Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@11:29:44 GMT

مشارکت ۱۰ هزار نوجوان و جوان گیلانی در طرح نشاط معنوی

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۵۵۲۴

مشارکت ۱۰ هزار نوجوان و جوان گیلانی در طرح نشاط معنوی

حجت الاسلام ستار علیزاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به پایان طرح نشاط معنوی در سطح بقاع متبرکه استان گیلان، اظهار کرد: امسال طرح نشاط معنوی در ۱۲۵ بقعه متبرکه شاخص استان گیلان برگزار شد.

وی به حضور بیش از ۱۰ هزار نوجوان و جوان گیلانی در این طرح اشاره کرد و گفت: این طرح با هدف غنی سازی اوقات فراغت، تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی و دینی، بهره گیری از ظرفیت نسل جوان در مدیریت بقاع و ترویج معارف اسلامی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان افزود: در طرح تابستانی نشاط معنوی ۱۴ خیمه معرفت در بقاع متبرکه شاخص گیلان که در مسیرهای پرتردد مواصلاتی واقع هستند، دایر شده بود.

حجت الاسلام علیزاده ادامه داد: در برگزاری طرح نشاط معنوی ۱۳۴ نفر از مبلغین اعزامی و بومی و ۲۰ نفر از مربیان سبک زندگی اسلامی آقایان و خواهرانی که در قم آموزش دیده‌اند با اوقاف گیلان همکاری می‌کنند.

کد خبر 4699833

منبع: مهر

کلیدواژه: طرح نشاط معنوی بوشهر قزوین هفته دولت شیراز شهرکرد ایلام عید غدیر خم گرگان یاسوج خطبه های نماز جمعه کهگیلویه و بویراحمد اربعین حسینی سانحه تصادف استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۵۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم رژه نیروهای مسلح در رشت برگزار شد

همزمان با فرا رسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، مراسم رژه نیروهای مسلح در رشت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، به مناسبت فرا رسیدن بیست و نهم فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، مراسم رژه یگان‌های نمونه ارتش با سخنرانی آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت، امیر دریادار دوم حمید رضا سعادت فرمانده ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و امیر سرتیپ محمد اکرمی نیا معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی و با حضور دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان، اعضای شورای تأمین، جمعی از مسئولان استانی و فرماندهان نظامی و انتظامی در رشت برگزار شد.

در این مراسم یگان‌های نمونه نظامی و انتظامی از مقابل جایگاه ویژه رژه رفتند و توان رزمی و عملیاتی خود را به نمایش گذاشتند.

کد خبر 745444

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردم گیلانی در حمایت از عملیات «وعده صادق»
  • برگزاری کنگره ملی امامزادگان محروق و ابراهیم (ع) درنیشابور
  • اسکان ۳۵ هزار گردشگر در زائر سرا‌های بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد
  • نمایش مقتدرانه توان نظامی ایران در رژه روز ارتش در گیلان
  • بقاع متبرکه همچون مساجد انسان‌سازی می کنند
  • مراسم رژه نیروهای مسلح در رشت برگزار شد
  • بقاع متبرکه انرژی مثبت تولید و همچون مساجد انسان‌سازی می کنند
  • بقاع متبرک انرژی مثبت تولید و همچون مساجد انسان‌سازی می کنند
  • برگزاری راهپیمایی ضد صهیونیستی گیلانی ها در حمایت از مردم غزه
  • برگزاری تظاهرات ضد صهیونیستی گیلانی ها در حمایت از مردم غزه