Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@19:28:42 GMT

جباری: این تازه شروع مشکلات استراماچونی است

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۵۹۳۰

 مجتبی جباری با اشاره به شکست تیم فوتبال استقلال مقابل ماشین سازی گفت: هر دو تیم رفته بودند سه امتیاز را بگیرند و برای همین سرعت مسابقه خوب بود. زمان زیادی برد تا استقلال بر بازی مسلط شود.

اخبار ورزشی- وی ادامه داد: خط هافبک استقلال خیلی به خط دفاعی نزدیک می شد. اگر مدافعان میانی استقلال اجازه بدهند هافبک ها به سمت خط حمله متمایل شود، تعداد دفعاتی که وارد محوطه جریمه حریف می شوند، بیشتر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکن پیشین استقلال یادآور شد: شناخت نداشتن از تیم ها از یکدیگر این مسائل را در پی داشت. دلیل تعویض های زودهنگام استراماچونی هم این بود که انتظار بیشتری داشت و می خواست سریعتر به خواسته اش برسد.

جباری خاطرنشان کرد: نکته مثبت دیگری که در استقلال می بینم رضایت بازیکنان از نحوه کار استراماچونی است. این را می شود با مربیان سابق مقایسه کرد. وقتی بازیکنان از مربی رضایت دارند، اتفاقات خوبی می افتد. امیدوارم زودتر نتیجه بگیرند و زمان زیادی از دست نرود.

وی گفت: تنها هدف استقلال قهرمانی است. استقلال با این هزینه ای که صورت گرفته و شرایطی که بوجود آمده و موفقیت های تیم رقیب (پرسپولیس) دنبال این است که اتفاق ویژه ای را رقم بزند.

هافبک پیشین استقلال در پایان در خصوص اعتراض استراماچونی به نداشتن مترجم تاکیدکرد: این شروع مشکلات است و ایشان مسلما تجربیات بیشتری کسب می کند!

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استقلال مجتبی جباری استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۵۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهدی پور هافبک تیم فوتبال استقلال تهران که در دیدار با مس رفسنجان در هفته بیست و دوم لیگ برتر از ناحیه رباط صلیبی دچار پارگی شده بود، امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت پای خود را به تیغ جراحان خواهد سپرد تا پس از بهبودی بتواند تمرینات خود را آغاز کند.

مهدی پور که یکی از بازیکنان ثابت استقلال در این فصل محسوب می‌شد، ادامه بازی‌های باقی مانده تا پایان فصل را از دست داد و طبق اعلام فیزیوتراپ این بازیکن او تا نیم فصل دوم فصل بیست و چهارم می‌تواند بار دیگر برای استقلال به میدان برود.

لازم به ذکر است که مهدی پور در ۲۲ بازی این فصل برای استقلال، آمار یک گل و ۴ پاس گل را از خود به ثبت رسانده بود.

کد خبر 6086341

دیگر خبرها

  • نقش اصلی رسانه‌ها اعتمادسازی، ترویج امید و افزایش رضایت‌مندی مردم است
  • مالک جدید استقلال: به کمتر از قهرمانی آسیا رضایت نمی دهیم
  • موندو افشا کرد: ملاقات فلورنتینو پرز با تیم داوری ال‌کلاسیکو پیش از شروع مسابقه
  • حریف سپاهان از هند نیروی کمکی گرفت!
  • پایان فصل برای مهدی‌پور؛ هافبک استقلال زیر تیغ جراحان رفت
  • دین‌محمدی: استقلال باید تمرکز بیشتری داشته باشد
  • هافبک استقلال پایش را به تیغ جراحان سپرد
  • مهدی مهدی‌پور زیر تیغ جراحان رفت
  • زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد
  • در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی شرکت می‌کنیم/ هدفمان اصلاح تکنیک است