Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- تیم ملی بسکتبال ایران با وجود حامد حدادی و صمد نیکخواه بهرامی، با وزن بیشتری پا به مسابقات جام‌جهانی بسکتبال ۲۰۱۹ چین می‌گذارد. تاریخ انتشار: 09:57 - 02 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۳۸۱۷

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، تیم ملی بسکتبال ایران توانست برای سومین بار به جام‌جهانی راه یابد و در همین رابطه فدراسیون جهانی بسکتبال گزارشی را منتشر کرده که در زیر آن را می‌خوانید:

تیم ملی بسکتبال ایران با وجود حامد حدادی و صمد نیکخواه بهرامی، تیم ملی ایران با وزن بیشتری پا به مسابقات جام جهانی بسکتبال ۲۰۱۹ چین می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  در ادامه این گزارش آمده است: حدادی و بهرامی که سومین حضورشان در بزرگترین تورنمنت بسکتبالی جهان را تجربه خواهند کرد، باتجربه‌ترین بازیکنان تیم ملی ایران در این تورنمنت خواهند بود.   ایران برای اولین بار در سال ۲۰۱۰ به جام‌جهانی صعود کرد و حدادی و بهرامی ستاره‌های اصلی این تیم بود. آنها در جام‌جهانی ۲۰۱۴ اسپانیا هم حضور داشتند و حالا این دو بازیکن سعی می‌کنند اعتماد به نفس خود را به بازیکنان آینده دار و مستعد دیگر تیم منتقل کنند.   بهنام یخچالی، مایک رستم‌پور، محمد حسن‌زاده، میثم میرزایی و محمد جمشیدی از دیگر بازیکنان تاثیرگذار ایران می‌توانند در جام‌جهانی لقب یگیرند.    در پایان این گزارش آمده است: ایران در نخستین دیدار خود در جام‌جهانی روز ۳۱ آگوست برابر پورتوریکو بازی می‌کند. پس از آن هم مقابل تونس و اسپانیا صف‌آرایی خواهد کرد.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون بسکتبال حامد حدادی بهنام یخچالی محمد جمشیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۶۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق دعوت شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، با اعلام کمیته اخلاق، رضا فتاحی مدیر باشگاه سپاهان اصفهان جهت ادای پاره‌ای از توضیحات روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه باید در محل این کمیته حضور داشته باشد. عدم حضور مانع از برگزاری جلسه رسیدگی و اتخاذ تصمیم نخواهد بود.

به گزارش آنا، دعوت از فتاحی در حالی صورت گرفته که علت آن اعلام نشده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • میانجیگری خود را مورد ارزیابی مجدد قرار می‌دهیم
  • دعوت کشتی‌گیر کردستانی به اردوی تیم ملی بزرگسالان
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق دعوت شد
  • اسطوره یاریگر نماینده ایران می‌شود؟ هاشمی: از حدادی درخواست کمک کرده‌ایم
  • درخواست مجدد درج نام مادر در کارت ملی
  • ناکامی حامد حدادی و نفت در لیگ بسکتبال
  • حذف حامد حدادی و پالایش نفت آبادان از لیگ بسکتبال
  • عمق فاجعه است که این بازیکن در ترکیب تیم ملی ایران نبود؟ | عراقی‌ها بازیکنان ما را برای تیم ملی‌شان می‌خواهند
  • عمق فاجعه است که این بازکین در ترکیب تیم ملی ایران نبود؟ | عراقی‌ها بازیکنان ما را برای تیم ملی‌شان می‌خواهند
  • ترکیب نهایی کشتی آمریکا در المپیک مشخص شد