Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، در مراسمی که با حضور خیل مشتاقان اباعبدالله الحسین و اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، محمود ثمینی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان و جمعی از مسوولین، در مسجد بعثت خرم آباد برگزار گردید، از پرچم نخستین هیات عزاداری خرم آبادی ها در کربلای معلی رونمایی شد.

حضور مردم مشتقاق و مسوولین استان

بر اساس این گزارش، در این مراسم، با حضور مردم مشتقاق و مسوولین استان، از پرچم هیات عزاداری خرم آبادها در کربلای معلی « هیات قمر بنی هاشم (ع)» رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که پرچم رونمایی شده قرار است توسط هیات عزاداری مردم خرم آباد در کربلای معلی به اهتزاز در آید.

گفتنی است آئین رونمایی از پرچم هیات عزاداری خرم آبادی ها در کربلای معلی «هیات قمر بنی هاشم (ع)»، شامگاه شب گذشته در مسجد بعثت خرم آباد برگزار شد.

46

کد خبر 1292454

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: عزاداری امام حسین ع تبلیغات پرچم استان لرستان عاشورا کربلا لیگ برتر نوزدهم ایالات متحده آمریکا محمدجواد ظریف باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس سینمای ایران امانوئل مکرون ایران و فرانسه جامعه پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۵۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصفهان پرچم‌دار شهرسازی الکترونیک است

معاون سابق شهرسازی و معماری شهردار اصفهان گفت: اولین شهری که با جسارت وارد مباحث شهرسازی الکترونیک شد، شهرداری اصفهان بود، به‌طوری که در حال حاصر ۱۰ کلان‌شهر با الگوبرداری از ما وارد این حوزه شدند، اصفهان پرچم‌دار شهرسازی الکترونیک است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، وحید مهدویان امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در آئین تکریم و معارفه چند تن از مدیران شهرداری اظهار کرد: در این دوره بسیاری از پروژه‌ها که سال‌های زیادی در شهر اصفهان بلاتکلیف مانده بود، همچون اراضی علی‌آباد کلنگان و صحرای پرتمان به سرانجام رسید، همچنین پروژه‌های جدیدی از جمله تشکیل دبیرخانه نقشه‌ای و عکس برداری هوایی آغاز شد.

وی با بیان اینکه با انجام این پروژه‌ها علاوه بر رفع مشکلات مردم، درآمدی برای مجموعه مدیریت شهری کسب شد، افزود: بیش از ۴۳۰ ساختمان ناپایدار شناسایی و بیش از ۷۰ مورد دستورالعمل وحدت رویه در حوزه شهرسازی انجام شد.

معاون سابق شهرسازی و معماری شهردار اصفهان با بیان اینکه اولین شهری که جسارت کرد و وارد مباحث شهرسازی الکترونیک شد شهرداری اصفهان بود، ادامه داد: در حال حاضر ۱۰ کلان‌شهر با الگوبرداری از ما وارد این حوزه شدند، البته کار بسیار سختی در ادامه پیش رو خواهیم داشت، چراکه اصفهان پرچم‌دار شهرسازی الکترونیک است.

مهدویان با بیان اینکه گفتمان جدیدی در بافت تاریخی ایجاد شد، گفت: امیدوارم با رشد ۷۴ درصدی بودجه روزانه شاهد بازآفرینی در بافت تاریخی باشیم، در این دوره بیش از ۷۰ درصد نیروها در مناطق جوان شدند و آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند.

وی تصریح کرد: امیدوارم با توکل به خدا در کمال صحت در راه خدمت به مردم گام برداریم و عاقبت‌بخیر شویم که مقصد تمام نیازها است.

کد خبر 747958

دیگر خبرها

  • اصفهان پرچم‌دار شهرسازی الکترونیک است
  • عظیم‌ترین پنجره شیشه‌ای رنگی جهان رونمایی شد
  • رونمایی از اولین موتور ۶ سیلندر ساخت ایران
  • استقبال از پرچم حرم رضوی با حضور ایرانیان مقیم مالزی
  • خندان و با انگیزه: رونمایی از اولین نسخه پائز در ایران
  • ارزان‌ترین گوشی ناتینگ به‌زودی رونمایی می‌شود
  • اعزام کاروان زیارتی زائراولی‌های کربلای معلی ازشهرجدیدرامشار
  • (تصاویر) بارش باران بهاری در کربلای معلی
  • عکس/ بارش باران بهاری در کربلای معلی
  • بارش باران بهاری در کربلای معلی