید فراهم شده است.

وی گفت: مهیا کردن ایمنی عبور و مرور برای شهروندان وظیفه مدیریت شهری است و مطالعات کاملی در حوزه پدافند غیرعامل، در خط ۲ قطار شهری اصفهان صورت گرفته است و تمام اقدامات مناسب در این زمینه همزمان با ساخت، انجام می شود.

اقتصاد کشور نیازمند اقدامات کوچک موثر با تعداد زیاد است

رییس دانشکده علوم اداری و اقتصاد دانشگاه اصفهان گفت: اقتصاد فعلی کشورمان نیازمند جراحی بزرگ نیست اما به کارها و اقدامات کوچک موثر و به تعداد زیاد نیاز دارد.

سعید صمدی اظهارداشت: این یک عیب بزرگ ما ایرانیان است که همواره انجام کارهای بزرگ را در سر می پرورانیم و به طور معمول پس از لغو آن به دنبال انجام کارهای کوچک تر که تاثیر زیادی دارند نمی رویم، این موضوع در اقتصاد صدق می کند و کارهای کوچک مفید انجام نمی شود.

وی اضافه کرد: وضعیت اقتصاد ایران در دوران کنونی به گونه ای است که می توان کارهای موثری برای بهبود آن انجام داد اما در این زمینه ها غفلت و در سال های گذشته به حجم مشکلات افزوده شده است.

۴۰ هزار واحد مسکونی در اصفهان احداث می‌شود

معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی اصفهان گفت: ۴۰ هزار واحد مسکونی در راستای رونق تولید در این استان به مدت ۲ سال احداث می‌شود.

ایمان طاهر افزود: ۳۰ هزار واحد از این تعداد سهمیه مسکن استان اصفهان در شهرهای جدید و سایر  آن در شهرستان‌ها با مشارکت انبوه‌سازان ساخته خواهد شد.

وی بیان کرد : زمین مورد نیاز برای پنج هزار واحد از این تعداد مسکن  در زمان حاضر آماده سازی و فراخوان مزایده آن اعلام شد که متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه الکترونیکی به آدرس setadiran.ir نسبت به دریافت اسناد و اطلاعات بیشتر اقدام نمایند.

جشنواره خوارزمی به دنبال تغییر آموزش از حافظه محوری به مهارت محوری است

مسوول دبیرخانه کشوری جشنواره نوجوان خوارزمی گفت: این جشنواره به دنبال تحقق دادن به اهداف سند تحول بنیادین در تغییر آموزش ها از حافظه محوری به مهارت و پژوهش محوری است.

محمد رضا ناظم زاده ، زمینه‌سازی برای شناخت استعدادها، توانمندی‌ها، و علاقه های دانش‌آموزان را از دیگر اهداف این جشنواره برشمرد و افزود:. جشنواره نوجوان خوارزمی زمینه ساز انتخاب آگاهانه دانش آموز در بحث انتخاب رشته های تحصیلی و شغل است و برای همین به عنوان یکی از برنامه های اولویت دار وزارت آموزش و پرورش در دستور کار قرار گرفته  است.

وی  بیان داشت: براساس بررسی های صورت گرفته برگزاری چهار ساله این جشنواره در کشور تاثیر بسیار زیادی در هدایت درست دانش آموزان به سمت مهارت و پژوهش داشته است.

حجاج اصفهانی در سلامت کامل قرار دارند

مدیر حج و زیارت استان اصفهان گفت: براساس گزارش های دریافتی به جز یک نفر فوت شده در مکه مکرمه، همه حجاج این استان در سلامت کامل قرار دارند.

غلامعلی زاهدی در حاشیه  آیین استقبال از اولین گروه حجاج اصفهان در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در همین حال اقدام های لازم بهداشتی برای بازگشت حجاج به استان انجام شد و حجاج پس از ورود به فرودگاه مورد آزمایش های پزشکی قرار می گیرند.

وی با اشاره به این که عملیات بازگشت حجاج اصفهان از امروز تا ۱۶ شهریور انجام خواهد شد، بیان کرد: همه پروازها توسط شرکت هواپیمایی ایران ایر انجام می شود و طی هماهنگی های انجام شده با این شرکت پروازهای حجاج به اصفهان بدون تاخیر انجام خواهد شد.

سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان گشایش یافت

سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان شامگاه دوشنبه در آیینی با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی و علاقمندان به هنر هفتم همزمان با عید سعید غدیر خم در اصفهان گشایش یافت.

آئین افتتاحیه سی دومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان  با حضور گسترده شهروندان اصفهانی و علاقمندان به هنر سینما در باغ غدیر این شهر در قالب یک جشن شهری برگزار شد.

جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان از سال ۱۳۶۱ تا کنون در ۳۱ دوره برگزار شد و  در این مدت، ۱۹ دوره در شهر اصفهان، ۶ دوره در شهر تهران، پنج دوره در شهر همدان و یک دوره در شهر کرمان برگزار شد.

سی و دومین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان با اجرای پژمان بازغی مجری و بازیگر سینمای ایران با ویژه برنامه های  شاد و متنوع  و با  شعار  "رویای کودکان سیل زده را می‌سازیم" آغاز شده است.

روحیه مخاطب در صنعت سینما تغییر کرد

یک فیلمنامه نویس سینما گفت: روحیه مخاطب در صنعت سینما تغییر کرده است و در دنیای امروز همه چیز را نمی توان به خورد آن داد.

حدیث لزر غلامی روز سه شنبه در نخستین روز سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در کارگاه «کسب و کار قصه و صنعت سینمای کودک» در پردیس سینمایی ساحل اصفهان اظهار داشت : برای رسیدن به نقطه دلخواه در سینما از پیچیده نبودن ایده، تک موضوعی نبودن و سایر موارد که  حول این محور است را باید مورد بررسی قرار دارد و دنبال افراد موفق در این زمینه باشید.

۸۰ درصد پزشکان و دندانپزشکان با مدیریت مطب آشنایی ندارند

رئیس دومین کنگره دندانپزشکی نقش جهان گفت : حدود ۸۰ درصد دندانپزشکان و پزشکان با مدیریت مطب آشنایی ندارند و توجه به این مهم افزایش رضایتمندی بیماران و موفقیت بیشتر در درمان را به همراه دارد.

کوروش رحیمی در آیین افتتاحیه دومین کنگره دندانپزشکی نقش جهان اظهار داشت: مسوولان مدیریت مطب را نوعی بازاریابی می‌دانند در حالی که این موضوع نوعی سرویس‌دهی حرفه‌ای به بیمار به شمار می‌رود و توجه به آن می تواند نتایج بسیار موثری را در روند درمانی بیمار و رضایتمندی آن به همراه داشته باشد.

رئیس دومین کنگره دندانپزشکی نقش جهان تصریح کرد : موضوع مدیریت مطب و مراکز درمانی در منشور کمتر مورد توجه قرار گرفته در حالی که تکریم بیمار بسیار حائز اهمیت است و می‌تواند نتایج موثری را به همراه داشته باشد.

تفویض اختیار به مدیران منطقه‌ای برای توسعه شهرستان‌ها ضروری است

مشاور وزیر کشور گفت: تفویض اختیار به مدیران منطقه‌ای و تجهیز آنها برای توسعه پایدار ۳۱ شهرستان کمتر توسعه یافته کشور ضروری است.

محمد مهدی مروج الشریعه در شورای توسعه پایدار شهرستان خور و بیابانک در استانداری اصفهان افزود: ۳۱ شهرستان کمتر توسعه یافته و محروم از همه استان‌های کشور در سال ۹۶ برای تدوین و اجرای طرح توسعه پایدار انتخاب شدند و لازم است تفویض اختیار و توجه به مدیریت منطقه ای برای پیشبرد این طرح ها صورت گیرد.

مسئول پیگیری توسعه پایدار ۳۱ شهرستان کشور اظهار داشت: اگر تفویض اختیار به مدیران منطقه‌ای این شهرستان‌ها صورت گیرد آنها می‌توانند با اختیارهای مطلوب، تصمیم‌های مناسب برای آن منطقه بگیرند.

دانشگاه های بزرگ اصفهان برای پژوهش های سلامت محور همکاری می کنند

تفاهم نامه همکاری علمی شبکه پژوهش های بین رشته ای در حوزه سلامت روز چهارشنبه توسط رییسان سه دانشگاه های اصفهان، صنعتی اصفهان و علوم پزشکی اصفهان این استان امضا شد.

این تفاهم نامه با هدف تصویب و تشکیل شبکه پژوهش های بین رشته ای در حوزه سلامت و تسهیل و گسترش همکاری های علمی در هر یک از هسته های پژوهشی موضوع محور مصوب این شبکه بین سه دانشگاه بزرگ و برتر استان اصفهان منعقد شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه مدت اجرای این تفاهم نامه سه سال است، اظهار داشت: این قرارداد با توجه به مطالعات صورت گرفته درباره شبکه های پژوهشی بین رشته ای در دانشگاه های پیشرو و برتر و نیاز به بکارگیری نیروهای دارای تخصص های متنوع از دانشگاه های مختلف برای حل مسائل بخش سلامت و توسعه ارتباطات بین بخشی و به اشتراک گذاری سرمایه های بین دانشگاه ها به امضای طرفین رسید.

فیلم سازی کودکان هنرمند دغدغه مند می طلبد

مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی و دبیر سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم های کودک و نوجوان اصفهان، گفت: در هر کشوری مساله رویارویی کارگردانان با مسائل دوران نوجوانی بسیار مهم است زیرا فیلم سازی در خصوص نوجوانان ، کارگردانی دغدغه مند می طلبد.

علیرضا تابش در آیین اختتامیه سومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان در سالن سوره اصفهان  افزود: در ایران کارگردانانی هستند که دغدغه مند، عمر خود را صرف پرداختن به داستان‌ها و موضوعات دنیای نوجوانان کرده اند.

وی  با بیان اینکه این المپیاد ویژه نوجوانان ۱۲ تا ۱۶ ساله است، اظهارداشت : مراکزی چون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و انجمن سینمای جوان از جمله فرصت هایی است که می تواند زمینه بروز و تقویت خلاقیت نوجوانان فیلمساز یا علاقمند به سینما را ارتقا بخشد.

تحقق دولت الکترونیک در اصفهان مستلزم مشارکت نهادهای اجرایی است

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اصفهان گفت: دولت الکترونیک در این خطه با مشارکت و هم افزایی همه دستگاه‌ها محقق می شود و جزیره‌ای عمل کردن در این راستا آفت جدی است.

ایوب درویشی در جمع خبرنگاران در استانداری اصفهان اظهارداشت: الکترونیکی شدن در گام نخست به سرعت و دقت بهتر دستگاه‌ها، سازمان‌ها و نهادها می انجامد و در گام بعدی به تسهیل امور و رضایت بیشتر مردم را در پی دارد، اما نیاز است تا مسوولان یکپارچگی و فعالیت هدفمند را در دستور کار قرار دهند.

وی اضافه کرد: توسعه دولت الکترونیک از اهمیت بالایی برخوردار است و سابقه این دوران طولانی از دهه ۸۰ خورشیدی در کشورمان با تحولات اداری آغاز شد و پس از آن رفته رفته شکل گرفت.

طرح های آب بر و آلاینده در اصفهان تصویب نمی شود

استاندار اصفهان گفت: طرح هایی که اجرا و بهره برداری از آنها، آب بَر و همراه با آلایندگی محیط زیست باشد در این استان تصویب نمی شود.

عباس رضایی در شورای برنامه ریزی استان در تالار اجتماعات استانداری افزود: این خطه همچنان با مشکل خشکسالی و کمبود منابع آبی مواجه است به همین دلیل طرح های آب بر مورد موافقت مدیریت استان قرار نمی گیرد.

وی با اشاره به بررسی ۱۰۱ طرح و مصوبه که از سوی کارگروه امور زیربنایی در جلسه امروز شورای برنامه ریزی مطرح شد، اظهار داشت: از بین این طرح ها با ۹۰ مورد موافقت و با هشت مورد مخالفت شد.

پوران درخشنده: توجه به سینمای کودک نباید در حد هیاهوی جشنواره ای باشد

کارگردان، فیلمنامه نویس و تهیه کننده سینمای ایران گفت : مسئولان ، سینمای کودک را جدی بگیرند و توجه به آن نباید فقط در حد هیاهوی برگزاری یک جشنواره باشد.

سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از ۲۸ مرداد تا چهار شهریورماه ۱۳۹۸ برابر با ۱۹ تا ۲۶ آگوست ۲۰۱۹ در دو بخش «ملی» و «بین المللی» در اصفهان در حال برگزاری است.

پردیس سینمایی ساحل (سالن نصف جهان و زنده رود)، پردیس سینمایی چهار باغ (سالن نقش جهان، سالن چهل ستون، سالن چهار سوق)، سینما بهمن، اصفهان سیتی سنتر (سالن ۱، سالن ۲، سالن ۴) و پردیس هنر؛ سینماهای جشنواره امسال هستند که میزبان علاقه‌مندان برای تماشای فیلم‌های این رویداد فرهنگی هستند.

مشکلی در تامین نیاز آبی کشاورزان غرب و شرق اصفهان نداریم

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان گفت: تامین نیاز آبی کشاورزان غرب و شرق این استان طبق جدول زمانبندی و مطابق برنامه به خوبی پیش می رود.

حسن ساسانی اظهارداشت: تامین نیاز آبی کشاورزان و باغداران شرق و غرب این منطقه با برنامه ریزی های صورت گرفته با سازمان جهاد کشاورزی و صنف کشاورزان تاکنون به صورت مطلوب پیش رفته و در روزهای آینده ادامه خواهد یافت.

وی افزود: وضعیت و دوره آبیاری محصولات کشت بهاره(تابستانه) در شرق و غرب اصفهان متفاوت است و مطابق با برنامه انجام می شود و در این راستا زاینده رود در نیمه دوم شهریور نیز جریان دارد.

مدیرعامل کارخانه قند نقش جهان بازداشت شد

رییس کل دادگستری اصفهان از دستگیری مدیرعامل و دو مدیر کارخانه تولیدی قند نقش جهان این استان به اتهام اخلال در نظام اقتصادی خبر داد.

محمدرضا حبیبی در گزارش روز گذشته به گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان با اعلام این خبر گفت : با تلاش و اقدام سریع و بموقع سربازان گمنام امام زمان (عج) مدیرعامل کارخانه قند نقش جهان اصفهان و دو تن از همکاران وی که به طور گسترده اقدام به عرضه و توزیع خارج از شبکه شکر می‌کردند، شناسایی شده و با صدور قرار قانونی توسط بازپرس رسیدگی کننده بازداشت و روانه زندان شدند.

 وی افزود: بر اساس تحقیقات اولیه بعمل آمده مشخص شده که این افراد در چند ماه ابتدایی سال جاری بیش از چهار و ۷۰۰ تن شکر را با قیمت بالغ بر هزار و ۶۰۰ تومان بیش از قیمت مصوب با سندسازی و بهره گیری از دلالان عرضه کرده و در مجموع مبلغی بیش از ۷۶ میلیارد ریال به جیب زدند.

دشمن با جنگ فرهنگی و اقتصادی تلاش می کند جامعه را از درون تهی کند

امام جمعه موقت اصفهان گفت: امروز اقتصاد و فرهنگ جبهه های دشمن است و تلاش می کنند جامعه را از این دو طریق از درون تهی کنند و لذا مسوولان باید به این مسائل توجه داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین سید مجتبی میردامادی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اصفهان با بیان این که دفاع از حق یک اصل اسلامی است، افزود: برخی می گویند باید سند ۲۰۳۰ را پذیرفت زیرا همه جهان آن پذیرفت در حالی  که این حرف غلطی است که می زنند، مگر ما تابع جهانی هستیم که می بینیم جز دشمنی با ما راهی ندارند.

وی ادامه داد: اگر دشمن دم از امتیاز می زند اول فریبکار هستند و دوم این امتیازی که قرار است ما را از دین و ایمان جدا کند توی سرشان بخورد.

۹۹۱۳/۶۰۲۶/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۵۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری تشریح برنامه‌های جشنواره امام رضا(ع) و چله رضوی در تهران برگزار می‌شود

نشست خبری تشریح برنامه‌های بیست و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) و چله رضوی با حضور فرهاد قائمیان، مدیر این رویداد معنوی و فرهنگی، سه‌شنبه این هفته چهارم اردیبهشت ماه امسال در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، با توجه به برنامه های گسترده و متنوع فرهنگی و هنری رضوی در سراسر کشور در اریبهشت ماه و دهه کرامت، نشست خبری بیست و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) با هدف تشریح برنامه‌ها و رویدادهای پیش‌روی جشنواره، در ساعت ۱۰ صبح روز سه‌شنبه این هفته در محل سالن جلسات مجتمع فرهنگی باغ زیبای تهران برپا می‌شود.

جشنواره امام رضا(ع) که هر ساله با شکوه و عظمت خاصی برگزار می‌شود، امسال نیز با برنامه‌ریزی‌های دقیق و نوآورانه، قصد دارد تا فرهنگ غنی اسلامی، ایرانی و رضوی را به نمایش بگذارد. این رویداد به عنوان یکی از مهم‌ترین جشنواره‌های فرهنگی و هنری در سطح کشور و در بعضی از شاخه‌ها در سطح بین الملل شناخته می‌شود.

جشنواره بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) فرصتی استثنایی برای هنرمندان، اندیشمندان و علاقه‌مندان به فرهنگ اسلامی و ایرانی فراهم می‌آورد تا دیدگاه‌ها و آثار خود را با جهانیان به اشتراک بگذارند.

فرهاد قائمیان، که امسال مسئولیت مدیریت جشنواره را بر عهده دارد، در این نشست خبری به تشریح برنامه‌های متنوع و جذاب جشنواره خواهد پرداخت. از جمله برنامه‌های امسال می‌توان به جشنواره‌های شعر ویژه کودکان و نوجوانان، فارسی زبانان، عرب زبانان و ترک زبانان، جشنواره بین المللی عکس رضوی و همچنین جشنواره‌های مختلفی در زمینه‌های سرود، تئاتر، گرافیک، خوشنویسی، فیلم کوتاه و بخش ویژه روستایی اشاره کرد که همگی با محوریت زندگی و سیره امام رضا(ع) طراحی شده‌اند.

این جشنواره که همواره مورد استقبال گسترده مردم و هنرمندان قرار گرفته، امسال نیز به دنبال ایجاد فضایی برای تبادل فرهنگی و هنری و تقویت پیوندهای میان فرهنگ‌های مختلف است. 

انتظار می‌رود که این دوره از جشنواره با حضور هنرمندان و شخصیت‌های برجسته فرهنگی از سراسر جهان، به یک رویداد ماندگار در تقویم فرهنگی ایران و جهان تبدیل شود.

این نشست فرصتی بی‌نظیر برای رسانه‌ها و عموم مردم خواهد بود تا از جدیدترین اخبار و اطلاعات مربوط به جشنواره مطلع شوند و در جریان آخرین تحولات فرهنگی و هنری قرار گیرند.

دیگر خبرها

  • برگزاری 12 ویژه برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه 2
  • شرکت کودکان و نوجوانان ۲۸ کشور در جشنواره نقاشی پوپک
  • اجرای ۳۰ برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان/ برگزاری جشنواره «نون و نمک» در فرهنگسرای کوثر
  • نشست خبری بیست ویکمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)
  • گزارش تصویری | نشست خبری بیست ویکمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)
  • نشست خبری نخستین جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی
  • سریال کره‌ای «قصر بی‌رحم»؛ داستانی جذاب از جنس «دونگ‌یی»
  • آغاز هفته‌ فرهنگی اصفهان با شعار شهر زنده، شهر زندگی
  • هفته فرهنگی اصفهان با بیش از ۴۰۰ عنوان برنامه برگزار می‌شود
  • نشست خبری تشریح برنامه‌های جشنواره امام رضا(ع) و چله رضوی در تهران برگزار می‌شود