Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-18@02:42:48 GMT

ترویج فرهنگ دفاع مقدس انقلاب اسلامی را بیمه می‌کند

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۶۲۶۴

ترویج فرهنگ دفاع مقدس انقلاب اسلامی را بیمه می‌کند

به گزارش ایکنا از کرمان، محمدصادق بصیری معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان امروز شنبه، 2 شهریور در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه یادمان آن بیست و سه نفر در کرمان اجرا می‌شود گفت: طرح پیشنهادی این یادمان آماده شده و در شورای هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس ارائه شده است.
وی با بیان اینکه این یادمان حتما باید در یکی از نقاط اصلی شهر اجرا شود و به‌گونه‌ای باشد که با گسترش شهر مشکلی برای این یادمان به وجود نیاید افزود: این طرح توسط شهرداری کرمان اجرا می‌شود و هنرمند شهریار رضایی کار طراحی و اجرای آن را بر عهده داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس نماد ایثارگری مردم ایران است گفت: این ایثارگری به یک هفته معطوف نمی‌شود و امروز هم شاهد ایثارگری و مقاومت مردم در تمام عرصه‌های انقلاب هستیم.
وی با بیان اینکه اگر چه دفاع مقدس در مقطعی از تاریخ رقم خورد اما امروز به پشتوانه آن جهاد عظیم شاهد اقتدار نظام اسلامی هستیم و بسیار اهمیت دارد افزود: بزرگداشت هفته دفاع مقدس به‌عنوان یک نماد باید شکوهمند برگزار شود چرا که ترویج فرهنگ دفاع مقدس انقلاب اسلامی را بیمه می‌کند و یک فرهنگ کاملا غنی است.
بصیری با اشاره به اینکه وظیفه تمام دستگاه‌های استان کرمان است که برای این هفته برنامه داشته باشند و دفاع مقدس را برای نسل جوان جامعه تبیین کنند گفت: انچه امروز نسل جوان ما احتیاج دارد الگوی مناسب است که باید این الگو به بهترین شیوه به آنها معرفی شود و شهدا بهترین الگو برای یک جوان است.
وی با انتقاد از عدم حضور روسا و یا نمایندگان دانشگاه‌های استان کرمان در جلسه شورای هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس گفت: دانشگاه‌ها و مدارس باید به این موضوع توجه داشته باشند که دفاع مقدس یک دانشگاه عظیم است و از این ظرفیت باید برای آموزش آموزه‌های اخلاقی و رفتاری در بین دانش‌آموزان و دانشجویان استفاده کرد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان با اشاره به اینکه استان کرمان در دوران دفاع مقدس یک استان شاخص بوده افزود: متاسفانه هنوز نقش کرمان در دوران دفاع مقدس به‌خوبی معرفی نشده است.
وی بیان کرد: امروز سردار سلیمانی به‌عنوان یک شهید زنده که افتخار جهان اسلام است از استان کرمان بوده و نقش مهمی به‌عنوان یک فرمانده در دوران دفاع مقدس داشته است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمان سیاست و اقتصاد بصیری معاون استاندار دفاع مقدس ایثارگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۶۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدای هنر و رسانه مانع تحریف وقایع جنگ تحمیلی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، اصغر امیرنیا ظهر چهارشنبه در نخستین یادواره ۲۸ شهید فرهنگ هنر و رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج افزود: شهدای هنرمند و رسانه نقش بی بدیلی در دوران دفاع مقدس داشتند.

وی بیان داشت: فعالان رسانه اتفاقات دوران جنگ تحمیلی را روایت کردند و به همین دلیل است که هم اکنون ما می‌توانیم آنها را مرور کنیم.

امیر نیا تصریح کرد: نقش عالی رسانه در تبیین و اطلاع رسانی وقایع مختلف بخصوص دوران دفاع مقدس مؤثر کاملاً مشهود است و شهدای فرهنگ، هنر و رسانه علاوه بر نقش حسین گونه، نقش زینبی نیز ایفا کردند.

وی افزود: عزت، اقتدار و امنیت امروز کشور مرهون جانفشانی ایثارگری جوانان و مدیون خون شهدا بوده و شهدای رسانه، این ایثار و از خود گذشتگی‌ها را ثبت کردند و خود نیز به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

کد خبر 6081090

دیگر خبرها

  • شهدای هنر و رسانه مانع تحریف وقایع جنگ تحمیلی شدند
  • ارتش مقتدر ایران معادلات جهانی را در منطقه برهم زده است
  • ارتش مقتدر ۸ سال دفاع مقدس را به نفع ایران تمام کرد
  • شهید آوینی با زبان هنر به نسل‌ آتی جامعه معرفی شود
  • حمایت از تولید آثار فاخر انقلاب اسلامی در مرکزی
  • تجلیل از هنرمندان حوزه دفاع مقدس
  • بیانیه موزه دفاع مقدس به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • ارتش نیرویی مقتدر درجهت آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران است
  • انتخاب چهره هنر انقلاب اسلامی آذربایجان غربی
  • چهره هنر انقلاب اسلامی آذربایجان غربی در سال ۱۴۰۳ معرفی شد