Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز ، متن پیام سیدجواد سلیمانی به‌شرح زیر است: صنایع دفاعی کشور با پشتوانه تجربیات هشت‌سال دفاع مقدس و تکیه بر ظرفیت‌ها و استعدادهای داخلی توانسته به دانش تولید تجهیزات و امکانات پیشرفته دفاعی و نظامی دست‌یابد و نیازهای کشور را در عرصه دفاعی برآورده سازد.

طراحی و ساخت پیشترفته‌ترین تجهیزات و ابزارهای دفاعی که در حال حاضر در بخش‌های مختلف نیروهای مسلح مورد استفاده قرار گرفته و کشور را از بسیاری وابستگی‌ها در این عرصه رها ساخته، نمود بارز وجود توانمندی‌های بالا در عرصه صنعت دفاعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گروه خودروسازی سایپا نیز به‌عنوان یکی از تولیدکنندگان بزرگ خودرو در کشور ضمن تلاش برای استفاده از این ظرفیت‌ها و قابلیت‌های داخلی، به‌دنبال کاهش وابستگی خود به خارج از مرزهاست و قصد دارد در راستای تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت محترم و وزارت صنعت، معدن و تجارت، شعار رونق تولید را با تکیه بر استعدادها و توانمندی‌های موجود در کشور رقم بزند.

اینجانب ضمن تبریک به‌مناسبت فرارسیدن روز صنعت دفاعی به همه فعالان و کارکنان این عرصه به‌ویژه در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و سازمان صنایع دفاع کشور، آمادگی گروه سایپا را برای تسریع در همکاری‌های مشترک جهت طراحی و ساخت قطعات پیشرفته خودرویی و سایر نیازهای صنعت خودرو کشور اعلام می‌کنم تا با تکیه بر همین ظرفیت‌های موجود در کشور، در راستای پیاده‌سازی دستورالعمل اقتصاد مقاومتی، رونق تولید ملی را محقق سازیم.

156 / 156 سایپا روزصنعت دفاعی سیدجواد سلیمانی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۵۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از ظرفیت جامعه پزشکی در آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری مهر، این تفاهم نامه در راستای تحقق اهداف و مأموریت‌های کلان سازمان نظام پزشکی و وزارت آموزش و پرورش بر اساس بند ۱ اصل ۱۱۰ قانون اساسی و بند اول سیاست‌های کلی سلامت ابلاغی مقام معظم رهبری و بر ارائه خدمات آموزشی پژوهشی، بهداشت، درمان، دارویی و توانبخشی، مبتنی بر اصول ارزش‌های اساسی - اسلامی و نهادینه سازی آن در جامعه تاکید دارد.

از جمله زمینه‌های همکاری سازمان نظام پزشکی کشور استفاده از ظرفیت اعضای سازمان نظام پزشکی در سراسر کشور و معرفی اساتید برتر جامعه پزشکی به وزارت آموزش و پرورش جهت همکاری برای تولید محتوای علمی با محوریت آموزش و ارتقای سلامت جامعه است.

در همین حال، موارد همکاری وزارت آموزش و پرورش نیز استفاده از ظرفیت اساتید جامعه پزشکی با معرفی معاونت آموزشی و پژوهشی سازمان نظام پزشکی به منظور تهیه برنامه‌های آموزشی سلامت محور برای دانش آموزان و آموزگاران است.

کد خبر 6081773 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • چرا مونتاژکاران هر شش ماه قیمت را بالا میبرند، اما خودروسازان داخلی نه
  • جنجال‌ها بر سر افزایش قیمت پژو پارس؛ حق با چه کسی است؟
  • افزایش بیش‌از ۱۰۰ میلیون تنی ظرفیت تولید صنعت پتروشیمی
  • همکاری ایران و روسیه برای رسیدن به ائتلاف دفاعی
  • استفاده از ظرفیت جامعه پزشکی در آموزش و پرورش
  • ظرفیت خوبی برای صادرات محصولات شوینده و خودرویی قزوین به بلاروس داریم
  • آمادگی همکاری سازمان منطقه آزاد کیش با صداوسیما برای جذب سرمایه گذار
  • افزایش همکاری‌های امنیتی و ضد تروریسم محور دیدار مقامات ایران و پاکستان
  • تاکید وزیر دفاع پاکستان بر تقویت همکاری‌های امنیتی و ضدتروریسم با ایران
  • گود میدان مشق رفع خطر می‌شود | همکاری مشترک وزارت امورخارجه و شهرداری