Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@14:19:27 GMT

مدیران عملکردشان را با مردم در میان بگذارند

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۵۸۴۳

مدیران عملکردشان را با مردم در میان بگذارند

به گزارش خبرنگار ایرنا، هوشنگ بازوند روز شنبه در اولین روز از هفته دولت و در مراسم غبارروبی و گلباران مزار شهدای باغ فردوس کرمانشاه برگزار شد، شهیدان رجایی و باهنر را الگوی ساده زیستی، مدیریت جهادی، محافظ بیت المال و صرفه جویی دانست که بهترین الگو برای دولت مردان می تواند باشد.

وی در ادامه تجدید پیمان و میثاق مدیران دولتی با شهدا در روز اول هفته دولت را به معنای آن دانست که ادامه راه شهدا و عمل به وصایای شهدا را همچنان در صدر برنامه همه دستگاه های اجرایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازوند در بخش دیگری از سخنان خود از مدیران اجرایی دستگاه های اجرایی خواست در سال جاری تحقق به شعار سال یعنی «رونق تولید» را در صدر برنامه های خود قرار دهند و با جدیت خواست مقام معظم رهبری را پیگیری کنند زیرا با ایجاد رونق تولید است که می توانیم با فقر و بیکاری و تحریم های ظالمانه دشمنان مقابله کنیم.
 

او در ادامه برآیندهای رونق تولید در استان کرمانشاه با وجود همه تحریم ها و فشارهای اقتصادی را مثبت اعلام کرد و از همه تولیدکنندگان استان نیز خواست از کارآفرینان حمایت کنند.

استاندار کرمانشاه در پایان از مدیران اجرایی خواست عملکردهای خود را در مکان های عمومی و ویژه به اطلاع مردم برسانند و مردم را در جریان امور و برنامه های خود قرار دهند.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت ۹ هزار و ۸۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

۸۰۶۶/۳۲۰۹ 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رونق تولید هفته دولت کرمانشاه کارآمدی دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۵۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرای پیشنهادات و طرح‌های مردم در جهت تحقق شعار سال هستیم

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی عبداللهی ظهر پنج شنبه در پنجاه و ششمین جلسه قرارگاه اجتماعی استان البرز که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، گفت: باید با ارائه طرحی، فرمانداران طی تعامل با شهرداران به تقسیم بندی مناطق مختلف شهرها بپردازند و مسؤولیت رسیدگی به هر منطقه با محله‌های زیرمجموعه آن را به یک مدیر یا شهردار بسپارند.

وی مطرح کرد: اکنون ۶۷ محله، هدف این قرارگاه قرار گرفته اند و باید مدیران خانه‌های محله در کنار شهرداران و سایر مدیران استان به احصای موضوعات و مطالبات محله‌ها بپردازند و برای رسیدگی به آنها تعامل ویژه ای داشته باشند. چندین موضوع مهم در محله‌ها تعریف شده که باید در کارگروه‌ها و کمیته‌های تخصصی مورد بررسی و اجرا قرار گیرد.

استاندار البرز با بیان اینکه باید برای کسب رضایتمندی مردم تمام توان و تمرکز خود را معطوف کنیم، افزود: مدیران خانه‌های محله و شهرداران و مدیران مربوطه باید تعاملی سازنده در سایه انسجام و شکیبایی با نیت خدمت به مردم داشته باشند. شوراهای اسلامی شهر و شهرداران با کمک به تحقق اهداف این قرارگاه، سبب ساز جلب اعتماد و احترام مردم می‌شوند.

عبداللهی با بیان اینکه شوراهای اسلامی و شهرداران سالم و خدمتگزار مورد تأیید مردم هستند و می‌توانند در ادوار بعدی نیز به پشتوانه این اعتماد خدمت کنند، به شعار سال با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم اشاره و عنوان کرد: رشد تولید عامل توسعه اقتصاد و به تبع آن کشور است که با مشارکت مردم در این بخش، به لحاظ کمی و کیفی افزایش می‌یابد.

وی خاطرنشان کرد: قرارگاه جهش تولید با مشارکت مردم در استان البرز راه اندازی شده و پیشنهادات و طرح‌های اقشار مختلف مردم، مدیران، شوراها، نخبگان، دانشگاهیان، اصحاب رسانه، مدیران خانه محله‌ها و … را در راستای تحقق شعار سال پذیرا هستیم.

استاندار البرز با اشاره به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می‌رود در برگزاری این دوره نیز همراهی ویژه ای داشته باشید تا با مشارکت حداکثری، همچنان سربلند باشیم. بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی، ساکنان سکونتگاه‌های غیررسمی انشعابات موقت آب، برق، گاز و … دریافت می‌کنند تا افراد کم درآمد جامعه نیز از این امکانات بی بهره نمانند.

کد خبر 6081966

دیگر خبرها

  • دستگاه‌های اجرایی در تدوین سند جامع تحقق شعار سال تعجیل کنند
  • برنامه مدون اقتصادی همدان منطبق با تحقق شعار سال تکلیف شد
  • زمینه‌های ایجاد صلح و سازش میان مردم کرمانشاه بالا است
  • شعار سال باید در ابعاد مختلف تحقق یابد
  • پذیرای پیشنهادات و طرح‌های مردم در جهت تحقق شعار سال هستیم
  • بخش‌نامه تحقق جهش تولید با مشارکت مردم ابلاغ شده است
  • عملیات اجرایی سد و شبکه شرفشاه سومار طبق برنامه انجام شود
  • شرکت‌های دانش‌بنیان راهی میان‌بُر برای رشد تولید هستند
  • کاخ سفید از زلنسکی خواست اوکراین را با اسرائیل مقایسه نکند
  • ضرورت آمادگی دستگاه‌های اجرایی گچساران برای برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد