Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود ملکی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: برای بهره‌برداری از این تعداد طرح ۵۶۲ میلیارد ریال اعتبار ملی، استانی، سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و سایر ردیف‌ها هزینه شده است.

وی افزود: با بهره‌برداری از طرح‌های هفته دولت سال‌جاری در شهرستان بروجن زمینه اشتغال مستقیم ۱۷۹ نفر فراهم می‌شود.

ملکی تصریح کرد: همچنین در هفته دولت ، عملیات اجرایی ۱۰ طرح جدید در شهرستان بروجن آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: برای اجرای این طرح‌ها ۷۰ میلیارد ریال اعتبار از منابع ملی و استانی برآورد شده است.

ملکی اظهار داشت: برای طرح‌های کلنگ‌زنی شهرستان بروجن در هفته دولت سال‌جاری ۲۰ نفر اشتغالزایی پیش‌بینی شده است.

به گزارش ایرنا، هفته دولت سال‌جاری ۳۶۳ طرح با ۴ هزار و ۴۳۰ میلیارد ریال اعتبار و یکهزار و ۶۲۰ نفر استغالزایی مستفقیم در چهارمحال و بختیاری افتتاح، بهره‌برداری و کلنگ‌زنی می‌شود.

دوم تا هشتم شهریورماه همامزن با سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر به نام "هفته دولت" نامگذاری شده است.

بروجن در ۶۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

۷۳۶۲/۲۰۹۷

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر اشتغال چهارمحال و بختیاری سرمایه گذاری بخش خصوصی هفته بروجن قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۶۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۲۷۰۰ پروژه بهداشتی در دولت مردمی

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، بهرام عین اللهی در حاشیه این مراسم از ایجاد و گسترش شبکه بهداشت و درمان به عنوان یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: در این ساختار ۱۸ هزار خانه بهداشت فعالیت دارند و تقویت ساختار شبکه بهداشت در دولت مردمی به طور جدی پیگیری می شود.

وی شبکه بهداشت کشور را در منطقه، کم نظیر و الگوی بسیاری از کشورهای همسایه دانست و تاکید کرد: در دولت مردمی با هدف تقویت ساختار شبکه بهداشت، دو هزار و ۷۰۰ مرکز بهداشتی تکمیل و افتتاح شد و تا پایان دولت، تعداداین مراکز به چهار هزار و ۴۰۰ واحد می رسد.

 عین اللهی با بیان این که مردم همه روستاهای کشور دارای شناسنامه سلامت هستند، به ارائه خدمات ارزشمند بهداشتی و درمانی در رشته های بهورزی، مامایی، بهداشت محیط، بهداشت حرفه ای، پزشکی، دندانپزشکی و خدمات دارویی در مراکز جامع خدمات سلامت اشاره و خاطرنشان کرد: مرکز جامع خدمات سلامت میقان در زمینی با زیربنای یک هزار و ۴۱۰ متر مربع احداث و همچنین یک محل زیست پزشک با زیربنای هزار و ۲۰۰ متر مربع در این روستا ساخته شده است.

وزیر بهداشت با اشاره به تقدیم ۱۲۰ شهید از سوی اهالی روستای میقان به انقلاب اسلامی ملت ایران ، خود و همکارانش را مرهون خون شهدا دانست و گفت: عملیات ساخت مرکز جامع خدمات سلامت از ۷ سال پیش آغاز شده بود) اما ۷۵ درصد از پیشرفت این پروژه در دولت مردمی رقم خورد تا آن که امروز افتتاح شد و از این پس خدمات مورد نیاز سلامت ۵ هزار نفر جمعیت تحت پوشش خود را تأمین می کند؛ ضمن آن که نظام ارجاع نیز در این مرکز اجرا می شود تا بیماران در صورت نیاز به مراکز تخصصی و بستری ارجاع داده شوند.

وی از گسترش اجرای برنامه ملی سلامت خانواده در مناطق شهری کشور خبر داد و گفت: این طرح جدید، ابتکار جمهوری اسلامی ایران است که در ابعاد بین المللی ارائه شده و در چارچوب آن همه ایرانیان دارای مراقب و پرونده سلامت خواهند بود. 

 عین اللهی با اشاره به برگزاری پویش ملی سلامت در سال گذشته افزود: در جریان برگزاری این پویش ، دو بیماری فشارخون بالا و دیابت بررسی شدند و امسال نیز دو پویش سلامت کودکان و غربالگری سرطان در کشور به اجرا در می آید.

وزیر بهداشت از تحرک بیشتر مردم، آب ، هوا و غذای سالم به عنوان مزایای مناطق روستایی یاد کرد و گفت: خوشبختانه با برنامه های گوناگون نظام سلامت، بسیاری از بیماریهای عفونی به ویژه در مناطق روستایی، کنترل و یا ریشه کن شده اند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهرستان میاندوآب
  • بهره‌برداری از ۲۷۰۰ پروژه بهداشتی در دولت مردمی
  • بهره‌برداری از پست ۶۳ کیلو ولت تاریخانه دامغان
  • بهره برداری از پروژه‌های عمرانی و آغاز عملیات فیبر نوری شهرستان میامی
  • بهره برداری از یک واحد تولیدی در ابهر
  • بهره‌برداری از طرح تکمیل آبرسانی به شهرستان گرمسار و نیروگاه تجدیدپذیر خورشیدی سمنان
  • آغاز ساخت مدرسه و بهره برداری از ۴ زمین چمن مصنوعی در بهمئی
  • برگزاری جلسه تحویل خط انتقال آب روستای آغبلاغ ولدیان شهرستان خوی
  • بهره‌برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • بهره برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان