Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@22:47:16 GMT

آخرین جام جهانی حامد حدادی؟

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۶۳۱۴

آخرین جام جهانی حامد حدادی؟

فدراسیون جهانی بسکتبال در گزارشی به تمجید از ستاره‌های تیم ملی ایران پرداخت و احتمال داد جام جهانی ۲۰۱۹ چین آخرین حضور حدادی در این رقابت‌ها باشد.

به گزارش ایسنا، فدراسیون جهانی بسکتبال (FIBA) در گزارشی با اشاره به حضور حامد حدادی و صمد نیکخواه بهرامی در ترکیب تیم ملی ایران برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۹ چین، به تمجید از ستاره‌های ایران پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن گزارش فدراسیون جهانی به شرح زیر است:

"ایران با در اختیار داشتن حامد حدادی و صمد نیکخواه بهرامی تیم وزینی را به مسابقات جام جهانی ۲۰۱۹ چین اعزام کرده است. این دو ستاره برای سومین دوره متوالی است که حضور در جام جهانی را تجربه می‌کنند و حالا می‌خواهند تیم جوان ایران را رهبری کنند. حدادی و نیکخواه‌بهرامی برای اولین بار در سال ۲۰۱۰ حضور در جام‌جهانی را تجربه کردند و پس از آن بار دیگر در سال ۲۰۱۴ در مسابقات اسپانیا راهی این رویداد مهم شدند.

یکی از ستاره‌های جوان ایران که حدادی و بهرامی باید او را رهبری کنند، بهنام یخچالی گارد ۱۹۱ سانتی‌متری و ۲۵ ساله این تیم است. یخچالی ۱۹ ساله بود که به عنوان یک ستاره جوان در جام جهانی ۲۰۱۴ اسپانیا حضور پیدا کرد. او یکی از سلاح‌های مهران شاهین‌طبع سرمربی تیم ملی ایران است که در رقابت‌های انتخابی آسیا توانست در هر بازی ۱۴.۸ امتیاز و ۱.۶ پرتاب سه امتیازی کسب کند.

در کنار یخچالی بازیکن دیگری به نام محمد جمشیدی وجود دارد که شکل جدیدی از صمد نیکخواه‌بهرامی است و باید بازی او را تماشا کرد. این بال ۲۸ ساله تیم ملی ایران در سه بازی پایانی انتخابی جام‌جهانی در هر بازی برای ایران میانگین ۲۸ امتیاز را کسب کرد و قطعا یکی از تفنگداران این تیم در گروه C خواهد بود.

یکی دیگر از بازیکنان ایران مایک رستم‌پور خوش استیل است که می‌تواند جایگزین مناسبی برای حامد حدادی ۲ متر و ۱۰ سانتی‌متری باشد که احتمالا در سن ۳۴ سالگی آخرین جام جهانی خود را پشت سر می‌گذارد. مایک رستم‌پور، میثم میرزایی و محمد حسن‌زاده توانایی بازی در دو پست را دارند."

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فدراسیون جهانی بسکتبال حامد حدادي صمد نيكخواه بهرامي بسكتبال جام جهانی بسکتبال 2019 چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۶۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۴ ووشوکار مازندرانی در پیکار‌های انتخابی جام جهانی

کیوان شیرآقایی به عنوان سرمربی تیم ملی ووشو بزرگسالان، معین تقوی، سید سهیل موسوی و صدیقه دریایی به عنوان اعضای تیم ملی ووشو کشورمان به منظور شرکت در مسابقات انتخابی جام جهانی راهی چین شدند.

رقابت‌های گزینشی مسابقات جام جهانی  رشته‌های تالو و ساندا ووشو از چهارم تا ششم اردیبهشت ماه در شانگهای چین برگزار می‌شود.

تیم ملی ووشو کشورمان با ۱۴ ورزشکار (۸ سانداکار و ۶ تالوکار) در این دوره از مسابقات شرکت می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی
  • اهداف پروازی جهانی قطر؛ نماینده المپیکی ایران به مرحله پایانی تراپ نرسید
  • اسطوره یاریگر نماینده ایران می‌شود؟ هاشمی: از حدادی درخواست کمک کرده‌ایم
  • عکس | حضور ورزشکار زن ایرانی با فرزند خردسالش در جام جهانی کره
  • حضور ۴ ووشوکار مازندرانی در پیکار‌های انتخابی جام جهانی
  • ناکامی حامد حدادی و نفت در لیگ بسکتبال
  • حذف حامد حدادی و پالایش نفت آبادان از لیگ بسکتبال
  • حامد اصغری در تیم ملی ارتش
  • ملی‌پوشان ووشو امشب راهی چین می‌شوند
  • شوک دوم به جودو/ شانس حضور در قهرمانی جهان هم از دست رفت