Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-16@05:31:34 GMT

پرسپولیسی‌ها منتظر درخشش دوباره یک ستاره

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۶۰۰۳

ساعت 24-وحید امیری یکی از بازیکنانی است که در ترکیب پرسپولیس انگار نیاز به زمان دارد تا دوباره تبدیل به همان بازیکن خوب چند فصل گذشته شود.

روز پنجشنبه بعد از مدت ها دوری، وحید امیری بالاخره برای اولین بار دوباره در یک بازی رسمی در ترکیب پرسپولیس قرار گرفت. امیری که طی چند سال اخیر روزهای پر فراز و نشیبی را در ترکیب تیم ملی و باشگاه ترکیه ای ترابوزان اسپور سپری کرد، دیروز بار دیگر در آزادی و با همان شماره 19 همیشگی در میان تشویق های هواداران پرسپولیس به روزهایی برگشت که با این تیم تبدیل به یکی از بهترین های ایران شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عملکرد روز گذشته امیری اما طوری بود که به همه ثابت کرد هافبک ملی پوش پرسپولیس نیاز به کمی زمان برای بازگشت به فرم ایده آل گذشته دارد. امیری در بازی دیروز عملکرد بدی نداشت اما خیلی ها هنوز منتظر درخشش دوباره او مثل گذشته هستند. البته که تغییر پست و استفاده از او در پست هافبک آزاد به جای وینگر چپ یا راست هم می تواند یکی از دلایل کمتر دیده شدن امیری در ترکیب پرسپولیس باشد اما در هر حال نیاز قرمزها این روزها بازگشت وحید به روزهای خوب گذشته است.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۶۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض ستاره‌های پرسپولیس به تعویض!

پرسپولیس درحالی موفق شد مقابل تیم سختکوش ملوان با یک گل به برتری برسد که در این بازی یک اتفاق عجیب رخ داد. اوسمار که به دلیل محرومیت در این بازی غایب بود، از روی سکوها بازی را تماشا می‌کرد و البته از طریق مترجمش نکات تاکتیکی و همچنین تعویض‌ها را به سید جلال حسینی و مهرداد خانبان منتقل می‌کرد. مطابق بازی‌های گذشته باز هم اوسمار اولین تعویضش را به مهدی ترابی اختصاصی داد و ستاره تکنیکی پرسپولیس جای خود را به سعید صادقی داد.

بعد از تعویض ترابی اعتراض خود را به نیمکت منتقل کرد و اصلا از تعویض خودش راضی نبود. ترابی که با آمدن اوسمار کاملا تاثیرگذار بازی می‌کند، طی هفته‌های گذشته هم تعویض شده و به نظر می‌رسد سرمربی برزیلی علاقه ای برای نگه داشتن ترابی تا پایان بازی ندارد. مهدی بعد از تعویض و درحالی که به شدت ناراحت بود، زیر لب غرولند می‌کرد و ناراحتی اش به وضوح دیده می‌شد. در مورد تعویض عیسی آل کثیر هم مشابه همین اتفاق افتاد و گلزن قرمزها هم اصلا از تعویض شدنش خوشحال نشد و با ناراحتی روی نیمکت نشست.

عیسی که بعد از چند بازی ناکامی‌موفق شد یک گل ۳ امتیازی برای پرسپولیس بزند، انتظار داشت تا پایان در زمین بماند ولی اوسمار تشخیص داد که او شرایط ۹۰ دقیقه بازی کردن را ندارد و تیمش به بازیکن تازه نفسی نیاز دارد که از جلو پرس کند و به مدافعان و هافبک‌های تیم حریف فشار بیاورد.هرچند اعتراض دو ستاره پرسپولیس بع تعویضشان خیلی جدی و البته پررنگ نبود، ولی تکرار این اتفاق می‌تواند حواشی زیادی را برای این دو بازیکن به همراه داشته باشد و حتی سرمربی پرسپولیس هم نسبت به آن واکنش نشان دهد.

دیگر خبرها

  • فصل برای ستاره گل‌گهر تمام شد
  • نیمکت‌نشینی عجیب سرباز پرسپولیسی‌ها
  • اوسمار از فرمول یحیی استفاده کرد/ درخشش ستاره پرسپولیس در پست جدید
  • یک پرسپولیسی: جواب استقلالی‌ها را ندهید!
  • خبر عجیب در مورد هافبک استقلال؛ ماشاریپوف از حالا پول فصل آینده اش را می‌گیرد
  • آشنایی کامل با 14 شوالیه شمسایی برای فتح آسیا
  • توقع مربی پرسپولیسی از ستاره مورد علاقه گل‌محمدی!
  • اعتراض ستاره‌های پرسپولیس به تعویض!
  • فکر نمی‌کردیم بلینگام این همه گل بزند!
  • امیری رسما مهاجم نوک پرسپولیس شد