Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرحله جدید اردوی تیم ملی کایاک زیر۲۳ سال و جوانان آقایان با حضور ۱۱ ورزشکار برگزار می‌شود. ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۱ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، ششمین اردوی تیم ملی کایاک زیر23 سال و جوانان آقایان جهت حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا با 11 ورزشکار از امروز 2 شهریور ماه به میزبانی دریاچه ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و تا 26 شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انوش عباسی مربی و مرتضی قاطع سرپرست اردو است.

امیر آقامیزائی از گیلان، فریود کیانی و امیررضا مطلبی از تهران و مهرشاد شریفی از مازندران در بخش زیر23 سال و مهرشاد تنهایی و مازیار یگانه از گیلان، علی طاهری و امیررضا آهنگران از مازندران، پارسا امیدوار و کیان محمودزاده از تهران و معین پوروثوق از اردبیل در بخش جوانان نفرات دعوت شده به این مرحله از اردو هستند.

قایقرانی آب‌های آرام قهرمانی جهان| تیم کایاک دو نفره حذف شد/ جاهدی در رده شانزدهم ایستاد

 

انتهای پیام/

R1435/P/S3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط قایقرانی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قایقرانی قایقرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۵۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۶ دوچرخه سوار و یک مربی از آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی

۶ دوچرخه سوار به همراه یک مربی از آذربایجان شرقی در اردوهای تیم‌های ملی در رده‌های سنی مختلف حضور دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی و به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان استان، اردوی تیم ملی دوچرخه سواری مردان و زنان ایران در رده‌های سنی بزرگسالان، امید و جوانان به میزبانی پیست دوچرخه‌سواری مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شده و تا بیست‌ویکم این ماه ادامه دارد.

دوچرخه‌سواران استان در تمامی رده‌های سنی در این اردو حضور دارند و آیدین علیاری و حسن سیف‌اللهی در رده بزرگسالان، علی لبیب در رده امید و پردیس فیض‌اللهی، فاطمه دادگر و امیر علیزاده در رده جوانان به‌عنوان نمایندگان آذربایجان شرقی به اردو دعوت شده‌اند.

همچنین بهزاد کرم‌زاده از آذربایجان شرقی به‌عنوان مربی در این اردو حضور دارد.

کد خبر 746990

دیگر خبرها

  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • برگزاری اردوی تیم ملی کستی آزاد جوانان در ساری
  • ۱۹ بازیکن به اردوی والیبال دختران نوجوان فراخوانده شدند
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش دختر بابلسری در مسابقات قایقرانی کشوری
  • حضور ۶ دوچرخه سوار و یک مربی از آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی
  • همراه با اخبار ورزشی سوم اردیبهشت استان قزوین
  • حضور قهرمانان استان در رقابت های بین‌المللی