Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@00:58:22 GMT

مدیران عملکردشان را با مردم در میان بگذارند

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۵۹۷۱

مدیران عملکردشان را با مردم در میان بگذارند

به گزارش خبرنگار ایرنا، هوشنگ بازوند روز شنبه در اولین روز از هفته دولت و در مراسم غبارروبی و گلباران مزار شهدای باغ فردوس کرمانشاه برگزار شد، شهیدان رجایی و باهنر را الگوی ساده زیستی، مدیریت جهادی، محافظ بیت المال و صرفه جویی دانست که بهترین الگو برای دولت مردان می تواند باشد.

وی در ادامه تجدید پیمان و میثاق مدیران دولتی با شهدا در روز اول هفته دولت را به معنای آن دانست که ادامه راه شهدا و عمل به وصایای شهدا را همچنان در صدر برنامه همه دستگاه های اجرایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازوند در بخش دیگری از سخنان خود از مدیران اجرایی دستگاه های اجرایی خواست در سال جاری تحقق به شعار سال یعنی «رونق تولید» را در صدر برنامه های خود قرار دهند و با جدیت خواست مقام معظم رهبری را پیگیری کنند زیرا با ایجاد رونق تولید است که می توانیم با فقر و بیکاری و تحریم های ظالمانه دشمنان مقابله کنیم.
 

او در ادامه برآیندهای رونق تولید در استان کرمانشاه با وجود همه تحریم ها و فشارهای اقتصادی را مثبت اعلام کرد و از همه تولیدکنندگان استان نیز خواست از کارآفرینان حمایت کنند.

استاندار کرمانشاه در پایان از مدیران اجرایی خواست عملکردهای خود را در مکان های عمومی و ویژه به اطلاع مردم برسانند و مردم را در جریان امور و برنامه های خود قرار دهند.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت ۹ هزار و ۸۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

۸۰۶۶/۳۲۰۹ 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر انقلاب اسلامی دستگاه های اجرایی فقر مقام معظم رهبری همه دستگاه های اجرایی قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۵۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از خروج گندم تولیدی استان و انتقال آن به سایر استان‌ها

وحید محمدی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه در آیین روز ملی گندم و نان گفت : با برنامه‌ریزی و تدابیر لازم می‌بایست شرایطی اتخاذ شود تا گندم تولیدی استان از مبادی خروجی خارج نشود و در اختیار مراکز خرید دولتی و خصوصی استان کرمانشاه قرار گیرد.

وی با تاکید بر ضرورت بازنگری در میزان ظرفیت کارخانه‌های آرد استان اضافه کرد: این موضوع در دستور کار کارگروه پایش آرد و نان استان قرار دارد و از مجاری مختلف در حال پیگیری است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه با بیان اهمیت تولید آرد کامل در استان یادآور شد: با همکاری خبازی‌ها و کارخانه‌های تولید آرد در حال انجام برنامه ریزی‌های لازم جهت تولید آرد کامل و نان سالم‌تر در استان هستیم.

محمدی ادامه داد: باید تلاش کنیم نان با کیفیت مطلوب در اختیار مردم قرار گیرد و مردم جهت تهیه نان در صف قرار نگیرند.

وی با تاکید بر امر بازرسی از نانوایی‌ها جهت رصد میدانی دستگاه‌های پخت نان افزود: پروسه تولید نان باید مطابق استاندارد‌های پذیرفته شده پیش برود.

کرمانشاه هفتمین استان کشور به لحاظ کیفیت نان

نماینده اتحادیه خبازی‌های شهر کرمانشاه با بیان اینکه برنامه ریزی برای استفاده از آرد کامل یا آرد طلایی در سطح خبازی‌های استان در حال انجام است گفت: در حال حاضر استان کرمانشاه به لحاظ کیفیت نان عرضه شده در خبازی‌ها رتبه هفتم را در بین سایر استان‌ها دارد.

فریبرز عزیزی افزود: در بحث رضایتمندی نیز سطح رضایت مندی مردم از خبازی‌ها در سطح استان ۷۷ درصد است.

وی یادآور شد: کسب رتبه هفتم در بین سایر استان‌ها با حذف جوش شیرین در پخت نان و ارتقای کیفیت آن در استان انجام شده است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • تعامل پلیس و دستگاه قضایی در سطح بسیار مناسبی قرار دارد
  • مدیران ارتباط خود با مردم را تقویت کنند
  • ارتقا امنیت در کرمانشاه محسوس‌تر می‌شود
  • مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی استان بوشهر رسیدگی شد
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم با انتصاب مدیران پروازی
  • دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری
  • سیل و سرما مانع عدم حضور مردم در پای صندوق های انتخابات نشد/مدیران برای رضایتمندی مردم آستین همت بالا بزنند
  • جلوگیری از خروج گندم تولیدی استان و انتقال آن به سایر استان‌ها