Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@22:51:43 GMT

نمایشگاه ملی صنایع دستی فردا افتتاح می شود

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۵۳۹۲

نمایشگاه ملی صنایع دستی فردا افتتاح می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سی و دومین دوره نمایشگاه ملی صنایع دستی با حضور هنرمندان و صنعتگران این حوزه در کشور از فردا سوم شهریور ماه تا روز نهم شهریور در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود.

سی و یکمین دوره این نمایشگاه اسفند ماه سال ۹۷ همزمان با فرارسیدن ایام نوروز برگزار شده بود.

معمولا در نمایشگاه صنایع  دستی ضمن نمایش هنر دست هنرمندان کشور، چند کارگاه زنده نیز برپا می شود و چادرهای عشایر نیز در محوطه باز نمایشگاه برپا شده و به فروش مواد خوراکی و سوغات می پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اجرای موسیقی سنتی نیز از برنامه های جانبی این نمایشگاه است که در چند سالن از سالن های محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برپا می شود.

چند سالی است که در این نمایشگاه طرح خانه ایرانی نیز به نمایش گذاشته می شود طرحی که اجرای آن برای بسیاری از ایرانی ها دور از ذهن است. 

نمایشگاه ملی صنایع دستی که همزمان با بیست و هشتمین نمایشگاه فرش دستباف ایران برپا می شود اگرچه فردا افتتاح خواهد شد اما هنوز هیچ اطلاع رسانی و یا نشست خبری در باره جزئیات نمایشگاه از سوی سازمان میراث فرهنگی که اکنون به وزارتخانه تغییر کرده، انجام نشده است.

کد خبر 4699916 فاطیما کریمی

منبع: مهر

کلیدواژه: نمایشگاه صنایع دستی صنایع دستی طرح وزارتخانه گردشگری کتاب و کتابخوانی ترجمه ادبیات جهان ادبیات بازار نشر معرفی کتاب نقد کتاب گردشگری نشر نو آزادگان جنگ تحمیلی عید غدیر خم دفاع مقدس جنگ تحمیلی جایزه ادبی جشنواره کتابخوانی رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۵۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در تكاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  محمدرضا طنابی با اعلام این مطلب اظهار کرد: این نمایشگاه به‌مدت هشت روز از پنج تا ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ در محل دایر نمایشگاه صنایع‌دستی دایر شده است.

 معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند هر روز از ساعت ۱۰ تا ۲۲ از نمایشگاه بازدید داشته باشند.

 او گفت: در این نمایشگاه آثار هنرمندان صنایع‌دستی در رشته‌های گلیم‌بافی، معرق و منبت چوب، سفال‌گری، جواهرآلات، رودوزی‌های سنتی، بافتنی‌های سنتی، میناکاری و ... در معرض نمایش گذاشته شده است.

دیگر خبرها

  • نمایشگاه نوروزی صنایع دستی درپیرانشهر
  • برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در میاندوآب
  • افتتاح بازارچه موقت صنایع‌ دستی در بوستان ملل ساری
  • فعالیت ۱۷ بازارچه صنایع دستی در کرمان
  • نمایشگاه صنایع دستی وسوغات سیرجان
  • افتتاح هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت استان همدان در ملایر 
  • برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در تكاب
  • برپایی نمایشگاه نوروزی صنایع دستی در بوئین زهرا
  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی در تكاب
  • افتتاح بازارچه ملی صنایع دستی در نوشهر