Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@07:15:42 GMT

واکنش نتانیاهو به انفجار رام الله

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۶۰۷۵

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به کشته شدن یک سرباز زن اسرائیلی در انفجاری در نزدیکی رام الله، تأکید کرد که این رژیم شهرک‌سازی را افزایش خواهد داد. ناطقان: به نقل از روزنامه مصری الیوم السابع، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت: ما به خانواده رینا شنیرب تسلیت گفته و برای مادر و برادرش که در این انفجار زخمی شدند شفای عاجل می‌خواهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تأکید کرد: ما شهرک‌سازی را افزایش و ریشه آن را تقویت خواهیم کرد و دشمنان را مورد هدف قرار می‌دهیم.

نتانیاهو گفت: دستگاه‌های امنیتی اسرائیل به پیگرد عاملان این عملیات ادامه می‌دهند. ما کسانی را که دست به چنین عملیات‌هایی می‌زنند مورد پیگرد قرار داده و آن‌ها را محاکمه خواهیم کرد.

روز جمعه انفجاری در نزدیکی شهرک "دولیب" در غرب رام الله رخ داد که در جریان آن یک سرباز اسرائیلی کشته و مادر و برادرش نیز زخمی شدند. منبع: ایسنا برچسب ها: نتانیاهو ، انفجار ، رام الله

منبع: ناطقان

کلیدواژه: نتانیاهو انفجار رام الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۶۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی و راکتی مقاومت به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی

حزب‌الله لبنان و گردان‌های مجاهدین و القسام یک پایگاه نظامی و دو شهرک در شمال فلسطین را هدف حمله موشکی و راکتی خود قرار داده‌اند.

به گزارش ایسنا، حزب الله لبنان امروز (چهارشنبه) اعلام کرد شهرک «شومیرا» در شمال فلسطین اشغالی را در پاسخ به حمله جنایتکارانه ارتش صهیونیستی به شهرک حانین در جنوب لبنان، با ده‌ها راکت کاتیوشا هدف قرار داده است.

حزب الله لبنان همچنین اعلام کرد: نظامیان رژیم اشغالگر را در منطقه «نتوعا» در شمال فلسطین اشغالی هدف قرار داده و تلفاتی قطعی به آن‌ها وارد کرده است.

همزمان منابع عبری زبان از حمله موشکی به شهرک «اویویم» در شمال فلسطین اشغالی خبر داده و اعلام کردند یک موشک مستقیما به ساختمانی در این شهرک اصابت کرده است.

همچنین گردان‌های مجاهدین اعلام کرد بعد از ظهر امروز چهارشنبه پایگاه نظامی «کیزوویم» در جنوب فلسطین اشغالی را در پاسخ به کشتار غیرنظامیان فلسطینی در غزه و به مناسبت سالروز شهادت عمر ابو شریعه بنیانگذار این گردان‌ها هدف حمله موشکی قرار داده است.

گردان‌های القسام اعلام کرد نظامیان اشغالگر را در شرق منطقه «جحر الدیک» در مرکز نوار غزه با گلوله‌های خمپاره هدف قرار دادند.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واکنش تند نتانیاهو به اعتراضات ضد اسرائیلی دانشجویان در آمریکا
  • تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت نتانیاهو
  • حمله موشکی و راکتی مقاومت به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی
  • اعتراف رسانه‌های عبری به حجم سنگین حملات موشکی حزب الله
  • برخلاف ادعای نتانیاهو، ما به پیروزی نزدیک نیستیم!
  • موشک‌های مقاومت کریات شمونه را در تاریکی فرو برد
  • ۲۷۱ نفر از رزمندگان حزب الله شهید شده اند
  • به زودی شاهد موج استعفای مقامات سیاسی و نظامی اسراییل خواهیم بود
  • حملات موشکی مقاومت به «سدیروت»/ شنیده شدن صدای انفجار در «حیفا»
  • تظاهرات شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت «نتانیاهو»