Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@06:00:59 GMT

لیگ برتر فوتسال؛ ارژن شیراز به قعر جدول سقوط کرد

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۵۸۶۹

لیگ برتر فوتسال؛ ارژن شیراز به قعر جدول سقوط کرد

در هفته نهم لیگ برتر فوتسال تیم ارژن شیراز به عنوان تنها نماینده استان فارس مقابل سن‌ایچ ساوه قرار گرفت و با شکست به قعر جدول سقوط کرد. ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، هفته نهم مسابقات لیگ برتر فوتسال با 6 بازی در روزهای پنج‌شنبه و جمعه  برگزار شد در حالی که هنوز زمان مشخصی برای  بازی سوهان محمدسیما قم و مس سونگون زمانی در نظر گرفته نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این هفته تیم‌های شهروند ساری با حفاری اهواز، اهورای بهبهان با گیتی پسند، فرش آرا با مقاومت البرز، هایپرشهر شاهین شهر با آذرخش بندرعباس، ستارگان ورامین با شاهین کرمانشاه و سن‌ایچ ساوه با ارژن شیراز بازی کردند. 

تیم ارژن شیراز در این هفته مقابل تیم صدرنشین سن‌ایچ ساوه قرار گرفت و با نتیجه 5 بر 2 شکست خورد و با این شکست به قعر جدول سقوط کرد. ارژن در حال حاضر با 9 بازی، 2 برد، یک مساوی و 6 باخت موفق شده با 7 امتیاز در رتبه 14 جدول لیگ قرار دارد. 

در هفته هشتم تیم ارژن به عنوان تنها نماینده استان فارس مقابل ستارگان ورامین بازی کرد و با نتیجه 2 بر 3 بازی را واگذار کرد. تیم ارژن در هفته هفتم با اهورای بهبهان بازی کرد و موفق به شکست این تیم شد. شاگردان کمالی موفق شدند حریف خود را با نتیجه 4 بر 3 از پیش‌رو بردارند تا به دومین پیروزی خود در فصل جدید لیگ برتر فوتسال دست پیدا کنند. گل‌های ارژن را در این بازی حمید قهرمانی(2گل)، مصطفی فخری و میثم اینانلو به ثمر رسانده و سجاد مسیحی، افشین مادری و نعیم سیاری برای تیم اهورا گلزنی کردند.

در هفته ششم ارژن شیراز مقابل تیم قَدَر گیتی‌پسند بازی کرد و شکست دیگری در کارنامه تنها نماینده استان فارس در لیگ برتر فوتسال ثبت شد. در این بازی رقیب اصفهانی موفق شد با 4 گل زده و یک گل خورده به پیروزی برسد و از سد تیم شیرازی بگذرد. 

تیم ارژن شیراز که در هفته چهارم با پیروزی مقابل شهروند ساری موفق شد 3 امتیاز بگیرد و از قعرنشینی خارج شود، در هفته پنجم مقابل تیم قعرنشین شاهین کرمانشاه قرار گرفت و موفق شد در این دیدار 2 به 2 با شاهین کرمانشاه مساوی کند. 

سرپرست سن‌ایچ ساوه: هدفمان حفظ صدرنشینی در لیگ برتر فوتسال استلیگ برتر فوتسال| سن‌ایچ ساوه نماینده شیراز را گلباران کرد؛ صدرنشینی ساوجی‌هاپیروزی نفت آبادان در لیگ برتر فوتسال بانوان

‌تیم ارژن شیراز به دلیل مشکلات شروع بدی را در این دوره از لیگ داشت به گونه‌ای که در 3 بازی نخست شکست خورد.  این تیم  در هفته نخست موفق به برد نشد و کار خود را با شکست آغاز کرد. این تیم در بازی نخست مقابل آذرخش بندرعباس با نتیجه 3 بر یک بازی را واگذار کرد.

در هفته دوم نیز با نتیجه 5 بر صفر بازی را به حریف قمی خود واگذار کرد تا با این شکست در رده آخر جدول قرار گیرد. در هفته سوم نیز مقابل مقاومت شهرداری البرز بازی را 2 بر 3 واگذار کرد اما در هفته چهارم در یک بازی خوب و منسجم موفق شد حریف خود را با 6 گل راهی خانه کند و از قعرنشینی خلاص شود.

این تیم در هفته پنجم با کسب تساوی در مقابل شاهین کرمانشاه موفق شد یک امتیاز به سه امتیاز قبلی خود اضافه کند و 4 امتیازه شود. در هفته هفتم این تیم قرار است مقابل اهورای بهبهان بازی کند. 

ارژن شیراز بنا به گفته مربی‌اش حمیدرضا کمالی به دلیل بلاتکلیفی، تمرینات خود را 10 روز مانده به آغاز مسابقات شروع کرده در نتیجه شکست آن در بازی‌های لیگ چندان دور از انتظار نیست مگر اینکه بازیکنان این تیم بتوانند کم کم سروسامانی به وضعیت بازی‌ها بدهند.

به گفته کمالی 80 درصد بازیکنان فصل گذشته ارژن در این دوره از لیگ در خدمت تیم نیستند و در این سری از مسابقات نماینده استان فارس تیمی جوان و کاملا متحول شده است. وی این روند تیم را امری واقع‌بینانه خوانده است و امید دارد که تعطیلات لیگ بتواند شرایط را برای آماده کردن تیم فراهم کند. 

تنها نماینده فارس در لیگ برتر به دلیل مشکلات اقتصادی که کارخانه ارژن شیراز دارد، قرار نبود در مسابقات لیگ برتر شرکت کند به همین دلیل بسیاری از بازیکنان خود را از دست داده است. این تیم فقط برای ماندن در لیگ برتر بسته شده و باید منتظر ماند و دید در ادامه مسابقات چه اتفاقی برای این تیم قدیمی رخ می‌دهد.

انتهای پیام/ح

R41382/P/S6,61/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۵۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ میزبانی مسی‌ها از نفت و گاز در کرمان


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در مهمترین دیدار‌های امروز فولاد مبارکه سپاهان به طبس می‌رود تا با زغال سنگ دیدار کند. هر دو تیم نتیجه دیدار‌های خود را در هفته هفدهم واگذار کرده‌اند و سعی می‌کنند ناکامی هفته گذشته را با برد جبران کنند ضمن اینکه تقابل تیم‌های چهارم و ششم جدول برای رسیدن به بالای جدول تماشایی خواهد بود. زغال سنگ طبس هم امتیاز با پلیمر خلیج‌فارس در رده ششم قرار دارد.

نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، تیم دوم جدول رده بندی، که با توجه به نتایج صنعت مس کرمان به دنبال تثبیت جایگاه دوم خود در جدول است، مهمان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد است و رقابت تنگاتنگی در پایان لیگ با گیتی زن‌ها خواهد داشت. شهید شاملی کازرون در یک بازی جذاب و تماشایی در هفته هفدهم ۱۹ بر ۱۶ طبس را شکست داد.

صنعت مس کرمان هم که فعلا قصد باخت یا تساوی با هیچ تیمی را ندارد و با اقتدار بدون باخت در صدر جدول رده‌بندی تکیه داده و به دنبال تثبیت جایگاه خود در صدر جدول و هموار کردن مسیر قهرمانی است، هفته گذشته در یک بازی نزدیک از سد بزرگ طلایی‌پوشان گذشت و این هفته باید از نفت و گاز گچساران پذیرایی کند.

در دیگر رقابت‌های هفته هجدهم پیکان خراسان با پرواز هوانیروز، گیتی‌پسند تیم سوم جدول رده‌بندی که رقابت پایاپایی با نیروی زمینی شهید شاملی کازرون دارد این هفته با آلومینیوم اراک مصاف می‌دهد و فرازبام خائیز دهدشت نیز در یک بازی حساس و نزدیک با فولاد سپاهان نوین دیدار می‌کند. 

برنامه کامل مسابقات هفته هجدهم لیگ برتر هندبال به این ترتیب است:

هفته هجدهم – پنجشنبه – ۳۰ فروردین:

ساعت ۱۶:۰۰/ صنعت مس کرمان - نفت و گاز گچساران

ساعت ۱۶:۰۰/ پیکان خراسان - پرواز هوانیروز اصفهان

ساعت ۱۶:۰۰/ زغال سنگ طبس - فولاد مبارکه سپاهان

ساعت ۱۶:۰۰/ گیتی پسند اصفهان - آلومینیوم اراک

ساعت ۱۶:۰۰/ پلیمر خلیج فارس خرم آباد- نیروی زمینی شهید شاملی کازرون

ساعت ۱۸:۳۰/ فرازبام خاییز دهدشت - فولاد سپاهان نوین

در جدول صنعت مس با ۳۴ امتیاز صدرنشین است و تیم‌های نیروی زمینی شهیدشاملی کازرون و گیتی‌پسند با ۲۹ امتیاز دوم و سوم هستند. 

فولاد مبارکه سپاهان با ۲۴، زغال‌سنگ طبس و پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد با ۲۳، نفت و گاز گچساران با ۲۰، پیکان خراسان با ۱۲، سپاهان نوین با ۱۰، آلومینیوم اراک با ۷، پرواز هوانیروز با ۶ و فراز بام‌خائیز دهدشت با ۴ امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند. 

دیگر خبرها

  • پیروزی نزدیک تیم‌های صدر جدول/ راه هموار مس برای رسیدن به قهرمانی
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| پرسپولیس در آبادان از استقلال سبقت گرفت/نفت به سقوط نزدیک‌تر شد
  • نساجی - تراکتور؛ تقابل با مربی سابق در دوران پساخمز؛ پیش بازی
  • تغییر معادلات قهرمانی در پریمیر لیگ؛ ۱۰ ستاره برتر هفته سی و سوم لیگ انگلیس کدام بازیکنان بودند؟
  • پرسپولیس امیدوار به توقف استقلال
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| نبرد استقلال با غول کش برای حفظ صدر
  • هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ میزبانی مسی‌ها از نفت و گاز در کرمان
  • ذوب‌آهن، عامل سقوط تراکتور به رتبه چهارم!
  • سپاهان به کورس قهرمانی بازمی‌گردد/شانس قهرمانی استقلال بالاتر است
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| مأموریت مهم پرسپولیس در آبادان/نفت به دنبال معجزه برای فرار از سقوط