Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان سید محمد موسوی زاده اعلام کرد: مامورین این شرکت جهت اخذ شمـاره تلفن همـراه مشترکان سطح استان، از تاریخ یازدهم خرداد ماه سال جاری به مشترکان مراجعه نموده و اطلاعات را جمع آوری نمودند.

وی با بیان این که از هفدهم مردادماه سال جاری، قبوض کاغذی برق در استان حذف گردیده افزود: پیامک های صحت سنجی شمـاره تلفن های همـراه، برای ۲۵۰ هزار مشترک استان ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: ۳۷۹ هزار و ۶۸۱ مشترک در سطح استان وجو دارد که شمـاره همـراه ۲۵۷ هزار و ۵۷۸ مشترک جمع آوری شده که طبق این آمار، جهت اطلاعات افزون بر ۷۰ درصد مشترکین برق تا کنون در این طرح انجام شده است.

موسوی زاده اضافه کرد: میزان مشارکت مردم در طرح حذف قبوض از طریق سامانه پیامکی ۲۰۰۰۱۲۱۱۲۱ که جهت دریافت اطلاعات مورد نیاز بهای برق مصرفی مشترکین از سوی این شرکت اعلام شده ، ۱۹ هزار و ۲۹۷ پیامک از خردادماه تا زمان حاضر  ارائه گردیده است.

وی یادآور شد: مشترکانی که تا به حـال مـوفق به مشـارکت در این طـرح نشده اند می توانند با استفاده از تلفن همراه خویش، شناسه قبض ۱۳ رقمی اشتراک و یا اشتراک های خود را به سرشماره ۲۰۰۰۱۲۱۱۲۱ با کد دستوری  # شناسه قبض *p* پیامک نمایند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین مشترکین در صــــورت تغییر شمــــاره تلفـــن همــراه یا تغییـر ملک ، می توانند کددستوری  # شناسه قبض *d* را به سامانه ۲۰۰۰۱۲۱۱۲۱ پیامک کنند.

۵۵ پروژه عمرانی برق رسانی به مناسبت هفته دولت در استان سمنان افتتاح می شوند

به مناسبت هفته دولت امسال، ۵۵ پروژه عمرانی برق رسانی در حوزه صنعت توزیع برق استان سمنان با اعتباری به مبلغ ۱۵۶ میلیارد و ۷۶۶ میلیون ریال به بهره برداری خواهند رسید.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان با بیان این که شش پروژه بهسازی و تامین روشنائی معابر باهزینه هفت میلیـارد و ۶۳۸ میلیـون ریـال افتتاح می گردند گفت: ۱۳ پروژه بهینـه سازی ۵۴ هـزار و ۵۱۲ متـر شبکـه وتاسیسات توزیع برق با مبلغ ۴۱ میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال ، به عنوان پروژه هائی است که در هفته دولت سال جاری بهره برداری خواهند شد.

سید محمد موسوی زاده با اشاره به این که شش پروژه تبدیل ۱۰ هزار و ۵۴۰ متر شبکه فشار ضعیف سیمی به کابل خودنگهدار با اعتبار هفت میلیارد و ۲۵ میلیون ریال بهره برداری می شوند افزود: ۱۲ پروژه تجهیز ایستگاه های توزیع برق زمینی و هوائی با هزینه ۲۰ میلیارد و ۱۰۸ میلیون ریال نیز افتتاح می گردند.

وی با ابراز این که پروژه توسعه و اصلاح ۷۳ کنتور هوشمند برق در قالب طرح فراسامانه اندازه گیری و مدیریت انرژی (فهام) با مبلغ یک میلیارد و ۲۳۴ میلیون ریال به بهره برداری خواهد رسید تصریح کرد: ۱۶ پروژه در قالب تامین برق مشترکان جدید با هزینه ۶۷ میلیارد و ۲۵ میلیون ریال افتتاح می شوند.

وی اظهارداشت: پروژه بهینه سازی دو هزار و ۲۸۵ دستگاه انشعابات آمپری و لوازم اندازه گیری مشترکان برق با اعتبار ۱۱ میلیارد و ۸۹۶ میلیون ریال ، از دیگر پروژه ی قابل بهره برداری در هفته دولت سال جاری به شمار می رود.

موسوی زاده خاطرنشان کرد: احداث یک هزار و ۲۵۴ کیلومتر شبکه هوائی و زمینی ، نصب یک هزار و ۴۹۹ دستگاه پست های توزیع برق به قدرت ۱۹۷ مگاولت آمپر ، جذب ۵۸ هزار و ۸۶ مشترک جدید ، نصب ۲۱ هزار و ۸۷۵ دستگاه سرچراغ معابر و همچنین برقراری ۵۵۶ انشعاب برق چاه آب کشاورزی  ، از جمله اقدامات صورت گرفته این شرکت در دولت تدبیر و امید محسوب می شود.

وی یادآور شد: به منظور اجرای پروژه های توسعه و احداث ، اصلاح و بهینه سازی و روشنائی معابر از آغاز دولت تدبیر و امید تا زمان حاضر، بالغ بر ۲۶۵ میلیارد تومان سرمایه گذاری صورت گرفته است.  

**گذرموفق از پیک بار تابستانی با مشارکت ارزشمند مشترکان استان تحقق یافت

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: گذر موفق از پیک بار و تابستان بدون خاموشی و اجرای شایسته طرح ۰۹۸ ، با مشارکت ارزشمند مشترکان برق استان و تلاش کارکنان این شرکت محقق شد.

سید محمد موسوی زاده بیان داشت: پیک بار شرکت توزیع برق استان در سال ۹۸ ، ساعت ۱۲ ظهر روز سه شنبه بیست و پنجم تیرماه سال جاری ، به میزان ۴۹۴ مگاولت حادث گردیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳.۲۴ درصد رشد را به همراه داشته است.

وی با اشاره به این که تعداد مشترکین برق استان به تفکیک تعرفه تا پایان تیرماه امسال ،  ۳۷۹ هزار و ۲۲۸ مشترک برآورد شده افزود: به لحاظ تعدادی ؛  ۷۶.۷۵ درصد مربوط به تعرفه بخش خانگی، ۵.۹۱ درصد عمومی، ۱.۶۵ درصد کشاورزی، ۱.۳۴ درصد صنعتی ، ۱۳.۷۷ درصد تجاری و ۰.۵۸ درصد به بخش روشنائی معابر اختصاص دارد.

وی تصریح کرد: ۷۱.۱۶ درصد انرژی مصرفی استان در بخش تولیدی که شامل بخش های صنعتی و کشاورزی می باشد صرف می شود که حدود ۲۲.۷ درصد، بیشتر از میزان مصرف این بخش در کشور است.

موسوی زاده با بیان این که برای خدمات دهی به مشترکان استان قریب ۱۱ هزار و ۹۱۳ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و فشار متوسط هوائی و زمینی در استان وجود دارد یادآور شد: تغذیه برق مشترکان استان از طریق هفت هزار و ۸۷۴ ایستگاه هوائی توزیع برق با ظرفیت یک هزار و ۳۹۰ مگاولت آمپر انجام می شود.

۴۶

کد خبر 1292273

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان سمنان برق نیروگاه برق لیگ برتر نوزدهم ایالات متحده آمریکا محمدجواد ظریف باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس سینمای ایران امانوئل مکرون ایران و فرانسه جامعه پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۵۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشگامی آذربایجان شرقی برای تحقق شعار سال

این همایش با هدف همفکری و هم افزایی برای تحقق شعار سال برگزار شد و فعالان اقتصادی به بیان مشکلات در این زمینه پرداختند.

پرهیز از بخشی نگری و ارایه برنامه‌های راهبردی، عملیاتی و طرح محور، تعیین ۱۰ اقدام اساسی برای عینیت بخشی به جهش تولید و مکلف بودن مدیران اجرایی به ارایه راهکار‌های عملیاتی در این زمینه و راه اندازی قرارگاه اقتصادی جهش تولید در استان از جمله محور‌های این همایش بود.

مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی در این همایش از تدوین برنامه راهبردی و عملیاتی جهش تولید در استان خبر داد و گفت: سازوکاری که در این زمینه تعریف شده، می‌تواند یک قدم ما را به پیش ببرد، اما جهش تولید زمانی محقق می‌شود که بتوانیم الگویی را به کمک بخش خصوصی اجرا کنیم و در این زمینه نیازمند نگاه تحولی، اقدام جهادی و شبانه‌روزی و نظارت میدانی هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان
  • افزایش تولیدات علمی و فرهنگی دانشگاه در راستای تحقق شعار سال
  • کارگروه اقتصاد دریامحور هنوز خروجی عملیاتی نداشته است
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها در راستای تحقق رشد تولید
  • اگر این کار را انجام دهید از دولت خودرو جایزه می‌گیرید!
  • برق کمتر مصرف کنید، خودرو جایزه بگیرید!
  • پیشگامی آذربایجان شرقی برای تحقق شعار سال
  • زون‌بندی شبکه آبرسانی شهرکرد در راستای توزیع عادلانه آب
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • ۹۳۵ میلیارد تومان از معوقات حق آلایندگی خوزستان وصول شد