Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحیمی با اشاره به اینکه طول مسیر ریلی شیراز – مشهد مقدس کاهش می یابد، گفت: ثبت جهانی یک محور گردشگری در فارس از جمله کارهایی است که در حوزه گردشگری در حال اجراست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عنایت الله رحیمی»، امروز (شنبه 2 شهریور) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه پروژه راه آهن اقلید – یزد تا ابتدای سال 99 به بهره برداری می رسد و بیش از 350 کیلومتر کاهش مسیر به سمت شمال، شرق و مشهد مقدس را شاهد خواهیم بود، گفت: پروژه راه آهن شیراز – گل گهر، با فراز و نشیب های مختلفی از جمله کمبود اعتبارات مواجه است اما این پروژه همچنان در حال کار است و با تفاهم نامه ای که با قرارگاه خاتم (ص) سعی داریم که فازهای مختلف آن را سریع تر به اجرا برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار فارس تاکید کرد: امیدواریم پروژه خط دوم متروی شیراز با هدف گذاری های مسئولین امر و با توجه به همکاری های دولت و استانداری فارس تا پایان سال 99 به بهره برداری برسد.

 

وی افزود: در سالی که گذشت شهر آباده به عنوان شهر جهانی منبت ثبت شده است و ثبت جهانی محور هخامنشی از جمله کارهایی است که در دستور کار قرار دارد.

 

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: روز جهانی مسجد عید غدیر مسجد روز جهانی مساجد اردبیل مساجد عید غدیر خم روزنامه غدیر شبستان یزد راه آهن اقلید یزد راه آهن شیراز گل گهر راه آهن شیراز اقلید فارس استاندار فارس نشست خبری استاندار فارس اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری فارس ظرفیت های گردشگری شیراز ظرفیت های گردشگری فارس استانداری فارس شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۶۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم ساخت ۲۴۴۶ واحد مسکونی در شهرک مهرگان مشهد

استاندار خراسان رضوی در جریان سفر به بخش مرکزی مشهد از پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن در شهرک مهرگان بازدید کرد و ضمن توصیه‌ به مسئولان همراه به منظور تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی گفت: ۲۴۴۶ واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن مهرگان در حال ساخت است. - اخبار استانها -

 

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، در راستای برگزاری اجرای طرح سه شنبه‌های امید در شهرستان مشهد امروز یعقوب‌علی نظری؛ استاندار خراسان رضوی با حضور در  بخش مرکزی شهرستان مشهد از سایت‌های در حال احداث طرح نهضت ملی مسکن در شهرک مهرگان و  پروژه تعریض پل دهرود بازدید کرد. یعقوبعلی نظری در این بازدید ضمن ارزیابی روند ساخت پروژه‌های 124 واحدی در فاز 2، 196 در فاز 2 و 134 واحدی در فاز 3 شهرک مهرگان، دستورات لازم را به منظور تسریع در اتمام پروژه‌های فوق، به مدیران مربوطه صادر کرد.

وی در حاشیه این بازدید گفت: سه سایت در حال احداث فوق، از مجموع میانگین 70 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار هستند و در مجموع 2446 واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن شهرک مهرگان در حال ساخت است.

تعریض پل دهرود تاثیر خود را در روان‌سازی ترافیک گذاشته است

استاندار خراسان رضوی همچنین در جریان سفر به بخش مرکزی شهرستان مشهد از پروژه تعریض پل دهرود بازدید کرد.

نظری در این بازدید گفت: ما گره‌هایی در شهر مشهد داریم که شاید از نظر مالی پروژه‌های بزرگی نباشد، اما انجام آنها می‌تواند در گره‌گشایی از مشکلات مردم موثر باشد.

وی درباره تعریض پل دهرود عنوان کرد: تعریض پل دهرود تاثیر خود را در روان‌سازی ترافیک که یکی از مشکلات مردم این منطقه بود، گذاشته است. از شهردار و شهرداری مشهد تشکر و قدردانی می‌کنیم.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: تاکید ما این است پروژه‌هایی که می‌توانند گره‌گشایی کنند را در اولویت قرار دهیم، البته موارد زیاد دیگری هم داریم که باید به سرعت دنبال اجرای آنها باشیم.

بهره‌برداری از پروژه‌های مهم حوزه ترافیک و عمرانی تا پایان بهار

شهردار مشهد نیز در حاشیه بازدید از پل دهرود گفت: برخی پروژه‌های مهم حوزه ترافیک و عمرانی شهر مشهد پیشرفت فیزیکی 80 درصدی دارند که تا آخر بهار 1403 تکمیل و بهره‌برداری خواهند شد.

محمدرضا قلندرشریف افزود: میزان رضایتمندی مردم از پروژه دهرود را باید از لبخند لب خود آنها در این منطقه برآورد کرد.

شهردار مشهد گفت: جاده سیمان یکی از مسیر‌های اصلی است که روستا‌های متعدد و خودرو‌های حمل سیمان کارخانه سیمان مشهد هر روز از این مسیر عبور می‌کنند. در این مسیر ترافیک بسیار زیاد بود، مردم مدت زیادی در ترافیک معطل می‌شدند. آلودگی صوتی، آلودگی هوا، مصرف سوخت، اتلاف وقت مردم و مشکلاتی که در روح و روان مردم داشته با این پروژه رفع شده و نشان می‌دهد این پروژه برای مردم رضایتمندی ایجاد کرده است.

قلندرشریف با اشاره به توجه ویژه مدیریت شهری به مردم، ادامه داد: پروژه تعریض پل دهرود یکی از پروژه‌هایی بود که مردمی درخواست شد، مردمی با سرعت در نصف زمان ممکن اجرا و مردمی نیز افتتاح شد.

شهردار مشهد در خصوص اجرای پروژه های عمرانی و ترافیکی این کلانشهر نیز بیان کرد: ما مشابه پروژه پل دهرود را در جاده سرخس داریم. یک پروژه جاده چهار خطه و دیگری پل دو خطه است که 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد. پل شهید هریری و بلوار قمر بنی‌هاشم را نیز داریم که این پروژه‌ها تا پایان بهار افتتاح می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تعداد زیادی پروژه در منطقه سه از جمله مجموعه آبی، دوربرگردان شهید میرزایی و چندین پروژه زودبازده و پروژه‌های مختلف کلنگ زنی و اجرا شده است.

قلندرشریف عنوان کرد: افتخار ما است که به مردم خدمت کنیم. رمز کار را نیز مقام معظم رهبری تعیین کردند که "کار برای مردم" است. تمام این کار‌ها تعامل بین دستگاهی و همکاری بین شورای شهر و مدیریت شهری است که نتیجه آن اجرای این پروژه‌ها می‌شود و امیدوارم با همت همه مدیران شهری، مردم از نعمت رفاه و آسایش در شهر برخوردار شوند.

به گزارش تسنیم، چندی پیش با بهره‌برداری از پروژه تعریض پل دهرود یکی از مطالبات چندین ساله اهالی این محدوده که معضل ترافیک بود، تحقق پیدا کرد.

احداث یک دستگاه پل 3 دهانه با عرشه تیر بتنی پیش‌ساخته بر روی کشف رود مجاور پل موجود جهت روان شدن ترافیک مسیر رسالت به دهرود، اصلاح هندسی قبل و بعد از پل جهت کاهش ترافیک مسیر رسالت و بدنه سازی بخشی از رودخانه کشف رود، آسفالت 32 هزار مترمربع از محور رسالت، نصب تابلوها و انجام خط کشی محوری؛ از مشخصات این پروژه است.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • تداوم ساخت ۲۴۴۶ واحد مسکونی در شهرک مهرگان مشهد
  • گردشگری بومی و نقش آن در شکوفایی اقتصاد مناطق
  • پرواز مشهد - قشم برقرار شد
  • مترو مشهد مقدس باید پیوست زیارت داشته باشد
  • فاز یک خط ۳ تا مرداد بهره‌برداری شود
  • فاز یک خط ۳ تا مردادماه بهره‌برداری شود
  • فاز یک خط ۳ مترو مشهد تا مردادماه بهره‌برداری شود
  • بهره‌برداری از طرح ضلع شمالی بزرگراه آیت‌الله حائری شیرازی
  • بزرگراه آیت‌الله حائری شیرازی در هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد
  • گام بلند شیراز برای دستیابی به شهری متفاوت