Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ محمد امیری مقدم معاون فرهنگی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، درباره‌ی اجرای طرح "رسم ابرار" اظهار کرد: طرح‌هایی مانند "رسم ابرار" باید با تبلیغات مناسب به‌گوش مردم برسد تا همه در اجرای آن‌ها سهیم باشند، زیرا این طرح‌ها اسباب مطرح شدن دین هستند.

وی افزود: ضعف‌های دینداری ما بخاطر عدم تبلیغ درست مبانی اسلامی است و اگر مباحث دینی به طور صحیح به گوش مردم برسد و تبلیغ شود به مرحله‌ی عملیاتی و اجرایی مردم بویژه جوانان و دانشجویان تبدیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی و هنری سپاه استان قزوین اذعان کرد: کار خوب، کارگشایی از نیازمندان، حمایت از ایتام و مستضعفان و به فکر مظلومان بودن جزئی از سیره‌ی ائمه و به عنوان دغدغه‌ی آنان محسوب می‌شد که ما وظیفه داریم سیره ائمه را در سطح جهانی تبلیغ و زمینه‌ی اجرای آن را فراهم کنیم.

وی گفت: در روایت داریم که حضرت علی(ع)، حضرت زهرا(س) بانوی دوعالم و حسنین سهمی از افطار خود را به نیازمندان بخشیدند تا گره‌ای از مشکلات نیازمندان گشوده شود که در این جا هدف فقط صرفا ببخش غذا نبود بلکه ابلاغ دست‌گیری از نیازمندان بود.

امیری مقدم عنوان کرد: در روایت دیگری از امام علی(ع) خواندیم که ایشان بعد از فروش زره ۱۰۰درهمی خود ۹۵درهم را به نیازمندان بخشیدند و پنج درهم را صرف امور خانه کردند و وقتی از ایشان جویای هزینه‌ی زره شدند، امام گفتند که ۹۵درهم را پس‌انداز کردند که در این روایت کمک به ایتام به عنوان پس‌اندازی در آخرت مطرح می‌شود.

وی با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) ابراز کرد: امام صادق (ع)مردم را آیینه‌ی خدا می‌دانند و معتقدند که مردم در روزی رسانی می‌توانند سهمیم باشند و جاری شدن این اعمال در زندگی انسان و الگوپذیری مردم ضرورت اجرایی دارد.

وی در پایان گفت: تفکر کمک به نیازمندان و سبک زندگی اسلامی، فراگیرشدن مشارکت همه‌جانبی مردم را می‌طلبد تا در راه عملی شدن اهداف اسلام گامی برداشته شود.

 

منبع: صبح قزوین

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۵۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت اجرای مدیریت نوا در سواحل بوشهر

ایسنا/بوشهر نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر و منتخب مجلس خبرگان رهبری دردوره ششم ازحوزه تهران گفت: اجرای مدیریت نوا درسواحل استان بوشهر ضروری است.

آیت‌الله صفایی بوشهری در نشست با مسئولان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با تبریک میلاد کریم اهل بیت علیه‌السلام حضرت امام حسن مجتبی علیه‌السلام و با قدردانی از تلاش این مجموعه اظهار داشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی عملکرد خوب و مطلوبی در جامعه داشته است.

آیت الله صفایی بوشهری ترویج فرهنگ انقلابی و دینی را مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر می‌تواند در عرصه مدیریت نوا در سواحل بوشهر نقش‌آفرینی کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • محفل قرآنی امام حسنی‌ها مانور نمایش دینداری مردم بود
  • محفل قرآنی امام حسنی ها نمایش دینداری جامعه ایرانی بود
  • بانک‌ها در رسیدگی به مشکلات نیازمندان استان بوشهر مشارکت کنند
  • آیت‌الله فاضل لنکرانی: نباید اجازه دهیم از بسیج یک وجهه ترسناک برای مردم درست کنند/ مسئولان و مدیران نظام اسلامی باید در طهارت نفس و در پاک‌دستی برای بقیه الگو باشند/ مراقبت از پاک‌دستی فقط با نظارت فیزیکی بسیج ادارات حاصل نمی‌شود؛ کارهای فرهنگی لازم است
  • ضرورت اجرای مدیریت نوا در سواحل بوشهر
  • خوش‌شانس یا بدشانس؟/ روایت زندگی زوجی بیمار و سالمند که بلیط بخت‌آزمایی ۱ میلیون پوند برنده شدند
  • اطعام مستمندان سنت دیرینه مردم آذربایجان غربی در میلاد کریم اهل بیت (ع)
  • تبیین مبانی شعار سال برای مدیران دستگاه های اجرایی استان
  • نیمه ماه رمضان رسید و میلاد فرخنده کریم اهل بیت
  • آیت‌الله خامنه‌ای در شخصیت‌های قبل از انقلاب بی‌نظیر بودند و کسی نمی‌تواند انکار کند