Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-03-29@12:13:36 GMT

توزیع غذای گرم گروه جهادی هندیجان

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۶۵۵۳

پاسدار صادق بحرکانی در شب چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: همزمان با ایام دهه امامت و ولایت و مخصوصا در عید سعید غدیر خم با تلاش و پیگیری مستمر گروه جهادی شهید سهراب شکاری بسته های غذاگرم تهیه وبا همکاری قرارگاه جهادی خدمات رسانی ستاد اجرای فرمان حضرت امام راحل و کمیته امداد در میان خانوارهای محروم و ایتام در سطح شهرستان هندیجان با نظم و هماهنگی توزیع شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : با تلاش بسیجیان گروه جهادی در شب عید سعید غدیر خم غذاهای گرم در قالب اطعام در میان نیازمندان شهری وروستایی هندیجان توزیع شدند که همچنان اینگونه کارهای خداپسندانه با همت بسیجیان ادامه دارد که خیرین در این باره مشارکت های خوبی داشته اند.

وی با بیان کمک رسانی قرارگاه محرومیت زدایی بسیج سازندگی گفت: قرارگاه محرومیت زدایی بسیج سازندگی ناحیه سپاه هندیجان در راستای کمک رسانی در تعمیر و بازسازی منازل محرومین و احداث سرویس های بهداشتی و مرمت مساجد و حسینیه های روستایی و شهری هندیجان با همکاری خوب گروه های جهادی اقدامات خوبی برای رفاه این مناطق انجام داده است.

پاسدار بحرکانی معاونت بسیج سازندگی ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد: در هر شرایطی بسیج سازندگی و گروه های جهادی شهری وروستایی برای خدمات رسانی به مناطق محروم و دورافتاده پای کار هستند و از هیچ گونه تلاشی کوتاهی نخواهد کرد و با تمام ظرفیت ها و امکانات موجود در خدمت مردم نیاز مندشهرستان هستیم و بسیج و سپاه عضوی ازمردم هستند و همواره کمک رسان و در کنار مردم قرار دارند.

وی بااشاره به پیروی از فرمایشات حکیمانه مقام معظم رهبری بیان کرد : مقام معظم رهبری برای کمک رسانی شایسته به محرومین کشور فرمایشات ارزشمندی دارند و ما با پیروی از منویات حضرت آقا در خدمت مردم هستیم و در این مدت کارهای تاثیرگذاری برای رفاه حال مردم نیازمند با جدیت در تمام زمینه ها انجام گرفته که با توکل برخدا و عنایات اهل بیت (ع)ادامه دارد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۶۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ روز مجاهدت در غلامان خراسان شمالی/فرمانده سپاه استان از اردوی جهادی دانشجویی بازدید کرد+فیلم

فرمانده سپاه خراسان شمالی در دومین روز اردوی جهادی دانشجویان که با حضور ۷۰ دانشجو در جریان است، از روند فعالیت‌ها بازدید کرد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، سردار فرجی فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) استان و اکبری فرمانده سپاه شهرستان رازو جرگلان از گروه های جهادی دانشجویی خواهران و برادران شهید آرمان علی وردی بازدید کردند.

 

پیش از این پویا حمیدی مسئول قرارگاه جهادی شهید آرمان علی وردی بسیج دانشجویی خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره اردوی جهادی ایام عید این گروه اظهار کرد: اردوی جهادی بسیج دانشجویی خراسان شمالی در شهر غلامان برگزار می‌شود.

 

وی تصریح کرد: این اردو با حضور ۷۰ دانشجویی بسیجی از دانشگاه‌های بجنورد انجام می‌شود.

 

وی در ادامه افزود: به دلیل تقارن ایام نوروز و ماه مبارک رمضان رسم ماندگار اردوی جهادی نوروزی سال جاری به مدت ۱۰ روز خواهد بود.

 

حمیدی بیان کرد: ساخت خانه محرومان، خدمات دندان‌پزشکی و امور فرهنگی تربیتی را برنامه‌های عملیاتی این اردوی جهادی عنوان کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خدمت رسانیِ گروه جهادی امام علی (ع) در سمیرم+فیلم
  • ارائه ۲۵ هزار خدمت به مردم طی نوروز توسط گروه‌های جهادی
  • اردوی جهادی رمضانی سپاه در شهرستان راز و جرگلان برقرار است
  • ۱۱ هزار گروه جهادی در نوروز خدمت‌رسانی می‌کنند
  • انجام ۹۰۰ ویزیت رایگان در اردوی جهادی گروه حکمت
  • تامین تجهیزات عمرانی برای تقویت گروه های جهادی سازندگي
  • تقویت گروه های جهادی با تامین تجهیزات عمرانی
  • بسیج سازندگی در شهرستان‌های تازه تاسیس منشا خدمت ویژه باشد
  • ۱۰ روز مجاهدت در غلامان خراسان شمالی/فرمانده سپاه استان از اردوی جهادی دانشجویی بازدید کرد+فیلم
  • تحقق شعار سال با مشارکت گروه‌های جهادی