Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: به‌دلیل طغیان رودخانه‌های محلی ۲ محور در جنوب سیستان و بلوچستان مسدود شد. ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

عبدالرحمن شهنوازی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: در حال حاضر بر اثر رگبار شدید و بارش‌های سیل‌آسای فصلی 2 محور در جنوب سیستان و بلوچستان مسدود شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: به دلیل طغیان رودخانه‌های محلی و شدت بارش‌ها در نواحی جنوبی سیستان و بلوچستان  2 محور فنوج به کتیچ و کتیچ به رمشک مسدود شده است.

2 محور در جنوب سیستان و بلوچستان در پی طغیان رودخانه مسدود شدزاهدان| برخی محورهای مواصلاتی بلوچستان در پی طغیان رودخانه مسدود شدزاهدان| محور بی‌بی‌دوست ـ هیرمند در سیستان مسدود شد

شهنوازی ادامه داد: این مسیرها از ساعت 18 روز گذشته مسدوده شده که  تلاش ماموران راهداری و تیم امدادی برای بازگشایی محورهای مسدود  شده ادامه دارد و با توجه به اینکه ممکن است در این منطقه سیلاب جاری شود تیم‌های امدادی عملیاتی در حالت آماده باش به‌سر می‌برند.

وی تصریح کرد: بهتر است رانندگان با احتیاط کامل در این مسیر‌ها تردد کنند و در صورت امکان از تردد غیرضروری خودداری کنند.

انتهای پیام/ح

R7843/P/S6,65/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۵۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت گندم در جنوب سیستان و بلوچستان


به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بمپور، گفت: کار برداشت گندم از دهه سوم فروردین ماه در شهرستان بمپور آغاز و تا اواسط خرداد ادامه خواهد یافت.
هودیانی با بیان اینکه مهمترین ارقام کشت شده در این منطقه مهرگان، سیروان، سارنگ و نارین است، افزود: بیش از ۳۰ دستگاه کمباین کار برداشت گندم از سطح اراضی کشاورزی بخش‌های مرکزی و کلاتان برعهده خواهند داشت.
وی با اشاره به اینکه امسال بیش از ۱۱ هزار تن از این محصول، برداشت خواهد شد، ادامه داد: امسال با هدف حمایت از کشاورزان صد درصد اراضی گندم کشت شده در بمپور بصورت قراردادی کشت شده و بیش از هزار نفر در کار کاشت، داشت و برداشت گندم در بمپور مشغول به کار هستند.
بمپور از شمال به بخش‌های حومه و بزمان شهرستان ایرانشهر، از مشرق به شهرستان سرباز و از جنوب به شهرستان نیک‌شهر و از مغرب به شهرستان دلگان محدود می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز برداشت گندم در جنوب سیستان و بلوچستان
  • همچنان حدود ۴۵ راه روستایی بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است
  • احتمال سیلابی‌شدن مناطق مختلف در سیستان و بلوچستان
  • غرق شدن دو کودک در رودخانه ماشکید سراوان
  • طغیان رودخانه‌ها؛ هشدار وقوع سیلاب در سه استان جنوبی کشور
  • مسدود شدن برخی از محورهای خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس
  • ادامه بارندگی در شرق و جنوب شرق کشور
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • جلو هرز روی آب‌ها را بگیریم