Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@15:27:57 GMT

پرونده تفحص از سرخابی‌ها به قوه قضائیه می‌رود

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۶۲۳۲

پرونده تفحص از سرخابی‌ها به قوه قضائیه می‌رود

عضو هیئت تفحص از باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس جزئیاتی از روند تفحص از این ۲ باشگاه را تشریح کرد. ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۶ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

علی‌اصغر یوسف‌نژاد عضو هیئت تحقیق و تفحص از باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم،درباره آخرین روند تحقیق و تفحص از باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس، گفت: هیئت تفحص  تمام اسناد، مدارک، سوابق و همچنین مصارف 10 سال گذشته دو باشگاه را مورد بررسی قرار داد است و در این رابطه گزارشی تهیه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مجلس: تفحص از سرخابی‌ها به پایان رسیدنماینده مجلس: زیرساخت‌های لازم برای واگذاری سرخابی‌ها مهیا است

وی با بیان اینکه در حدود 130 صفحه گزارش آماده و تدوین شده است، افزود:این گزارش شامل مسائل مختلفی از جمله منابع، بازیکنان، قراردادها، مطالبات، شکایات بین‌المللی و همچنین ضعف مدیریتی می‌شود.

عضو هیئت تفحص از استقلال و پرسپولیس عضو فراکسیون ورزش با بیان اینکه گزارش مذکور احتمالا ظرف 10 روز آینده به جلسه علنی ارجاع می‌شود، ادامه داد:گزارشی که تهیه و تدوین شده ، چندین هزار صفحه اسناد، مدارک و پشتیبان دارد که به جلسه علنی ارجاع می‌شود ؛ در جلسه علنی قرائت  شده و نظر نمایندگان را اخذ می‌کنیم و پس از جمع بندی نهایی آن را به دستگاه قضا ارسال می‌کنیم.

یوسف‌نژاد تصریح کرد: در گزارش مذکور نام کلیه افراد متخلف آورده شده است که شامل مدیران عامل، اعضای هیأت مدیره، مدیران مرتبط و ...می شود؛ در صورت تأیید تخلفات تمامی افراد از طریق قضایی مورد پیگرد قانونی قرار می‌گیرند.

انتهای‌ پیام/

R1385/P/S1,15/CT1 واژه های کاربردی مرتبط نمایندگان مجلس مجلس دهم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نمایندگان مجلس مجلس دهم نمایندگان مجلس مجلس دهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۶۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقیق و تفحص از اجرای پروژه بلوار مرحوم ابوترابی

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد گفت: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر یزد، طرح تحقیق و تفحص در قسمت انتهایی بلوار مرحوم ابوترابی مبنی بر بررسی تطبیق طرح اجرایی با طرح مصوب به کمیسیون نظارت و حقوقی شورا واگذار شده و در دستور کار کمیسیون قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر یزد، محمدمهدی نیکونژاد در خصوص تحقیق و تفحص در قسمت انتهایی بلوار مرحوم ابوترابی مبنی بر بررسی تطبیق طرح اجرایی با طرح مصوب اظهار کرد: موضوع در چندین جلسه کمیسیون به صورت میدانی و ستادی با حضور شهردار وقت و شهردار فعلی منطقه سه، همچنین مدیر املاک وقت و فعلی منطقه و سایر مدیران شهرداری دخیل در موضوع مطرح و بررسی‌های لازم صورت گرفت.

وی افزود: با بررسی کلیه سوابق، مستندات و مکاتبات موجود از سال ۱۳۷۷ تاکنون و تشکیل جلسه کمیته نظارت با حضور مدیران ادارات بازرسی، حقوقی و حراست شهرداری و احصاء اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته، همچنین بررسی تطبیق یا عدم تطبیق طرح اجرایی با طرح مصوب بلوار مذکور، گزارش اولیه آن آماده شده که پس از نهایی شدن، گزارش مبسوط آن به صحن علنی شورا جهت تصمیم‌گیری ارسال خواهد شد.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد ضمن تاکید بر نظارت جدی و مؤثر بر اجرای پروژه‌ها بر اجرای پروژه‌های شهری طبق طرح مصوب تاکید کرد.

کد خبر 745587

دیگر خبرها

  • ۲۲ دستور رئیس قوه قضائیه خطاب به مقامات و مسئولان قضایی در سراسر کشور 
  • بارگذاری ۹۰ میلیون رأی و تصمیم قضایی گمنام‌شده در سامانه تناد
  • برنامه عملیاتی تحقق ‎شعار سال به تصویب هیئت وزیران رسید
  • تحقیق و تفحص از اجرای پروژه بلوار مرحوم ابوترابی
  • طالبان گزارش افغانستان اینترنشنال را تکذیب کرد
  • انجام طرح تحقیق و تفحص از بلوار مرحوم ابوترابی
  • احترام نظامی به جایگاه هیئت رئیسه مجلس
  • مصوبات هشتاد و یکمین جلسه هیئت مقررات زدایی
  • طرح سوال از قوه قضائیه در مجلس به دلیل استنکاف از قانون وکلا
  • مدیرمسئول سازندگی در دادگاه مجرم شناخته شد