Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزشی دانشگاه تهران جذب محمدجواد ظریف به عنوان عضو هیات علمی این دانشگاه را منوط به تایید وزارت علوم و دیگر مراجع ذیربط عنوان کرد. ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸ سیاسی سیاست ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم،‌ حسین حسینی معاون آموزشی دانشگاه تهران درباره موافقت این دانشگاه با جذب محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه به عنوان عضو هیات علمی گفت: این پرونده مربوط به 2_3 سال اخیر بوده و هنوز نهایی نشده است؛ چرا که وزارت علوم و مراجع دیگر، باید آن را تایید کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون آموزشی دانشگاه تهران با اشاره به اینکه 2 مسیر برای جذب اعضای هیات علمی در دانشگاه وجود دارد، افزود: نخست؛ از طریق فراخوان که شرایط خاص خود را دارد و دوم؛ انتقال افراد از واحدهای دیگر به دانشگاه که پرونده آقای ظریف مربوط به مورد دوم است.

حسینی اضافه کرد: افرادی که از دانشگاه های دیگر به دانشگاه تهران منتقل می شوند، یا باید دانشیار به بالا باشند یا شرایط دانشیاری آن ها توسط هیات ممیزه دانشگاه احراز شده باشد که این هیات با بررسی پرونده دکتر ظریف، شرایط دانشیاری را مورد تایید قرار داده است.

حمایت 500 استاد دانشگاه تهران از برنامه‌های آیت‌الله رئیسی برای مبارزه با مفاسد اقتصادیبسیج دانشکده حقوق دانشگاه تهران: هیئت عالی جذب با آریا برزن قاطعانه برخورد کندسرسنگی: توزیع‌کنندگان مواد مخدر در دانشگاه تهران شناسایی و دستگیر شدند

وی با بیان اینکه هیات جذب نیز توانمندی علمی محمدجواد ظریف را تایید کرده است، گفت: با این وجود اما هنوز انتقال ایشان به صورت رسمی صورت نگرفته است.

معاون آموزشی دانشگاه تهران با اشاره به اینکه رعایت شرط سنی برای جذب اعضای هیات علمی در بدو استخدام لحاظ می شود، افزود: شرط سنی برای افرادی که مرتبه دانشیار به بالا باشند، مطرح نیست. به طور مثال یک نفر ممکن است 60 سال سن داشته باشد و در مرتبه استادی به دانشگاه منتقل شود، این فرد با وجود این سن، می تواند 10 سال دیگر هم در دانشگاه ادامه فعالیت بدهد.

انتهای پیام/

R1541/P/S1,1412/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ظریف دانشگاه تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ظریف دانشگاه تهران ظریف دانشگاه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۶۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه پیام نور، نشست مشاوران زنان و خانواده دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی منطقه یک، با حضور دکتر فخرالسادات نصیری، مشاور امور زنان و خانواده وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، به‌ صورت مجازی و حضوری برگزار شد.

نصیری مشاور امور زنان و خانواده وزیر عتف در این نشست ضمن قدردانی از فعالیت‌های حوزه زنان و خانواده در دانشگاه پیام نور، اظهار داشت: بیش از ۸ هزار عضو علمی خانم در کشور داریم که سامانه ای برای شبکه سازی در این حوزه در حال انجام است.

همچنین دکتر فرهادی، مشاور زنان و خانواده دانشگاه پیام نور نیز در این نشست گزارشی از فعالیت‌های امور زنان و خانواده این دانشگاه را ارائه داد.

گفتنی است در این نشست مسائل و دغدغه‌های حوزه‌ی زنان و خانواده مطرح شد. در پایان نشست نیز از مهدکودک سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور بازدید کردند.

کد خبر 6087387

دیگر خبرها

  • جذب نخبگان «کانکت» در دانشگاه‌ها/وزارت علوم همکاری می‌کند
  • لغو جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای
  • بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • پیگیری مهم‌ترین خواسته تهرانی ها | آن ۷۹۲ واگن چینی کی به متروی تهران می رسد؟
  • جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی و حرفه ای لغو شد
  • نشست تخصصی «اقلیم، طبیعت و بیان هنری» برگزار می‌شود
  • بررسی سلامت روحی و روانی در رشته‌های علوم انسانی
  • سلامت روحی و روانی در رشته‌های علوم انسانی بررسی می‌شود
  • برنامه وزارت علوم برای توسعه دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای
  • شیوه‌نامه صلاحیت علمی اساتید به صلاحیت علمی- حرفه‌ای تغییر کرد